Uitgerekend September 2019

Anemoontje dankjewel ? haha jaa klopt zat al te kijken naar joun berichtjes maar jij moet dus nog eventjes wachten. Hopen dat de kleine zich snel meld! 

Voor de dames die nog even moeten; succes, en echt je kan het ! Je lichaam heeft zoveel kracht dat het hier eigenlijk vanzelf ging..
Noud is inmiddels 28 uur oud (wat klinkt dat gek!) En de eerste nacht ging echt super. Manlief doet de nachtvoedingen, net als bij onze andere zoon, dit keer uit zichzelf.. heerlijk! Hij heeft wel eventjes gehuild dus van 4 tot 6 heb ik lekker geknuffeld in bed.
Vanmiddag staat er maar 1 bezoekje gepland en straks op ons gemak de kaartjes bestellen, we zijn de kraamweek heel relaxt gestart, het is ok wel fijn dat je weet wat je kan verwachten. Ik hoop  alleen heel hard dat ik zaterdag de deur uit kan en mag om een poosje met mijn nichtje, die er door een soort familieruzie al 2 jaar niet hebben gezien, door te brengen.. Nu gauw weer  genieten van onze wolkenbaby?

Ha meiden,
Gefeliciteerd met de nieuwe babytjes. Erg leuk om te lezen
Hier ben ik de hoop op een natuurlijke bevalling een beetje aan het verliezen. 41+1 vandaag. Het kan nog zeker, maar er gebeurt niet zoveel!
Straks controle. Hopelijk kunnen ze strippen.
Succes nog even iedereen. Wat zijn er veel overtijd he. Gedeelde smart ;)

Gefeliciteerd Loesje met mason?
Goed om te horen mamapatty, ik vind het toch wel spannend hoor zo’n bevalling?
Vannacht wel krampjes en nu nog steeds, maar het zijn duidelijk geen weeën. Het is er heel de tijd?
Mamasept misschien een gerustelling dat er hier meer dames de 41 weken aangetikt hebben en allemaal natuurlijk zijn bevallen? Hoop voor jou dat het nu ook snel gaat gebeuren!!

Zo weer een heerlijke nacht achter de rug. Weer een beetje geslapen. Helaas wel wakker geworden met rugpijn, hoofdpijn en keelpijn. Maar ja dat hoort erbij denk ik.. Aangezien het vanacht ook erg koud was. Maargoed we hebben weer geslapen. Nu wel ook last onderin me buik vooral met lopen. Maar nog geen krampen of iets. Vandaag 39w zwanger. En morgen avond weer een check. Ben benieuwd wanneer ons kleintje zich meld. 

Terug
Bovenaan