Uitgerekend September 2019

Lieke beterschap, bij mij help kamille thee met honing altijd goed. Veel drinken envolgens mij kun je niets anders wachten en hope  dat je snel opknapt.
Aanstaande donderdag ben ik uitgerekend, dus ook hier begint de nieuwsgierigheid aardig de boven toon tevoeren. Afgelopen 2 dagen last van krampen en harde buiken. Gisteren avond echt steken. Maar vannacht was weer alles rustig en geslapen als een roosje (ben er nog moe van)

Ho vergeet ik toch mijn vraag aan jullie te stellen....
Hebben jullie eigenlijk op voorhand ook al baby voeding ingeslagen? Ik weet niet zo goed of ik dat nu wel ofniet moet doen. Ik heb namelijk nu al aardig van borsten die lekken... en ben van plan om borstvoeding te gaan geven.

Egeltje, ik heb dat niet ingeslagen.
Wel heb ik een aantal spuitjes in de vriezer liggen met mijn eigen ‘melk’, want ik lek ook al best lang, dus dat heb ik opgevangen en in de vriezer gelegd. Mocht het dan eerst toch niet lukken, heb ik iig wat! Dat is misschien voor jou ook wel handig? Als je toch al lekkende borste hebt :)

Gefeliciteerd Flora! Fijn dat je ondersteuning van je moeder en schoonzus had tijdens de bevalling!
Vandaag is mijn uitgerekende dag! Zometeen toch even op verjaardag bij mn nichtje. Is een half uurtje rijden en neem gewoon voor de zekerheid de maxicosi en vluchttas mee. Vanaf daar kunnen we eventueel mocht het nodig zijn dan ook gelijk naar het ziekenhuis. Maar ik ga er vanuit dat de kleine vandaag nog rustig blijft zitten. Laten we hopen dat volgende week de week is waarin ik mag bevallen en de wachtende dames natuurlijk ook. 
@Lieke, warm water met zout gorgelen werkt ook goed, is alleen wel heel vies haha. Verder inderdaad rust en warm en veel drinken. Hopelijk is het snel over.

liekeseptemberbaby idd wat hier boven gezegd werd vind ik gorgelen met water met zout de vieste maar een hele goede om snel van die keelpijn af te komen ? 
egeltje nee hier niks op voorhand ingeslagen. Als je nodig hebt is het zo gehaald. En helpt je kraamhulp je erbij hoe en wat. Eerste dagen heel veel aanleggen om goed op gang te laten komen en laat je kraamhulp mee kijken of je kindje goed aanhapt. Verder wel echt goed zorgen voor je tepels. Die krijgen het wel te verduren. Je eigen borstvoeding regelmatig uitsmeren over tepel werkt echt helend en daarna doe ik er medela purelan 100 tepelzalf op. Top combinatie ?

Hoi Dames, vraagje ik ben nu helaas alweer 41.01 dag zwanger. Ik heb mijn slijmprop al verloren. Ik heb nu regelmatig om de 6 min 1 minuut ong weeën. Ik heb zelfs in mijn slaap last van de weeën heb de verloskundige niet gebeld. Omdat ik beetje twijfel stond dat ik haar moest bellen pas als om de 3 min 1 min weeen zou zijn. Ik heb dit trouwens alweer sinds vrijdag zoiezo. Wat moet ik doen en is dit normaal? ? 

alvast bedankt! 

En ohja ik vroeg me af hoe kan ik weten of ik vruchtwater verlies? Het is vanonder steeds vochtig... is geen urine. Heb wel beetje slijm van de slijmprop wat nog beetje eruit komt. 

Terug
Bovenaan