Uitgerekend September 2019

Gefeliciteerd mamainsept met Hanna! Ook al een vlotte bevalling.

Hier is nog steeds stil. Geen voortekenen niets. Morgen is m’n uitgerekende datum en heb zo een afspraak bij de vk. Hoop ergens dat ik al iets ontsluiting heb maar het zal wel niet haha 
Wachtende mama’s: laten we hopen op nog wat gezonde septemberbaby’s en dat het voor ons niet te lang meer gaat duren! ?

Gefeliciteerd mamainsept, wat fijn na het lange wachten dat de bevalling zo snel ging. Geniet van jullie meisje?
Ik verveel mij inmiddels best wel dus druk zijn met de baby lijkt mij heerlijk haha! 

Gefeliciteerd nieuwe mama's!
Ik verveel me inderdaad ook wel steeds meer. Vandaag 41.1 en eigenlijk nooit verwacht dat de baby zo lang zou blijven zitten. 
Ze hebben vrijdag geprobeerd te strippen maar ze kon er nog niet goed bij. Ze voelde wel dat de baarmoedermond al wat verkort was dus het zat volgens haar niet potdicht ?
Alleen heeft het verder niet veel gedaan. Morgen controle bij de gynaecoloog over informatie over het inleiden. De verloskundige zei vrijdag al dat dat dan via een ballon zou zijn. Iemand ervaring mee? 
Ik hoop nog steeds dat het vanzelf op gang komt (dat zou ook minder pijnlijk zijn dan na een inleiding) maar ik denk dat het niet meer gaat gebeuren en dat het toch een inleiding wordt.. 
We wachten het nog maar even af. Al weet ik nu natuurlijk wel dat dit echt de laatste week is, want ze willen niet dat de baby langer dan 42 weken blijft zitten. Dus nu iets meer zekerheid over wanneer wij ouders gaan worden.. 
Maar dat wachten he, dat is wel een dingetje ?

Gefeliciteerd Mamainsept! Eindelijk dan toch jullie kleine mogen verwelkomen. Fijn dat je zo'n vlotte bevalling hebt gehad. Geniet van Hanna!
@Hoopjegeluk, ik hoop voor jou dat jullie kleine zich snel laat zien en toch nog uitzichzelf komt. Wel fijn dat er nu wel een einde in zicht is.

Gefeliciteerd Mamainsept!!

Jeetje voor degene die al langer dan 41 weken wachten... Hou vol!! Het is bijna zo ver! Ik durf iig niet meer te klagen met mijn 39+5 hahha. Ik heb morgen weer een afspraak bij de vk, ben benieuwd.

Net terug van de vk. Ben weer een weekje goedgekeurd. Bloeddruk was iets omhoog dus de vk zei dat dit hopelijk een teken is dat er iets aan de gang is. Zo niet, dan gaan ze volgende week strippen.
ik heb wel het gevoel alsof ik ieder moment in m’n broek kan plassen. Herkent iemand dit?
Ik ga echt iedere keer naar de wc en plas dan wel wat maar het voelt alsof er zo ineens wat kan gebeuren a la broek plassen.

AvdS. Jaa daar heb ik dus sinds gister ook last van. Ondanks dat ik wel elke keer (beetjes) plas en geen blaasontsteking heb (vorige week gecheckt). Maar denk dat het gewoon komt omdat ze zover ingedaald zitten.. Wel heb ik vandaag een onwijs zere buik. Niet alleen onderin maar ook aan de bovenkant. Dacht zelf dat het door het hoesten komt ivm keelpijn en verkouden.. Maar het kan ook gewoon zijn omdat mijn baby vrij actief is. En mijn buik niet extreem is. Maarja. De klaag modus mag weer uit. Want ik ben 'pas' 39+5.. Dus nog even geduld. 

Terug
Bovenaan