Uitgerekend September 2019

Jeeeetje wat een berichten!!! ?
Gefeliciteerd aan iedereen die al bevallen is! Ik ga alles proberen bij te lezen haha 
12 september is onze Lizzy geboren met een keizersnee. Was heel fijn en rustig, voor zover dat kan met een operatie natuurlijk. Zaterdag mochten wij naar huis en leven we in een bubbel. 
Vandaag was de kraamhulp voor het laatst, dus vanaf nu officieel met z'n 3 en ik kan niet wachten om naar buiten te gaan met haar. Borstvoeding heb ik op dag 3 opgegeven. Aanleggen lukte niet, ons meisje werd verdrietig ik in de stress en ze viel teveel af. Nu geven we kunstvoeding en ze doet het fantastisch! 

Jessie-x-, gefeliciteerd met jullie dochter Lizzy!
Anemoontje, wat fijn dat jullie dochter er is! Jammer dat de bevalling zo gegaan is maar wat goed dat je er zo op terug kijkt. Het is dus uiteindelijk geen rit van bijna een uur baar het ziekenhuis geworden ;)
Hoe heet jullie dochter? Geniet ervan he?!

Gefeliciteerd dames!!! Wat bijzonder blijft het dat al die bevallingen zo verschillend zijn.
Anemoontje ik dacht al die is gewoon gelijk op controle gebleven haha. Bizar hoe het loopt. Hoe gaat het met je meisje? Moest zij nog geopereerd worden? Hopelijk kunnen jullie snel met z'n drieën naar huis. Genietze!!
Jessie van jou wisten we het natuurlijk dat je geopereerd zou worden, fijn dat alles goed is gegaan en leuk van je te horen! Heerlijk dat je zo lekker in de bubbel hebt geleefd :)

gefeliciteerd weer met alle geboortes van jullie wondertjes??? Anemoontje dus ervandoor gegaan met de mooie 19-19-19. Hoop idd dat alles goed is met jullie kleine. Pittige dag wel zeg en hoe het is gegaan.
De andere dames klinkt toch veel belovend en als goede voortekenen voor een beginnende bevalling. Slijmprop ben ik maandagmorgen om 11u verloren en toen begonnen de lichte menstruatiekrampen, maar die namen ook weer af. Om 2u 's zette het wel goed door. Zodra ik de slijmprop zag was het idd echt overduidelijk. Net als de weeën overigens. Maar ieders verhaal en ervaring is anders. 
Hahaha Eefje die buik hè ? slappe bedoeling. 
Hier ook pittige nachten. Overdag slaapt Amy als een roosje maar 's nachts is het hier feest tot vanmorgen 5uur... mijn vriend en ik stonden gister echt nog op adrenaline en maximale verliefdheid en gingen maar 'door'. Ook qua visite al wat mensen ontvangen. Maar dat hebben we vandaag moeten bekopen. Helemaal gebroken. Vandaag dus even niemand op visite en zodra de kleine sliep hebben wij nu ook onze rust gepakt. Dat is wel echt een tip. Rusttt (op tijd) inbouwen. Borstvoeding gaat super maar oef is ook wel ff bikkelen hoor. Ondanks dat Amy een natuurtalentje is het best pijnlijk. Dus smeren en koelen!
Succes meiden. Blijf volgen en bijlezen. Gaat wel in een iets langzamer dan toen ik nog alle tijd had?

Gefeliciteerd Jessie en Anemoontje!
Wat klinkt dat heftig Anemoontje, gelukkig is alles goed gekomen! :) 
En wat heb je een mooie datum!!! Dat wordt hem hier niet meer hahha
Morgen is mijn allerbeste vriendin jarig, weer zo’n bijzondere en spannende dag hihi. Heb af en toe nog die pijn in mijn rug, konden oefenweeen zijn zei de vk.. Eerst dacht ze bloeddruk, maar dat was prima, dus daar gelukkig geen zorgen over. Vandaag ook even gevraagd wanneer ze eventueel zouden strippen, dat doen ze met 41 weken. We blijven rustig wachten! 
Slaap lekker allemaal, voor zo ver dat lukt.. hihi

Hier ook geboorte nieuws! En ook bevallen op de mooie datum 19-09-19 ?
ik heb mijn bevalling echt als een hell ervaren maar ben zo blij dat hij er is. Al twee nachten flink rommelig. Vanmorgen om 10:00 uur kwamen de weeen al vrij snel om de 3 minuten. Helaas duurde de ontsluiting langer (van 10:00 tot 15:00 pas 3 cm ontsluiting) en kon ik het niet meer uithouden. Om 15:30 in het ziekenhuis waar ze uiteindelijk een ruggenprik hebben gezet. Ik wilde dit eigenlijk absoluut niet maar ben zo blij dat ik het wel heb gedaan. In vier uur tijd van 3 cm naar 10 cm ontsluiting en toen is de ruggenprik  uitgezet. Tijd om te persen. Wat overigens echt een uitdaging is als je geen persweeen hebt. Uiteindelijk kreeg onze kleine man het behoorlijk zwaar en is er geprobeerd met een vacuuum hem te halen maar dit lukte niet, meneer zat klem en is uiteindelijk met een spoedkeizersnee geboren onder algehele narcose. 

Wij mogen ons in iedergeval trotse ouders noemen van onze kleine vriend Dexter ?

Bedankt voor alle berichtjes! 
Wendess wij hebben gewoon precies dezelfde bevalling gehad. Bizar. Allebei hetzelfde geëindigd. Ze doet het super goed dit is alleen wel al de 2e nacht dat ik dus niet geslapen heb mevrouw was erg misselijk en slaapt nu pas sinds 2 uurtjes bij mij op de borst. Zo zielig! 
Voor het er nu uit ziet werken de longen goed en hangt het van de ct scan met 3 maanden af of ze geopereerd moet worden.
Dat borstvoeding is wel een dingetje hoor! Ik hoop dat het snel op gang komt.

Succes dames! Ik lees en schrijf gok ik gewoon af en toe nog lekker mee.

Terug
Bovenaan