Uitgerekend September 2019

Ik heb sinds gisterenavond steeds last van een bepaalde plek op/in mijn rug... Het zit links en hoger dan laag in mijn rug zeg maar, beetje in het midden... Lijkt me niet dat dit beginnende weeen zijn, maar raar en vervelend ist wel. Moest gisteren bijna overgeven van de pijn. Nu valt de pijn wel mee, maar is het zeurend zeg maar. Er zijn dus ook momenten waarop ik het helemaal niet heb. Iemand ervaring of een idee wat het kan zijn? Ik dacht eerst mijn nier, want volgens mij zit het op die hoogte.. 

Nikkiii dit lijkt me een vraag voor een arts of vk. Zeker als het zoveel pijn doet en je een nier vermoed zou ik daar niet mee rond blijven lopen.
LadyJ dank voor je verhaal, leuk om te lezen! Van harte gefeliciteerd met je kindje ?✨ Gelukkig nog een vroege september baby, het kan dus toch ☺️
Succes vannacht ladies... Hopelijk morgen weer veel nieuwe baby'tjes!

Wij zijn sinds gisteren lekker thuis afgelopen nacht was best pittig Guusje heeft flink wat pit en als ze wilt eten wilt ze het nu! Haha
Mijn borsten doen ook flink zeer maar die witte kool helpt echt super echt een aanrader. 
Verder ben ik erg moe en flink last van kraamtranen.. Ook doet alles nog best zeer door de keizersnee maar ik geef het de tijd elke dag een stukje beter.. 
Maar het is ook prachtig en zo lief mooi meisje echt geweldig?

Gefeliciteerd meiden met jullie baby's wat een leuke namen.. Het is zo bijzonder he zo klein  lief mensje helemaal van jullie 2?
Nikii die rug pijn waren bij wel echt weeën had het ook pas door toen er ook buikweeen bij kwamen.. Misschien paracetamol nemen gaat het dan niet over dan zou ik toch verloskundige bellen 

Bedankt voor jullie reacties Minni en Lovesept!
Morgenmiddag heb ik een afspraak bij de vk, dus zal het dan vragen!

Nog een andere vraag, mijn schoonmoeder heeft het erover dat ze ook kunnen toucheren? Om te voelen of de baarmoedermond al ‘klaar’ is? Iemand daar ervaring mee? Sorry voor al mijn vragen, wordt nu toch wel spannend hihi

Oh jongens.. wat een nieuws weer! Allemaal van harte gefeliciteerd! Geniet geniet! Mooi he die kleintjes.. zo puur dit allemaal te errvaren. Mamapatty: het wachtend beloond met die snelle bevalling! 
En wat vonden jullie van de bevallingspijn..? Goed te doen?
Hier is Liv alweer een week oud. Wat gaat het snel. Ik vind de tijd echt te rap gaan... De eerste 2 dagen zou ik nog wel even terug willen spoelen. 
Ze is alweer op geboortegewicht, dus morgen waarschijnlijk voor het eerst naar buiten voor een wandelingetje! Ook is de kraamweek afgesloten en de eerste afspraak met de verpleegkundige van het consultatiebureau gemaakt. Wel heel gek dat het contact met de verloskundigenpraktijk nu gewoon voorbij is. Dat de zwangerschap er echt op zit met alles wat erbij komt kijken.
Buik slinkt al mooi. Mijn navel nog wel een bijzonder aanzicht! Haha. En droge buikhuid.

Nou jongens; ik ben vandaag bevallen van een hele mooie zoon Jax. 
2764 gram en 48 cm. Wat aan de kleinere kant maar hij doet het super!
gisteren avond is een ballonnetje ingebracht, vanochtend helaas nog geen ontsluiting dus tabletjes gekregen. Twee uur later op 3 cm, vliezen gebroken, een uur later op 4 cm en anderhalf uur later al op 10 cm. Heel snel dus! Wilde het graag zonder ruggenprik maar helaas nadat mijn vliezen waren gebroken kwamen de weeen vrijwel meteen om de twee minuten en duurde ze een minuut dus dat was NIET te doen. Wat een opluchting toen die ruggenprik ging werken. Hallelujah! 

Toen ik mocht gaan persen heb ik er een half uurtje over gedaan. Had sneller gekund maar ik twijfelde heel erg aan mezelf ? 
Helaas maar even daarna van Jax kunnen genieten, ik moest naar de OK want er was wat van de placenta blijven zitten. 
2,8 liter bloed verloren.. Vond dat wel erg eng maar ik ben opgelapt en lig nu lekker te Tuttelen. Ik ben kapot en moet eigenlijk slapen, maar HOE verwacht men dat ik kan slapen met zo’n wondertje ?

Terug
Bovenaan