Uitgerekend September 2019

Gefeliciteerd alle nieuwe mama's! Erg leuk en interessant om jullie bevallingsverhalen te lezen. Ook al heb ik geen angst voor de bevalling, het stelt me toch gerust op 1 of andere manier. Fijn.

Yes nog meer geboortenieuws om te lezen. Gefeliciteerd Loesje, Mientje en LadyJ. Fijn om al jullie verhalen te lezen. Geniet van jullie kraamtijd!
Hier een rommelige buik gehad vannacht,  niks dat echt doorgezet heeft naar een wee. Hopelijk is het alvast wat voorbereidend werk, al besef ik mij goed dat ik eigenlijk nog niet aan de beurt ben met 39+3. Hoop dat de dames die al over de 40 weken zijn vandaag allemaal kunnen bevallen en het vanzelf op gang komt.

Gefeliciteerd mientje en ladyj, wat fijn dat jullie je meisjes kunnen vasthouden❤️ Geniet ervan!
Steeds minder zwangere in deze groep haha! Bij mij zijn de krampen van vannacht weg, zoals ik al verwacht had. Het was ook niet hevig genoeg. Heb haar al wel toegesproken dat ze mag komen. Morgen naar de verloskundige, leef ik dan ook weer naar toe haha. Ben wel steeds sneller moe en vind eigenlijk thuis zijn ook fijn. Vandaag op pad geweest maar ben kapot. 

Leuk weer twee baby's!
@anemoontje: strippen kon helaas nog niet. Ze gaat over 2 dagen kijken hoe het ervoor staat en pas daarna intake ziekenhuis. Na de intake kijken ze pas verder hoe en wat. Nog geen datum dus. Jij al wel?

Ahh wat leuk weer, van harte gefeliciteerd met Feline en Amy! Zo leuk om alle namen te lezen ook!
Net weer even op controle bij vk geweest en heb vo

Ik ben vandaag ook naar vk geweest ipv morgen omdat degene die ik morgen heb ziek was (wij hebben meerdere vk op de praktijk). Maar alles was goed met mij en de baby. Ben benieuwd want heb voorweeën. Benieuwd of het weer afzakt of doorzet. Ook besproken over inleiden maar bij ons doen ze dat echt pas vanaf week 41. Ik ben nu 39w dus hopen dat het toch een deze dagen meld. We gaan het zien. 

Wauw, weer baby’s!! Van harte gefeliciteerd meiden!!

Hier vandaag ook 39 weken, en ook hopend op de mooie datum morgen hahaha 19-09-2019, prachtig toch! :p
Heb sws wel wat met data’s, wij zijn ook getrouwd op 10-08-2018, vond ik ook zo mooi hihi.
Vanmiddag een heerlijke zwangerschapsmassage gehad, straks op aanraden Chinees eten en als toetje ananas, laten we het hopen! :p 
Alle mama’s, geniet lekker van jullie kleintjes en alle wachtenden, we houden vol!!

Terug
Bovenaan