Uitgerekend September 2019

Hoi allemaal!
Ik sluit me ook aan, ben 18 sept uitgerekend. Vind het allemaal super spannend! Hebben jullie al veel zwangerschapssymptomen?
Groetjes Iris

Hoi dames,
ik ben ook erg moe. Sta moe op en probeer het misselijke gevoel ook steeds voor te zijn door regelmatig wat te eten. Op sommige momenten voel ik me gewoon normaal en fit, en dan opeens loop ik weer te gapen, overvalt me een vermoeidheidsgolf en denk ik.. nu gauw eten want..!! (en dan komt een licht kokhalsgevoel weer opzetten).
Erg veel respect voor vrouwen die een extreme misselijkheid hebben de hele zwangerschap door! Dat is toch niet vol te houden...
Ik snoep nu juist meer, om snel iets in mijn mond te schuiven.. moet inderdaad even wat meer crackertjes ed in huis halen. 
@Lovesept Succes met de echo vanavond!
Hier gaat de week nu best snel met kids naar school en dagelijkse dingetjes. Nog twee weken.. dan mogen wij ook!
Kijken jullie ook plaatjes en foto's e.d. op Internet om te zien hoe ver de kleine druif is? Het ziet er nu nog zo niet-baby uit vind ik. Zo onwerkelijk dat zo'n klein embryootje in je zit en heel hard aan het groeien is. Sommigen ook al stiekem gedacht.. 'stel dat het er twee zijn..??' :)
Groet,
Eef

Gefeliciteerd nieuwe mama’s! 
Gister even een paniekmomentje omdat ik dacht dat mijn kwaaltjes afnamen. Ik had minder gevoelige borsten en sinds paar dagen geen buikpijn meer. Vk verzekerde mij dat dit niks hoeft te betekenen. Kwaaltjes zegt niks over de kwaliteit van de zwangerschap. 
Ik heb alleen gevoelige borsten en last van vermoeidheid. Verder ben ik niet misselijk. Zijn er meerdere niet misselijk?
liefs 

Vandaag 6w2d. Sta er idd ook van te kijken dat er toch best wat zijn die al eerdere miskramen hebben gehad. Kan zelf niet wachten dat we over 1,5 week de 1e echo hebben.
Even een vraag over de 1e echo, is deze inwendig of uitwendig? Wat hadden die gene die um al gehad hebben?

Hey Roon x,
Ook hier geen last van kwaaltjes. Alleen mn borsten groeien flink maar verder helemaal nergens last van. Ik maak me geen zorgen. Over twee weken intake bij de VK en over vier weken pas de eerste echo. Vertrouw op je eigen gezonde, sterke lichaam. Wij vrouwen kunnen dit! Anders hadden de mannen het ook wel gekund haha. 

Hii,, 
Hier ook onzekerheid hoor. Veel minder last van mijn borsten maar wel afgelopen week voor het eerst echt super misselijk! 
Wel echt ontzettend moe, maar werk dan ook fulltime.. 
Ook de super realistische dromen zijn voor mij heel erg herkenbaar! 
Vanaf volgende week hebben volgens mij al veel meiden echo’s staan. Ikzelf op woensdag! Nog een paar dagen volhouden en dan hopen op goed nieuws! 

Hallo allemaal
Ik heb mijn eerste echo gehad. 
Het ging best snel allemaal maar super gaaf!
Uitwendig konden ze niks zien alleen een streepje dan maar inwendig (dat viel trouwens reuze mee) en jaa hoor een heel sterk flikkerend hartje zo blij en zo mooi:) volgens de meting ben ik niet 1 maar 5 Sept uitgerekend.
De volgende staat gepland op 11 febr. Kijk er weer naar uit! 

Terug
Bovenaan