Uitgerekend September 2019

Wat een berichten allemaal alweer. Gefeliciteerd voor de nieuwe moeders!
Ik ben ook nog wachtende. Aanstaande zondag 22 september uitgerekend. Nu dus 39+5. Wel af en toe wat gerommel, maar ben de slijmprop bijvoorbeeld nog niet verloren dat ik weet. Ik hoop toch nog op een septemberbaby, maar we zullen zien. 

Ik vandaag 39+2. 25 september uitgerekend. Wel af en toe voor tekenen. Maar nog niet (zover ik weet) mijn slijmprop verloren. En ik hoop ook echt op een september baby. Maar als het zich niet zelf meld in week 41 inleiden. En dat valt in oktober.. Maar we gaan het zien of de voortekenen van afgelopen dagen doorzetten. 

Spannend en succes ZazouSept ?? 
Slijmprop hoeft niet altijd het begin te zijn. Ik dacht trouwens hem helemaal verloren te zijn maar tijdens de bevalling kwamen er nog wat delen van uit?? 
Leuk om van iedereen bij te lezen: bevallen of wachtenden. 
Zo na een paar dagen borstvoeding krijg je trouwens een stel tieten. Mijn vriend is zwaar onder de indruk haha. Maar absoluut geen materiaal om aan te raken verder. Stuwingggg ouchhh

Wat veel keizersnede in de groep hopelijk herstellen jullie snel in ieder geval gefeliciteerd met jullie baby's.. 
Met mij en Guusje gaat het goed de nachten zijn redelijk maar het voeden put me echt zo veel uit.. Heb echt mega overproductie heb nu een kolfapperaat gekocht maar helaas geen tijd ervoor.. Guusje is een bijzonder meisje en als zei wil eten wil ze het gelijk en nu.. Vanuit het niets naar mega krijsen de kraamverzorgster is er erg verbaasd over hoe onrustig ze kan worden..Verder is ze een schatje en heerlijk zoet.. Bedje wilde ze niet in slapen dus veel bij mama gelegen maar bedje wordt nu gelukkig steeds meer 

Gefeliciteerd Anemoontje en Wendess. Wat naar dat jullie beide nog een spoedkeizersnede nodig hadden maar inderdaad alles voor de kleine meiden!
Wat een babynieuws de afgelopen tijd en er zal nog veel volgen. Super leuk!!
@ Lovesept: ik had ook zoveel overproductie, my god. Ik heb iedere ochtend voordat Siem wakker werd afgekolfd (op aanraden van de VK alleen in de ochtend omdat je anders nóg meer gaat aanmaken). Ik had soms 300ml per keer ?. Doe het wel echt is mijn advies want mijn productie wordt nu minder (beter afgestemd, duurt dus ongeveer 2 weken maar nog steeds zeker 100-150ml extra per dag) en daardoor voel ik me ook beter. 
Nog een tip voor alle moeders die graag een beetje dingen bijhouden: de MyMedela app. Hierin houd ik de luiers, voedingen, kolven etc bij. Eerst schreef de kraamzorg natuurlijk alles op maar daarna vond ik het prettig om alles wel bij te houden. Ik doe aan voeding op verzoek maar dan weet ik in ieder geval welke borst hij als laatst heeft gehad!

Goed om te weten van het afkolven. Morgen komt de VK langs en zal het gelijk even bespreken van het kolven. Vandaag dus die stuwing en idd productie is echt van een paar druppels de eerste dag naar nu heel veel. Arme kind kreeg net tot in de neus melk toegespoten? en die app klinkt idd handig. Top! 
Hier een rustige slaapkop. Straks onze 4e nacht in. Hopelijk gaat dat weer net zo goed als vorige nacht. Was fijn om even wat uurtjes slaap achter elkaar te kunnen pakken. 

Gisteravond en vannacht heeft Noud weinig geslapen. Gelukkig helpt manlief echt super met de nachten en nu liggen ze samen nog lekker in bed, net als de oudere jongens terwijl mama even bijkomt met een kopje koffie en wacht op de kraamhulp? De eerste week vliegt voorbij!
Verder hebben we echt een heel tevreden jongetje, overdag slaapt 'ie veel en 's avonds is meneer even lekker wakker.. Ik kan niet wachten om naar buiten te mogen met hem, ben dat binnen zitten wel echt zat ondertussen..

Terug
Bovenaan