Uitgerekend September 2019

Absoluut bellen mamatjll !! Wij zijn geen verloskundige dus kunnen niet bepalen of het vruchtwater is en wat de weeen bij jou doen. Als je het sinds vrijdag hebt wil ze vast even voelen of je ontsluiting hebt, zeker nu je 41 weken bent al. 
Bellen is altijd beter dan steeds blijven twijfelen! Succes?

Zoals liesforum zegt zou ik absoluut bellen. De verloskundige kan langskomen. Mocht je nog niet ver genoeg zijn heb je het iig laten checken  maar ik denk dat het niet lang meer duurt voor jou! 

Liesforum en Liekeseptemberbaby ik had de verloskundige gebeld die gaf aan dat het waarschijnlijk gewoon voorweeen zijn. Wist niet dat voorweeen zo pijn konden doen. Het s erg vermoeiend dat het maar niet wilt doorzetten. Ik heb morgen zoiezo een controle afspraak ben benieuwd..

[quote quote=10248146]Liesforum en Liekeseptemberbaby ik had de verloskundige gebeld die gaf aan dat het waarschijnlijk gewoon voorweeen zijn. Wist niet dat voorweeen zo pijn konden doen. Het s erg vermoeiend dat het maar niet wilt doorzetten. Ik heb morgen zoiezo een controle afspraak ben benieuwd..[/quote]
Wow. Je houd het wel goed uit als je zegt dat die weeen(voorweeen) toch pijn doen. Maar succes met je afspraak vandaag. Hopelijk voor jou hoef je niet meer lang te lopen en mag jij je kindje snel vasthouden.

@mamatjll, ah dat is balen! Hoopte voor je dat het echte werk was begonnen. Misschien op controle even vragen of ze kan voelen? stel je hebt zelf het idee dat er wel wat gebeurd..  Doen ze bij jouw praktijk aan strippen na 41 weken? (Als je dat zou willen natuurlijk). 
Ik heb gister mijn uitgerekende datum voorbij zien gaan, had ik al verwacht maar toch is het jammer als er niets gebeurd haha. Nog steeds geen enkele voortekenen. Behalve dan bizar hormonaal, moodswings niet normaal. Zo ken ik mijzelf echt niet haha?

Zo ik ben ook weer in de lucht. Met babynieuws! We hebben zaterdag een dochter gekregen. Ze heet Hanna. Wat zijn we trots en blij! Waar ik in m'n verlof me suf verveelde heb je nu geen eens tijd om je telefoon te checken. Dus nu begrijp ik eindelijk de net bevallen mama's.
Hier nog mijn verhaal: op vrijdag gestript. En om 1 uur 's nachts begonnen de weeen die gelijk goed doorzetten. Op 4 cm naar het ziekenhuis vanwege het infuus voor GBS. En daar verliep alles vlot. Totaal 6.5 uur. Na 41+4 weken geboren. Voor de langwachters: het komt echt! Succes nog even.

Ik woensdag 40 weken. Nu dus 39+5. En ik vind het zwaar. Nouja vooral de nachten.. Met die keelpijn en inmiddels ook oorpijn en verkoudheid is het een drama. Nu al 3 tot 4 nachten slecht geslapen. En me vriend krijgt nu ook last van mij dus dat is ook niet top.. Maarja we houden nog even vol. Owja en die appjes met hou je het nog vol, of alles nog rustig. Wordt ik toch nu al gek van.. Maargoed geduld, en tot 10 tellen hahah.... 

Terug
Bovenaan