Uitgerekend September 2019

Wendess gefeliciteerd!! Jammer dat het zo gelopen is en dat je het zo naar vond, maar fijn dat Dexter nu bij jullie is ☺️? Hopelijk kunnen jullie ook snel naar huis, succes met herstel!
Hier weer een rustig nachtje gehad (?). Het bijzondere is dat ik geen last meer heb van zere heupen die me een paar weken geleden zoveel wakker hielden, ik snap niets van mijn lijf, haha. Heb ook geen voedingskussen met nodig om te slapen. 
Inmiddels 40.3 en ik heb het gevoel dat ik  een cm per dag groei. Mijn buik begint echt enorm te worden. Helaas betekent dit ook weer de terugkeer van de maagzuur, de rennies zijn niet aan te slepen maar voorlopig nog voldoende om het te managen.
Nouja, beebje heeft het goed in mijn buik en dat is het belangrijkste. De bewegingen zijn echt niet normaal meer, heb soms het gevoel dat ze zelf een weg naar buiten aan het graven is, haha. Maar ik vind het heerlijk dat ze zo druk is en geniet nog steeds van zwanger zijn. Ga het echt missen straks denk ik!

Nou idd dezelfde bevalling die jullie hebben gehad en op dezelfde dag. Heb echt respect. Ik heb mijn gehele zwangerschap het slecht gehad en geklaagd maar over mijn bevalling heb ik dan echt niets te klagen. Anyway gefeliciteerd met Dexter. 
Anemoontje fijn dat het er voor nu goed uit ziet. Hopelijk bevestigd de CT dat ook over drie maanden ??
Ja die nachten hè. Maar onze 3e nacht hier is echt goed gedaan. Best wel wat uren slaap kunnen maken. Wordt beter dus. En overdag ook anders slapen als de kleine slaapt. Desnoods visite afzeggen. 
Die borsten na dag 3? Pamela Anderson is er niets bij. Wat een giller haha.
Nou nieuwe dag op naar nog meer babynieuws ? 

Gefeliciteerd allemaal met de geboortes? zo heerlijk lijkt mij om je kleine te kunnen knuffelen. Ik heb een dagje niet gelezen en gelijk zoveel geboortes leuk?
Klinkt wel heftig anemoontje en wendess, hopelijk een spoedig herstel van de spoedkeizersnee? 
Bij mij is het nog rustig, had gister wel onwijs last van mijn bekken denk ik. Zodra ik stukje probeerde te lopen gelijk een steek in mijn lies. En hormonaal, moest half uur wachten bij verloskundige en moest daarom eigenlijk al huilen? 
mijn verloskundige had het over strippen bij 41 weken, die valt op 29 september bij mij dus zal 30ste worden. Hoop dat het niet nodig is. Hoop stiekem wel op een september baby?

Wat een heftige bevallingen wendess en anemoontje! Fijn dat ze er nu zijn!
Hier alles nog rustig helaas (41+3). Zelfs geen voorweeen. Dus ik denk dat de strippoging vandaag weer niet gaat lukken. Nog even het weekend doorbikkelen en daarna een plan maken om in te leiden.
Geniet van jullie kleintjes! Leuk dat jullie nog mee blijven lezen. En voor de zwangeren: succes nog even.

Ah MamainSept was al benieuwd of jij ondertussen bevallen was. Hoe gaat het verder met jou? Je maakt wel een ontspannen indruk in ieder geval. Hopelijk zet de bevalling snel in ?

Gefeliciteerd anemoontje en wendess! 
Toch nog veel keizersnedes in deze groep zo! 
Onze kleine man alweer 18 dagen oud (al heeft hij nog steeds maat 50 en is hij nog zo ieniminie dat hij net geboren lijkt Hihi) wat vliegt de tijd! Ik ben bijna volledig hersteld van mijn keizersnede, alleen lange wandelingen zitten er nog even niet in. Bijzonder hoe je lijf weer heelt. 
De slapeloze nachten zijn herkenbaar, al mogen we niet klagen. Vannacht wilde hij om de 2, 2,5u voeding zzzzzzz.. vandaag dus maar rustig aan. Bijzonder hoe heel je leventje om dit kleine wezentje gaat draaien. 
Voor de dames die nog in afwachting zijn, succes! Ben benieuwd of er vandaag weer baby’tjes geboren worden! 

minni: nee helaas nog niet. Zat er gisteren wel even doorheen, maar vandaag weer een nieuwe dag. Ik ga vanavond lekker met m'n man uit eten. Zo probeer ik de tijd door te komen. Fijn dat jij weer goed slaapt. Hier gelukkig ook.
Succes allemaal!

Terug
Bovenaan