Uitgerekend September 2019

minni: nee helaas nog niet. Zat er gisteren wel even doorheen, maar vandaag weer een nieuwe dag. Ik ga vanavond lekker met m'n man uit eten. Zo probeer ik de tijd door te komen. Fijn dat jij weer goed slaapt. Hier gelukkig ook.
Succes allemaal!

Gefeliciteerd Wendess! En hoe bizar een zelfde bevalling als Anemoontje!
Ik had gister wat lichte menstruatiekrampen en merk dat ze nog meer ingedaald is. Kan bijna niet meer bukken, laat staan mn benen dicht bij elkaar doen. Het voelt alsof haar hoofd echt in mn kruis zit.
Ik hoop zo dat ik en de anderen die nog aan het wachten zijn ook snel onze kleintjes mogen verwelkomen. Want het duuuuuurt laaaaaaang hahaha ongeduldigheid en verveling worden met de dag meer ?

Bij mij gaan de nachten om en om slecht en goed.. Al moet ik zeggen dat ik niet mag klagen. Vanacht tot half 6 goed geslapen. Toen kreeg ik rugpijn (voorweeën denk ik) en lekker om 7u toen mn vriend weg moest een kruik gepakt. En toen nog lekker tot half 9 geslapen.
Gisteren hele middag buikpijn en rugpijn gehad. Toen ook met de kruik gelegen. Helpt voor mij wel verlichtend. Toen daarna lekker een warme douche genomen en snel mn hond uitgelaten maar dat was niet top. Dus daarna lekker even op bed gelegen en klein dutje gedaan. Na het slapen was de pijn weg. Maar savonds rond half 7 met eten kreeg ik weer buikpijn. Ook met krampen en steken. Dus na het eten weer kruik erbij. Toen tot uur of 9 verwisseld van buik naar rug want beide deden weer zeer (ik dacht de bevalling is begonnen) maar helaas na de kruik was het weer rustig. Net als de hele nacht dus tot half 6 toen denk weer de rug weeën. Nu zit ik op de bank onder een dekentje. Voel de baby af en toe bewegen en draaien en ook weer lichte buikpijn en rugpijn. Of dit allemaal voortekenen zijn weet ik niet. Ben namelijk ook verkouden misschien dat dat op mn rug slaat.. We gaan het zien kijken of het vandaag of dit weekend doorzet.. 

Oeeh gefeliciteerd Wendess! Wat een pittige bevalling ze.. Maar fijn dat hij er nu is!

Jeetje wat naar Mamainsept, jouw geduld wordt echt op de proef gesteld! Ik mag lang niet klagen nog hihi. 

Hier is ook alles mega rustig, ik heb mijn gevoel maar bijgesteld naar oktober haha

Gefeliciteerd met de bevallingen weer dames!! Wel heftig lijkt mij die keizersnedes.. ik wens jullie voorspoedig herstel en geniet van de kleine! 
Ik kreeg gister te horen bij de controle dat hij omhoog geklommen is, dus niet meer volledig ingedaald. Vond ik wel weer balen. Klinkt gelijk niet zo positief. En dan word de opmerking gemaakt; Hij heeft het gewoon zo goed bij jou ha-ha-ha. Ja fijn dat hij het goed heeft, maar ik wil hem zo graag ontmoeten, alsof buiten mijn buik niet goed en fijn is ?
Maar ik mag nog niks klagen, ben nu 39+5 en heb wel al gevraagd hoe het zit met als het niet vanzelf op gang komt. Bij mij wilde ze als ik 41 weken ben strippen, dus dat is ook weer geregeld, maar hoop dat hij vanzelf komt.
Ik had ook afgelopen nachten last van mijn heupen en maagzuur, maar ik denk omdat hij omhoog is gegaan dat ik daarom hier minder last heb gehad en daarom nu 3/4 nachten 'goed' geslapen heb. Wel tussendoor eruit voor plasjes maar dat is het. 
Nou ben benieuwd naar de volgende babys en bevallingsverhalen!! Heel veel succes dames komend weekend!

Hallo Allemaal
Ik ben gisteren op de uitgerekende datum ingeleid. Mijn bloeddruk was te hoog en ik dacht alleen eventjes naar het ziekenhuis te gaan voor een ctg-tje en extra controle (Geen man en vluchtkoffer meegenomen haha) en toen moest ik ineens blijven! Dus nu afwachten. Spannend. Ik heb nog steeds niet het gevoel dat ik hem bijna ga ontmoeten maar dat zal nu toch echt een dezer dagen gaan gebeuren! 
Gefeliciteerd voor alle nieuwe mama’s die er de afgelopen dagen bij zijn gekomen!

Terug
Bovenaan