Uitgerekend September 2019

Anemoontje ik herken wat je zegt mbt tot de keizersnede, maar geloof me, na een week of 2 gaat het echt al een stuk beter, 6 dagen is ook nog maar heel kort He!
ik ben nu 3 weken verder en kan zelfs al wat stukken wandelen. Ook de zorg voor onze kleine kan ik nu alleen. Dat had ik ook nooit gedacht de eerste week. Ik Heb flink wat gehuild omdat ik voor onze kleine niks kon.. dus begrijp je gevoel heel goed. Ik heb 2 weken echt heel rustig aan gedaan en daar heb ik nu profijt van. Neem je rust en iedere dag wat meer proberen, dan word het vanzelf beter.  

Ps rust is ook; bezoek duidelijk maken dat je rust nodig hebt en bijv 1 bezoekje per dag (dat deden wij in ieder geval met uitzondering van echt naaste familie). Zet jezelf en de kleine echt voorop, je hebt een zware operatie gehad en je kleine is nog geen week oud; rust is belangrijk voor jullie beiden. Liefs! 

Gefeliciteerd JJsept wat vlot zeg!! Geniet van jullie kraamtijd. 
En wat schrikken dan opeens minni veel succes!! Ben wel benieuwd waarom ze je dan toch lieten controleren als je geen symptonen had?
Leuk om de verhalen te lezen van de bevallen vrouwen. Kan echt niet wachten als ik het lees. Lijkt mij ook moeilijk wat jij omschrijft Anemoontje, doe rustig aan?
40 + 2 vandaag en helaas geen enkel teken dat ons meisje er aan komt. Wel is ze wat rustiger waardoor ik steeds twijfel of het onder minder leven valt, maar ik denk eig dat ik het vooral gewoon zo spannend vind dat ik eraan ga twijfelen?

Liesforum. Dat gevoel heb ik ook telkens. Terwijl mijn baby onwijs veel beweegt. Maar als ik even geen contact kan maken slaan de twijfels toe. Heel stom want de kleine slaapt natuurlijk ook weleens hahha.. 
Anemoontje. Ik snap jou gevoel heel goed maar zoals iedereen zegt denk aan jezelf. En zeg idd tegen de visite dat ze maar even mogen komen en anders gewoon nog even moeten wachten met langskomen.

Ik heb weer een drama nacht gehad. Nummer 5 ofzo.. Tis niet te doen.. Vanacht van half 12 tot 4u als een roosje geslapen. Maar toen ik wakker werd onwijs zere schaamstreek. En die pijn bleef. Rond half 6 een kruik gepakt maar helaas hielp dit niet.. Wakker gelegen tot 7u en mn vriend gedag gezegt. Toen met pijn en moeite nog van half 8 tot half 10 geslapen.. Maar nu is de pijn redelijk.. Maar houd het even in de gaten anders bel ik vanmiddag toch even de vk om tips. Ben vandaag 39+6. Maar dit zijn geen voortekenen ben ik bang.. 

Anemoontje Bij mij is het nu een week geleden de keizersnede en begin nu stappen te maken. De eerste dagen dacht ik ook: wanneer kan ik nou eens wat?!
Ik had er ook erg moeite mee dat ik m’n man niet kon helpen bij de zorg voor Indy, maar moest ook gewoon erkennen dat het echt niet ging. Ben nu heel blij dat ik m’n gemak heb gehouden want nu knap ik ineens hard op en kan ik elke dag meer. Dus even volhouden! Tis niet niks, de keizersnede!
En dat van het bezoek herken ik ook zeker, dus dat is helemaal niet gek. Je hebt niet wat gepresteerd ook zeg. Het heeft echt tijd nodig, zowel geestelijk als lichamelijk, om te herstellen. Eraan overgeven en ook aangeven, niemand vind het gek als je zegt dat je een beetje moe bent. Het wordt echt steeds een beetje beter, beloofd! ?
Indy doet het super. Het is een tevreden en relaxed meisje dus wij mogen echt niet klagen! We genieten elke dag van haar!
Succes nog voor de wachtenden, hopelijk kunnen jullie ook snel genieten! En voor alle nieuwe mama’s: absorbeer en geniet van elk moment en relax, voor zover mogelijk! ?

Gefeliciteerd voor de nieuwe mama’s!! Ik kon gisteren op een of andere manier niet inloggen... Dus nu weet ik even niet meer wie ik wel en niet gefeliciteerd heb, dus doe het even in het algemeen :)

Hier vannacht na lange tijd weer eens best een goede nacht gehad, heerlijk! Straks weer controle bij de vk, morgen 40 weken. 
Volgens de statestieken zijn de meeste mensen in Nederland op 25 september jarig trouwens!! Kreeg ik op de mail hahah, dus wie weet hoeveel forumbaby’s er morgen geboren worden! Ik ga duimen!!

En indd Anemoontje, goed om jezelf denken, rustig aan!

En ik ben benieuwd hoe het met Minni gaat! Spannend hoor!

Hello ladys
Hier 40+2 en mijn baby vind het superfijn in mijn buik. Morgenvroeg controle, en as maandag gaan ze even van onderen kijken (als de baby ondertussen niet geboren is) of het al begonnen is of niet etc. Ik ben zelf heel erg benieuwd of hij deze week komt, ik heb wel wat meer afscheiding en twijfel soms of er delen van de slijmprop meekomen.. verder heb ik last van mijn schaambeen en heupen, zoals een aantal weken geleden, dus ik denk zelf dat hij weer is ingedaald, want hij was vorige week weer omhoog gekropen.
Ik voel keiveel leven, alleen ik voel dat hij beperkt kan bewegen, ik voel hem maar ik merk echt dat mijn buik te klein is voor ons jochie haha. Dus ben benieuwd wat ze morgen erover zeggen bij controle. Want onze baby was sowieso aan de iets grotere kant ( met zijn buik en gewicht) . 
De nachten worden weer moeilijker, maar ik slaap tegenwoordig nu tussen de tijd dat mijn vriend gaat werken en begin van de middag goed. Dus als ik maar wat slaap heb, vind ik het  wel goed. 
Heel veel geluk wens ik de mensen met hun baby's, en heel veel succes voor de dames die ook nog moeten bevallen! Kom op september baby's, jullie kunnen het!!! ?

Excuus voor mijn lange afwezigheid. Had flink wat bij te lezen haha! 
Gefeliciteerd met alle kleine wondertjes! ❤️
Ik ben inmiddels ook al een tijdje mama. Charlie is alweer 3 weken oud en doet het super! Hij is op 3 september met 38 weken geboren. Ik had hem nog totaal niet verwacht want ik ging er vanuit dat ik wel over de 40 weken heen zou gaan maar uiteindelijk diende zich een weeenstorm aan (3,5 uur heftige weeën zonder tussenpauze en 20 minuten persen) en was hij ineens op de wereld! ?
Sterkte voor iedereen die nig op het wachtbankje zit! Hopelijk hebben jullie ook snel een gezonde baby in jullie armen. 

Terug
Bovenaan