Hoi allemaal!
Het is lang geleden dat ik wat heb geschreven hier. Ik merkte op een gegeven moment dat ik achter liep met de berichtjes en telkens wilde ik bij lezen maar haalde ik het niet in, waardoor ik het op en duur ontzag om nog verder te lezen. Sorry!
Nu wel bijgelezen met alle bevallingsverhalen! Gefeliciteerd iedereen!!
Ik ben morgen 40.3 en heb al een paar keer gedacht dat het begonnen was, maar het zette dan toch niet door. Overigens niet zo erg dat ik al contact had opgenomen met de verloskundige.
Ik ben het zwanger zijn nog niet beu en geniet nog echt van het getrappel maar ik merk dat ik nu wel echt meer zit te wachten en als ik net als gisternacht weeën heb gehad dat ik toch wel baal dat het niet heeft doorgezet.
Ik moet vrijdag op controle bij de verloskundige en maandag naar de gynaecoloog om inleiden te bespreken. Ik hoop dat de kleine gewoon komt voor maandag en misschien ook wel voor vrijdag

Er zitten hier wel genoeg dames op het wachtbankje geloof ik hè?
Ik dacht dat meer vrouwen eerder bevallen maar t schijnt zo te zijn dat vrouwen juist vaker over de 40 weken heen gaan.. En ondertussen blijven we maar groeien!

Succes nog met de laatste loodjes (die hoor je ook van iedereen die je een berichtje stuurt of niet dan, haha)