Uitgerekend September 2019

Hoi allemaal! 
Hier ook nog steeds wachtende, aanstaande woensdag uitgerekend.
Zojuist wel wat buik en rug krampen gehad, maar lijkt niet dat dat gaat doorzetten. Spannend hoor. Als je nou zou weten tot wanneer je zou moeten wachten, dan is het gewoon al beter vol te houden. Tis nu echt zo wachten op een moment, waarvan je geen idee hebt hahha, dat vind ik het minst! :p
Succes nog even dames! 

Nikkkiii: Ja precies dat. En dat je niet weet wat je precies moet voelen. En er wordt gezegd dat je meteen weet wanneer je weeën hebt, maar ik hoor ook in mijn directe omgeving dat dat niet altijd het geval is. En ook de voortekenen, bij sommige vrouwen begon de bevalling een dag later en anderen hebben nog weken rond gelopen. Het enige wat zeker is, is dat geen bevalling hetzelfde is en dat je er totaal niks over kan zeggen wanneer het begint. En ondertussen blijf ik tegen beter weten in googelen naar informatie en percentages die er wel eens op zouden kunnen wijzen dat mijn mini snel komt. ????

Ik had maar 2 mutsjes. Was voor ons voldoende. Eén in de was, de andere op. En zo dus wisselend. Maar ze hield zichzelf eigenlijk meteen heel stabiel op temperatuur. Dus na een paar dagen hoefde ze 's nachts het mutsje al niet meer op. Gisteren voor het eerst wezen wandelen buiten en toen had ze de capuchon op van haar jasje. Was wel voldoende dacht ik, omdat het niet koud was. Ze moeten het ook weer niet te warm krijgen. Maar kan een beetje zoeken zijn. 

Ik lees ook nog altijd mee, reageer alleen niet vaak.
Ik zit ook te wachten, vandaag 40+6 en flink ongeduldig. Heb al 3 weken regelmatig en langdurig voorweeën die na een paar uur dan toch weer stoppen en ook slijmprop ben ik al 2 weken kwijt en heb beginnende ontsluiting. Moet zeggen dat ik het wachten erg lastig vind worden, al kan ik het de ene dag beter hebben dan de andere.
Dinsdag als ik 41+2 ben gaat VK kijken voor evt strippen en inleiden, eerder wilden ze het er echt niet over hebben. Ik hoop dat het allemaal niet nodig is, maar begin ondertussen de hoop op een spontane natuurlijke bevalling een beetje te verliezen... We wachten hier nog maar even verder af dus

Bedankt voor de reacties dames! Ik denk dat ik het maar even zo laat met de mutsjes. Als ik dan denk toch te weinig te hebben koop ik gewoon snel wat bij.
Hier een gewoon een goede dag gelukkig.  Zonnetje schijnt heerlijk en niet te veel doen. Morgen is mijn uitgerekende dag, maar van mij mag iemand in mijn plaats bevallen. Morgen is de dochter van mijn zus ook jarig, dus liever een dagje ertussen. Maarja we zullen zien, zou natuurlijk net wat zijn haha. Fijn weekend allemaal!

Hey wachtende dames, kan me voorstellen dat het zo frustrerend is dat je niet weet of en wanneer voortekenen door gaan zetten. Succes meiden, einde in zicht sowieso... 
Hier veel mutsjes van mijn zusje overgenomen/ gekregen maar gebruik er tot nu toe maar 2. Qua maat is het ook lastig. Sommige zijn echt veel te krap en andere te groot. Zou pas bijkopen op het moment dat je kindje geboren is en daadwerkelijk weet of je bij moet halen. Onze kleine meid paste die van Koeka al niet bij de geboorte van 38 weken en 2 dagen. 
Hier echt wel een pittige nacht achter de rug met veel spuitluiers en darmkrampjes ?? Overdag gelukkig bij kunnen slapen omdat de kraamverzorgster even de zorg voor 2uurtjes had overgenomen. Wel luxe dat je dan samen even terug naar bed kan? overdag weer lekker zoet en tevreden. 

Hier word het spannend. 
Vandaag twijfelde ik heel erg omdat ik wat druppels vocht verloor. Dacht de kleine zal vast op Mn blaas drukken. Vanmiddag wederom vocht verloren. Toch maar naar het ziekenhuis gebeld. 
Daar aangekomen bleek toch dat Mn vliezen zijn gebroken, echt bizar, had ik totaal niet verwacht. 
Controle was allemaal goed. Helaas nog geen weeen dus nu terug thuis en afwachten. Morgenochtend weer op controle en als erg uit zichzelf niets gebeurd dit weekend word ik maandag ingeleid. Spannend!!! 

Terug
Bovenaan