Uitgerekend September 2019

Super knap dat je bent blijven proberen Anemoontje met de borstvoeding en dat het nu ook zijn vruchten afwerpt? kan me voorstellen dat het naast de gebruikelijke kraamweek die al veel energie kost wel extra veel van je vraagt. 
Qua bezoek hebben wij dagen ook niemand en ik heb ook al afgezegd als ik dacht dat het echt teveel zou worden op een dag. Denk aan je zelf idd, iedereen moet zich even aan jou en jullie gezinnetje aanpassen hoor. Ja en kids met kraamvisite? die trekken idd goed leeg. tip die ik kreeg is zelf boven gaan liggen. Meestal blijven mensen dan minder lang.
Onze kleine kruimel is vandaag alweer een week. Een dag vol met mijlpijlen: week oud, terug op geboorte gewicht, geslaagd voor de gehoortest en net afscheid genomen van de kraamverzorgster? 
Gister de welbekende kraamtranen gehad. Maar ff een flink potje huilen en de traanbuizen doorspoelen luchtte goed op???
Herstellen na een keizersnede lijkt me echt pittig. Sterkte

Julesss, gefeliciteerd met Charlie! Wat een pittige maar ook super snelle bevalling. Denk met een weeënstorm dat 3,5u alsnog als een eeuwigheid heeft gevoeld... Fijn dat het allemaal zo voorspoedig loopt. Alweer 3 weken?

Hoi dames,

Ik heb al een poosje niks van mij laten horen, want ik ben afgelopen vrijdag bevallen van onze zoon Niek! De weeën zijn donderdagochtend begonnen en ‘s avonds zetten ze ineens snel door. Toen de verloskundige kwam, mocht ik meteen naar het ziekenhuis en na 4,5 uur in het ziekenhuis is hij geboren. Helaas wel met een knip, omdat zijn hartslag daalde, maar toen was hij er gelukkig snel. 
De eerste twee dagen waren met de voeding nog wat lastig en moest het echt nog op gang komen. Gelukkig ging het steeds beter met behulp van een tepelhoedje. Inmiddels is de borstvoeding goed op gang en komt hij langzamerhand weer wat aan. De nachten gaan ook super. Tussen de voedingen door slaapt hij meestal vier uur, dus wij kunnen ook best goed onze rust pakken. 
Voor alle dames die bevallen zijn; nog van harte gefeliciteerd met jullie kleine wondertjes! Lekker van genieten ? Voor alle dames die nog moeten bevallen; sterkte met het wachten en veel succes met de bevalling!

Bij mij is het inmiddels de hele dag al aan het rommelen. Veel krampen in mn onderbuik maar nog niet dat ik zeg dit zijn weeën. Ben benieuwd of het doorzet. En ik misschien morgen op de uitgerekende datum mama mag worden.. Maar vrees dat het weer maar voorwerk is.. 

Bij mij is het inmiddels de hele dag al aan het rommelen. Veel krampen in mn onderbuik maar nog niet dat ik zeg dit zijn weeën. Ben benieuwd of het doorzet. En ik misschien morgen op de uitgerekende datum mama mag worden.. Maar vrees dat het weer maar voorwerk is.. 

Van harte gefeliciteerd Julesss en Pipentimo!
Spannend Liekeseptemberbaby!

Bij mij lijkt alles nog super rustig... Vanmorgen bij de vk geweest, mocht het er volgende week dinsdag nog niet zijn gaan ze dan kijken om te strippen. Ik hoop dat het niet nodig zal zijn... Is er ook iemand die nooit voorweeen heeft gehad of tekenen oid en de bevalling zonder aankondiging begon?

Ik heb nu sinds een uur flinke hoofdpijn trouwens, maar denk niet dat dat onder voortekenen valt hihi 

Iedereen gefeliciteerd!!
Ik heb nooit voortekenen gehad in de vorm van voorweeën...
Hier nog verder geen kraamvisite, op de directe familie na die inmiddels geweest is. Heerlijk! Ik vond dat zo vermoeiend altijd (ondanks dat iedereen natuurlijk heel lief meeleeft en belangstelling toont). Wij geven een kraamfeest. Alles in 1x! We wonen niet zo groot en iedereen heeft inmiddels kids dus de keet zit snel vol. Het is dan net of we 3 maanden lang 2x per week onze verjaardag vieren. We hebben een andere (grote) ruimte op ons bedrijf waar dat kraamfeest heel goed kan. Dus iedereen die aangeeft 'we komen gauw langs om haar te bewonderen' zeggen we: dat kan dan en dan op ons kraamfeest.. ?

Wat fijn al die herkenningen over de keizersnede en het bezoek!
Inmiddels hebben wij mn vriend en ik een code woord als het teveel wordt voor mij. Dat werkt prima haha. 
Ik probeer inderdaad maar toe te geven aan dat ik veel bedrust nodig heb. Het is goed om te horen dat de meeste na een week denken dat het beter wordt. Mijn vriend doet gelukkig echt alles dat is zo’n verademing, maar zelf sta ik ook te trappelen om wat met haar te doen:)

Terug
Bovenaan