Uitgerekend September 2019

Gefeliciteerd voor alle vrouwen die al bevallen zijn!! ☀️ 
18 september is mijn kindje Fjor geboren (39+4). We maken het beide heel goed. Vlotte bevalling van 6 uur waarvan kwartier persweeën. De weeën heb ik grotendeels opgevangen in bad. Ik heb fantastische hulp van zh en moeder en schoonzus gehad. De bv gaat goed, hij is zelfs al aangekomen. Tijdens het typen schieten de tranen in mijn ogen, na heftige tijden voel ik mij zo gelukkig! Vlinderkindje Finn* waakt over hem. 
Sterkte voor de nog zwangeren.. De laatste loodjes! ?

Oh Floraa wat fijn en gefeliciteerd. Schiet helemaal vol dat je zegt dat Finn over Fjor waakt. Mooie gedachte en fijne kraamtijd?

Floraa, gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje Fjor! Wat een vlotte bevalling heb je achter de rug. En goed om te horen dat je moeder en schoonzus je steun hebben geboden tijdens de bevalling. Geniet van je kleintje en de kraamweek!

Dames even een vraagje. Misschien dat meerdere er last van hebben. Ik heb namelijk sinds deze week keelpijn. Pak af en toe trachitol, soms paracetamol. Maar nu ben ik gister naar een bbq/housewarming geweest en gezellig gepraat met iedereen (ze vonden het byzonder dat ik er was met 39+3 zwangerschap). Nu een enorme ruk nacht gehad want had een onwijs droge keel. En hoeste me suf. Nu kan ik amper praten en is de keelpijn niet minder geworden. Hebben meer vrouwen hier last van. En hebben jullie tips hoe ik hier zo snel mogelijk vanaf kom zodat mijn nachten voor ik beval nog met slapen doorkom ipv toiletteren, hoesten en wakker liggen... Ik hoor het graag! 

Gefeliciteerd floraa, wat fijn dat de bevalling zo vlot is verlopen. Geniet van de kraamtijd?
@lieke wat vervelend zeg! Ik had het een paar weken geleden. Enige wat hielp was veel drinken, ik heb vaak keelpijn/ontsteking en drink dan warm water met gember, citroen, honing en kurkuma. Liters.. vind het de pijn ook verzachten. En veel drinken schijnt te helpen. Keel nat houden dus keelsnoepjes helpen ook, hoeven helemaal niet strepsils te zijn als maar nat houdt. Helaas is het voor de rest vooral uitzieken denk ik, rust pakken en niet teveel praten. Beterschap?

Liesforum. Dankjewel voor de tip. Ik merk idd warm drinken het beste is. Vanacht continu warm water gedronken ipv koud  en dat hielp ook wel idd. Dus nu vooral veel thee, en warm water drinken denk. Des te sneller het over is. En zoals je zegt niet praten hahah. 

Terug
Bovenaan