Gefeliciteerd met de bevallingen weer dames!! Wel heftig lijkt mij die keizersnedes.. ik wens jullie voorspoedig herstel en geniet van de kleine!
Ik kreeg gister te horen bij de controle dat hij omhoog geklommen is, dus niet meer volledig ingedaald. Vond ik wel weer balen. Klinkt gelijk niet zo positief. En dan word de opmerking gemaakt; Hij heeft het gewoon zo goed bij jou ha-ha-ha. Ja fijn dat hij het goed heeft, maar ik wil hem zo graag ontmoeten, alsof buiten mijn buik niet goed en fijn is ?
Maar ik mag nog niks klagen, ben nu 39+5 en heb wel al gevraagd hoe het zit met als het niet vanzelf op gang komt. Bij mij wilde ze als ik 41 weken ben strippen, dus dat is ook weer geregeld, maar hoop dat hij vanzelf komt.
Ik had ook afgelopen nachten last van mijn heupen en maagzuur, maar ik denk omdat hij omhoog is gegaan dat ik daarom hier minder last heb gehad en daarom nu 3/4 nachten 'goed' geslapen heb. Wel tussendoor eruit voor plasjes maar dat is het.
Nou ben benieuwd naar de volgende babys en bevallingsverhalen!! Heel veel succes dames komend weekend!