Uitgerekend September 2019

MenW, zo herkenbaar je gevoel. Ik had gister ook een emodag. Moest spontaan tijdens de lunch huilen. Uit het niets, dus manlief heeft heel lief de middag vrij genomen (hij was thuis aan het werk) om even nog wat quality time samen te besteden. Dus hij heeft me meegenomen voor een wandeling in het bos waar we ook onze trouwfoto’s destijds hebben gemaakt. ?
De verveling begint hier ook echt in te slaan. Ik heb soms echt geen idee wat ik moet doen. Netflix heb ik wel een beetje gezien, babykamer is klaar, huis is schoon en de meeste vriendinnen werken dus ja.. Gelukkig heb ik jullie op dit forum om zo nu en dan even te checken en te lezen dat ik niet alleen ben ?
Wordt ook echt gek trouwens van m’n schoonmoeder die zo vaak een appje stuurt of alles nog goed gaat, etc. Pfff vermoeiend allemaal!
zo het klaaguur is weer geweest!
Is er al babynieuws voor vandaag? ?

Gefeliciteerd Tasja!
Heel herkenbaar al die appjes of er al wat aan de gang is. Ik word er ook een beetje moe van. Zelfs vrienden die 3 a 4 dagen achter elkaar al appen hoe het gaat. Heb vandaag aangegeven dat als ze dat elke dag gaan doen ik gewoon niet meer terug app haha.
Mijn vriend wordt ook al bestookt met elke dag de vraag hoe het nu met mij gaat. Ze horen het echt vanzelf wel als ik ben bevallen. 
Hier gaat het nog zn gangetje. Ik doe alles in etappes en dat werkt wel moet ik zeggen. Ook moet ik nu van mijzelf een uur liggen tussen de middag. Soms val ik in slaap, soms ook niet, maar het doet mij wel goed. Verveling heb ik gelukkig nog niet.

Wat een heerlijk weertje, hier geen last van verveling ondanks dat ik geen Netflix heb... voel me trots vandaag 39 weken en net nog een half uur over de hei gewandeld.

Hier de hele middag al buikpijn en rugpijn. Eerst met een kruik op de bank gelegen en daarna warme douche gepakt. Snel even de hond uitgelaten want lopen is echt heel pijnlijk.. En nu even in bed chillen.. 
Het spookt nu al hele dag door me hoofd of dit nu het begin van de bevalling is. Aangezien ik vanacht ook al die rugweeen heb gehad.. Maar kan me nu niet indenken dat dit het is.. Iedereen zegt je herkent weeën gelijk. Maar ik ben dus zo bang dat ik het niet herken. En er van alles aan doe om de pijn te verzachten. Nu is de rugpijn over en buikpijn minder namelijk..

Ben benieuwd of er nog baby nieuws komt op deze mooie datum! 
Hier al de hele dag zeurende buikpijn weet niet of het wat te betekenen heeft? Nu 38+2 weken. Voelt als menstruatie kramp die niet weg gaat. Lopen, aankleden etc is ook erg pijnlijk onderin. Merk echt dat er een hoofd in de weg zit. Meer dames die dit ervaren? 
Hoop eigenlijk dat er wat gaat gebeuren maar besef me ook wel dat ik zomaar nog 3 weken moet wachten.. 

Jahoooor ik kom 19-09-2019 claimen! Onze dochter is vanochtend geboren. 

Gister tijdens de controle een hoge bloeddruk dus ingeleid zou ik worden! Ons ziekenhuis lag vol dus rond 21:00 met de ambulance naar een ander ziekenhuis. Daar al genoeg ontsluiting om 00:00 vliezen gebroken en lekker snel naar de 10 meteen ruggenprik. Echt top. Helaas liet haar hartslag geen goede beelden zien en is er een knip gezet plus vacuümpomp. Na drie keer proberen met spoed een keizersnede onder algehele narcose. Jeetje wat balen maar alles voor de kleine. Ze doet het super ende eerste twee uur met mn vriend door gebracht. 
Morgen gaat de ruggenprik eruit mij benieuwen!

succes dames. Op de keizersnede na zou ik het zo overdoen!

Oh Anemoontje, jeetje wat heftig ineens. Fijn dat je er wel goed op terug kijkt. Gefeliciteerd! Dat zal vast even schrikken zijn geweest dat je gelijk ingeleid zou worden en het ziekenhuis vol lag. Hopelijk valt het morgen ook mee als de ruggenprik eruit id. Fijne kraamtijd gewenst!! 

Terug
Bovenaan