Uitgerekend September 2019

Even een vraagje. Hoeveel babymutsjes hebben jullie gekocht en voor de al mama's onder ons, hoeveel gebruik je er echt? Ik ben aan het twijfelen of ik er nog wat bij zal kopen. 

@ Majom: ik heb er een stuk of 7 (voornamelijk gekregen of van mijn neefje geweest). Ik doe op dit moment alleen een mutsje op als we naar buiten gaan want Siem heeft een lichaamstemperatuur tussen 37.2-37.4 eigenlijk constant. Dan is een mutsje binnen niet nodig. Het is dus een beetje afhankelijk van de temperatuur van jullie kleine straks. 

Goedemorgen! Vandaag 39 + 6 en na een slechte nacht er best wel klaar mee. Ben zoo nieuwsgierig naar ons meisje. Hoop zo erg dat het een deze dagen gaat beginnen, maar heb wel erg weinig voortekenen. Soms een krampje, maar geen pijnlijke. Pfff spannend dit zeg?

Same here, liesforum! ??‍♀️ Slechte nacht gehad en en wel een beetje klaar mee en vooral klaar voor! Ook zo nieuwsgierig naar onze kleine meid!
Majom, ja over die mutsjes twijfel ik ook! Heb er nu 3 maar geen idee of ze qua maat goed zijn en dus genoeg zullen zijn 

Pfoe ik heb ook echt een slechte nacht gehad.. Gistermiddag tot avond zere rug, en steeds erger en op andere plek. Savonds om half 10 een warme douche genomen en toen was het eigenlijk over.. Toen in bed kreeg ik continu steken in mn buik en moest ik ieder kwartier (ja letterlijk) naar de wc. Toen begon ineens had de kleine de hik niet te zuinig, en daarna vond het nog nodig om even voor kick boxer te spelen in mijn buik. Ik heb het kwart voor 2 zien worden. Daarna was het minder en ben ik in slaap gevallen. Toen nog 2x geplast maar wel direct in slaap gevallen zodra ik terug in bed kwam. Mijn vriend moest vandaag extra werken. Dus de wekker ging om 7u. En ik daarna nog geslapen tot half 9. Nu half versuft en totaal niet fit op de bank mn ontbijt naar binnen gewerkt. En voor de rest zal ik vrij weinig doen vandaag. Haha laat dat kleintje maar snel komen.. 

Wat betreft de mutsjes: onze kleine draagt ze ook alleen buiten, binnen niet nodig. Ik had er ook een stuk of 6 maar gebruik nu diegene die we uit het ziekenhuis hebben meegekregen, de rest is allemaal nog te groot (hoezo one size ;-))

Ik ben ook nog wachtende, vandaag 39+5, maandag uitgerekend. Ik doe inmiddels bijna niets meer en heb veel krampen, maar niets dat doorzet... fijn om in ieder geval zeker niet de enige wachtende te zijn. 

Ik lees vanaf het begin mee, maar reageer eigenlijk vrijwel nooit. Maar bij deze aan alle vrouwen die hun kindje al in hun armen hebben mogen sluiten: Gefeliciteerd & geniet ervan ?? ? 
Ook ik ben nog wachtende, morgen uitgerekend. Ik heb eigenlijk mijn hele zwangerschap geroepen dat ik het gevoel had dat ik tot de 42 weken rond zou lopen, maar sinds 2 weken heb ik bijna dagelijks voorweeën. Ik probeer mezelf dan rustig te houden & niet enthousiast te worden, maar dat wordt wel steeds lastiger, zeker als het urenlang aanhoudt. Daarnaast ben ik afgelopen woensdag mijn slijmprop verloren. Maar ook dat wil nog niks zeggen helaas ?
Probeer mezelf elke keer weer te resetten, en ervan uit te gaan dat het gewoon nog 2 weken duurt, maar die voortekenen.... Elke keer heb ik weer hoop & steeds volgt weer die teleurstelling. Het helpt dan wel dat ik niet de enige ben. ? Gedeelde smart is halve smart! Sterkte nog dames!

Terug
Bovenaan