Uitgerekend September 2019

@ Liekeseptemberbaby: ik ben morgen ook 39 weken. Ook hier nog niet echt voortekenen. Slapen gaat de ene nacht goed en de andere dag iets minder. Had vandaag weer controle en bij mijn praktijk kun je vanaf 40 weken gestript worden als je dat wil. Weet iemand toevallig bij hoeveel van de vrouwen dit effect heeft?
Nog even volhouden, je bent niet de enige, misschien helpt deze gedachte;)

Volgens mij is het aantal vrouwen wat baad heeft bij strippen niet zo hoog. Volgens mij iets van 1 op de 8. Na 2 x strippen moet er blijkbaar echt wat gebeuren anders zal het waarschijnlijk niet werken voor je. 
Laten we hopen dat strippen niet nodig gaat zijn! 
Succes! 

Nolaatje. Gelukkig slaap ik ene dag ook beter dan de andere. Nu al 2 dagen savonds flinke krampen in me buik. Dus of dit voor tekenen zijn weet ik niet. Van mij mogen ze wel doorzetten. Maar idd. Ik ben niet alleen dat weet ik maar soms is het gewoon lastig. Mijn zussen waren al bevallen rond deze tijd namelijk en ik dacht dat ik dat ook zou zijn omdat de baby vrij groot is en ik een kleine buik heb.. Vandaag gewoon dip dagje. Morgen is vast beter. 

Liekeseptemberbaby: ik herken jou somberheid wel! Ik zat vannacht ook uit ellenden op de bank beneden te netlixen. Me vriend keek heel raar toen ie 05:30 beneden kwam en mij zag zitten.
Merk wel dat ik het deze week drukker heb met dingen en afspraken dat ik me veel beter voel en de tijd sneller gaat. Vorige week zat ik er mentaal echt mega doorheen. Ging nog eeuwen duren.
Ik hoop morgen met mn verloskundige af te kunnen spreken wanneer strippen en inleiden bij mij werkt het te weten waar je aan toe bent dat geeft rust. Ondanks dat het altijd eerder kan komen! Ohja ik wilde ook geen middag dutjes doen bang dat de nachten slechter worden. Vanmiddag ook maar aan toe gegeven wel een uur niet langer. Hopen op een goede nacht!

Wat leuk dat jullie hier aansluiten oktober dames, ik ben 24 sept uitgerekend (vandaag 39 wkn ?) dus als hij nog lekker blijft zitten zou het ook zomaar oktober kunnen worden.. vandaag wild gedaan en over de hei gefietst, moest er echt even uit. Was heerlijk maar de heuvels en hobbelige fietspad waren wel wat ongemakkelijk ?
Mijn verloskundige raadde menthol gel aan tegen de jeuk. Ik vond het alleen erg duur dus gebruik nu af en toe aloë Vera gel die ik nog had.
Vandaag is mijn nichtje in de VS bevallen. Nu begin ik wel een beetje jaloers te worden ? echt heel leuk om al die verhalen over de kraamweek te lezen! Bedankt voor alle tips!

Hoi allemaal!
Het is lang geleden dat ik wat heb geschreven hier. Ik merkte op een gegeven moment dat ik achter liep met de berichtjes en telkens wilde ik bij lezen maar haalde ik het niet in, waardoor ik het op en duur ontzag om nog verder te lezen. Sorry!
Nu wel bijgelezen met alle bevallingsverhalen! Gefeliciteerd iedereen!! 
Ik ben morgen 40.3 en heb al een paar keer gedacht dat het begonnen was, maar het zette dan toch niet door. Overigens niet zo erg dat ik al contact had opgenomen met de verloskundige. 
Ik ben het zwanger zijn nog niet beu en geniet nog echt van het getrappel maar ik merk dat ik nu wel echt meer zit te wachten en als ik net als gisternacht weeën heb gehad dat ik toch wel  baal dat het niet heeft doorgezet. 
Ik moet vrijdag op controle bij de verloskundige en maandag naar de gynaecoloog om inleiden te bespreken. Ik hoop dat de kleine gewoon komt voor maandag en misschien ook wel voor vrijdag ;)
Er zitten hier wel genoeg dames op het wachtbankje geloof ik hè?
Ik dacht dat meer vrouwen eerder bevallen maar t schijnt zo te zijn dat vrouwen juist vaker over de 40 weken heen gaan.. En ondertussen blijven we maar groeien! ;)
Succes nog met de laatste loodjes (die hoor je ook van iedereen die je een berichtje stuurt of niet dan, haha)

Iedereen die al bevallen is gefeliciteerd met jullie zoon/dochter ? heb een tijdje niet gelezen en zag dat er al veel kleintjes geboren zijn!
Zelf ben ik 11-09 bevallen van onze zoon mason! ? 10-09 smiddags om 15.45uur waren mijn vliezen gebroken en de volgende middag om 13.07uur is die geboren.

Iedereen die al bevallen is gefeliciteerd met jullie zoon/dochter ? heb een tijdje niet gelezen en zag dat er al veel kleintjes geboren zijn!Zelf ben ik 11-09 bevallen van onze zoon mason! ? 10-09 smiddags om 15.45uur waren mijn vliezen gebroken en de volgende middag om 13.07uur is die geboren. 

Terug
Bovenaan