Uitgerekend September 2019

JJsept! WOW, dat is echt een mega snelle bevalling. Wat fijn om te horen dat het zo goed en snel is gegaan.. Laat je lekker verwennen deze kraamweek!

Minni. Heel veel succes hopelijk heb jij snel je baby in je armen!!
Jjsept. Dat is nogal spoedig ja zn bevalling. Fijn dat het zo goed en snel is gegaan en je een totaal andere ervaring gehad heb dan bij de eerste. Succes met je dreumes en nieuwe wonder. En alles wordt waarschijnlijk makkelijker denk idd dat je er even een weg in moet vinden. Geniet ervan! 

Gefeliciteerd JJSept! Wat een onwijs snelle bevalling, gelukkig heb je er geen schade van verder.
En jeetje Minni, dat is ook heftig zo ineens. Was er een reden dan om te testen op zwangerschapsvergiftiging? Bij mij wordt alleen mijn bloeddruk in de gaten gehouden, ondanks ik een grote kans maak omdat zowel mijn moeder en zus beide bij de eerste een zwangerschapsvergiftiging hebben gehad. Heel veel succes! Nog even en dan mag je je kleine bewonderen!

Van harte met James JJsept! En Minni zet hem op!
LadyJ: je bedoelt bijgetrokken met die bekkenbodemspier? Ja, dat is helemaal goedgekomen hoor!!
Herstelt iedereen die bevallen is goed? Ik voel mezelf erg fit in elk geval en meteen ook weer goed ter been. Moet alleen even wennen aan de gebroken nachten. Heerlijk trouwens om weer op mijn buik te kunnen liggen! ?

Eefje, ja dat bedoelde ik en goed om te horen :)
JJsept, Woww dat is mega snel! Gefeliciteerd met James? geen last gehad van veel naweeën na zo een snelle bevalling? Fijne kraamtijd en lijkt me idd best pittig met een dreumes erbij. 
Ik herstel erg goed na de bevalling. Maar ook zonder scheur of knip ervan af gekomen? dat scheelt en verder idd heerlijk weer dat die buik niet meer in de weg zit. Ik voel me verder zoals ik al eerder typte beter dan ooit in de hele zwangerschap. Wel vermoeid natuurlijk, maar met een extra powernap en lekker op tijd naar bed komen we ook daar goed doorheen? nu ook lekker al in bed met elkaar. Veel steun aan mijn vriend die goed zorgt voor zijn meiden?

Zo! Vanuit hier ook eindelijk weer eens een berichtje.
Wat een rollercoaster zo’n kraamweek zeg! De borstvoeding is sinds gister eindelijk gelukt heb echt sinds donderdag heel vaak bijna de handdoek in de ring gegooid omdat de kleine meid ook teveel afviel dus er constant contact moest zijn met de verloskundige. Maar nu met tepelhoedje snapt ze het en de productie is volledig op gang! Hopelijk laat de weegschaal dit sttaks ook weer zien. Voor degene die dachten dat doe ik even. Dat kan dus best tegenvallen haha;)
Verder is ze overdag een super tevreden meisje en is het snachts echt nog zoeken voor ons hoe en wat. Ook word ik wakker van elk geluidje of kreuntje dus mij benieuwen hoe lang ik dit ga volhouden bij ons op de kamer! 
De keizersnede valt me wel erg tegen. Herkennen andere dat ook? Ik zit nu op dag 6 en als ik maar iets teveel doe (dus bijvoorbeeld te vaak uit bed) gaat het al branden. Baal ook enorm dat ik nog geen luier heb kunnen verschonen kleertjes aan of iets dergelijks. 
En zijn andere net mama’s ook zo moe na bezoek? Sommige blijven een uur zitten ik merk dat ik dit vaak echt niet aan kan (vooral niet met kinderen erbij). Als ze weg zijn zit ik weer huilend op de bank. Durf zowat niet eens meer al onze kaartjes te versturen in de angst dat iedereen komt, maar als ik weer op de been ben en alles beetje loopt komt dat hopelijk goed. 
Nou lang verhaal geworden!! Hopelijk binnenkort weer wat baby nieuws vanuit deze groep:)

minni Succes! Spannend ineens. Ik blijf hopen dat het bij mij niet nodig is, ondanks verhoogde bloeddruk... vanmiddag weer controle. 
JJsept gefeliciteerd met James ☺️ vlotte bevalling! fijn dat jullie het ziekenhuis nog hebben gehaald ?
Ik heb vandaag de 40 weken heb gehaald! Klopte mijn gevoel toch dat hij wel langer zou blijven zitten. Maar hoeveel langer? Max 2 weken in ieder geval ? verder slechte nacht gehad dus rustig aan vandaag. 

Anemoontje, pas goed op jezelf hoor! En vraag anders gewoon aan je vriend/man of kraamhulp of zij het bezoek willen vragen niet te lang te blijven. Het is heel begrijpelijk (lijkt ne) dat het allemaal wat veel is.
Ook hier vandaag de 40 weken aangetikt! Merk dat ik iets meer hardere buiken heb en zag gister iets meer afscheiding/slijm met plassen. Dus hoop dat dit toch echt wat voortekenen zijn want het wachten ben ik aardig beu!

Terug
Bovenaan