MenW, zo herkenbaar je gevoel. Ik had gister ook een emodag. Moest spontaan tijdens de lunch huilen. Uit het niets, dus manlief heeft heel lief de middag vrij genomen (hij was thuis aan het werk) om even nog wat quality time samen te besteden. Dus hij heeft me meegenomen voor een wandeling in het bos waar we ook onze trouwfoto’s destijds hebben gemaakt. ?
De verveling begint hier ook echt in te slaan. Ik heb soms echt geen idee wat ik moet doen. Netflix heb ik wel een beetje gezien, babykamer is klaar, huis is schoon en de meeste vriendinnen werken dus ja.. Gelukkig heb ik jullie op dit forum om zo nu en dan even te checken en te lezen dat ik niet alleen ben ?
Wordt ook echt gek trouwens van m’n schoonmoeder die zo vaak een appje stuurt of alles nog goed gaat, etc. Pfff vermoeiend allemaal!
zo het klaaguur is weer geweest!
Is er al babynieuws voor vandaag? ?
De verveling begint hier ook echt in te slaan. Ik heb soms echt geen idee wat ik moet doen. Netflix heb ik wel een beetje gezien, babykamer is klaar, huis is schoon en de meeste vriendinnen werken dus ja.. Gelukkig heb ik jullie op dit forum om zo nu en dan even te checken en te lezen dat ik niet alleen ben ?
Wordt ook echt gek trouwens van m’n schoonmoeder die zo vaak een appje stuurt of alles nog goed gaat, etc. Pfff vermoeiend allemaal!
zo het klaaguur is weer geweest!
Is er al babynieuws voor vandaag? ?