Uitgerekend September 2019

Wauw weer wat babynieuws, gefeliciteerd ladies!! ? Heel leuk/bijzonder om ieders bevallingsverhalen te lezen, helemaal nu ik het zelf ook heb meegemaakt en dus nu ook ervaren heb wat er op zo'n moment gebeurt!
Lekker tijdstipje om dit te typen haha, ons kleine dametje moet zo weer aan de borst en ik was al wakker geworden dus denk even lezen weer. Borstvoeding gaat echt goed, zo blij mee!
Heb nog wel wat last van naweeën, vooral in mijn rug pff. Kan zo ineens opkomen. Ik moet er ook echt opletten dat ik niet teveel doe. Ben snel geneigd om alweer van alles te gaan doen maar dat lukt me echt niet, heb ik al wel ervaren want dan trapt je lijf wel op de rem?
Hoe ervaren jullie mannen het?! Mijn man is zooo verliefd en doet het zo fantastisch! Hij zei gisteren: 'er komt gewoon een nieuw soort verliefdheid over je heen, die zo intens groot is. Wat ben ik gelukkig.' Echt zo mooi om te horen en hij doet het zo goed, had me geen betere papa kunnen wensen voor ons meisje ??

Gefeliciteerd met de nieuwe baby's! Goed gedaan dames!!
Ik heb nog een vraagje aan de dames die al bevallen zijn. Hebben jullie allemaal je slijmprop verloren voor de weeën of kan het ook zijn dat je eerst weeën krijgt en dan pas je slijmprop verliest? Of dat je misschien niet eens door hebt dat je hem verliest?

Hoopjegeluk mijn slijmprop kwam in delen was echt dik en slierterig had je niet kunnen missen. 
 Maar sommige verliezen hem inderdaad na dat de weeën kwam opspelen sommige verliezen hem zonder te merken en sommige verliezen hem helemaal niet in het begin maar op het laatste moment

Slijmprop verliezen betekent ook niet dat er weeën komen. Bij mij duurde het ook daarna even 

Pff bij mij wisselen de slechte en goede nachten zich duidelijk af.. Vanacht tot 3.45 geslapen als een roosje. Daarna moest ik plassen (ong al voor 3e keer). En kwam mar moeilijk terug in slaap.. Even later kreeg ik steken in mn onderrug.. Alleen veranderen van houding hielp.. Maar als ik eenmaal in de nieuwe houding lag. Kreeg ik het weer. Ik dacht aan rugweeen. Maar rond een uur of half 6/6u ben ik eindelijk weer in slaap gevallen. 7u ging de wekker van mn vriend dus weer geplast. En om kwart voor 9 werd ik zelf wakker.. Geen rug krampen meer gehad.. Dus ben benieuwd wat het nu was.. We gaan zien of het nog terug komt.. 

Gefeliciteerd met Jax!!
Heel lief van de papa Mientjeee, ik werd er helemaal emo van... Kan echt niet wachten op de reactie van mijn man :p
En wauw Eefje alweer een week.. gaat echt snel! Nu zo na de kraamweek weer je eigen ritme ontdekken lijkt me.
Liekeseptemberbaby je lijf is in ieder geval iets aan het doen! Spannend.
Bij mij vannacht wel echt een serieuze oefenwee. Let wel... 1 maar! Pijnlijke kramp die onderin begon, toen rug en toen deed mijn hele buik mee. Ben uit bed gegaan en rond gaan lopen en toen zakte de pijn weg. 
Daarna natuurlijk afwachten maar het bleef gewoon bij die ene ? Wel wat lichte (menstruatie-achtige) krampjes.. The wait continues. ?

Spannend Liekeseptemberbaby en Minni!! Hopelijk hoeven we allemaal niet lang meer te wachten!

Oeeeh ik ben inderdaad ook super benieuwd naar de reactie van mijn man! Wat super lief Mientjeeee!

Gefeliciteerd allemaal met de kleintjes! Lekker genieten. Hier 39+5 vandaag en gister naar de VK geweest. Kleine zit nog prima en beweegt ook nog lekker.
Gister had ik even een emo dag pfff Ergens wil ik heel graag die kleine zien en kan niet wachten! Maar ook had ik ineens het besef dat ik dan ook de kleine niet meer bij me draag en dat gevoel ga missen..
Verder totaal geen last van nestel drang maar eerder last van verveling.. Wat ik wel enorm vervelend vind zijn de mensen die nu continu appen met de vraag of ik al wat voel.. het lijkt alleen nog maar daar om te gaan.. En dan denk ik uhhh kleine komt wanneer die wil komen en je hoort het vanzelf. Ook probeert mijn schoonmoeder continu alles op tekenen te gooien.. Oh je houdt vocht vast, oh je tekent in je gezicht.. Heb er wel wat van gezegd, want heb geen zin om dat (misschien) nog 2 weken aan te moeten horen.. Pfff moest het even kwijt hoor hahaha
Veel succes dames waarbij het rommelt! Hoop dat het bij mij ook snel gaat rommelen want ben zo benieuwd hoe de kleine man eruit ziet! ?

Terug
Bovenaan