Uitgerekend September 2019

Hallo Allemaal. 
Iemand zei laatst: best wat keizersneden in deze groep. Daar kom ik er een aan toevoegen. Na op donderdag (mijn uitgerekende datum) te zijn ingeleid is in de nacht van zondag op maandag om 00.51 onze zoon Bo geboren. We zijn ondersteboven van ons knappe mannetje. Een flinke man eigenlijk want hij is 55 cm lang en woog 4315 gram. Waarschijnlijk mogen we morgen met ontslag uit het ziekenhuis. 
Voor alle wachtende dames: Hou vol. Als hij/zij er twee dagen is kun je je al niet meer voorstellen hoe het zonder was!

Hallo allemaal 
Ik ben vandaag trotse mama geworden van een meisje iva. Op de uitgerekendeddatum nog wel. Na een hele snelle bevalling! Half 10 eerste weeën half 11 vk gebeld, die was er om half 1. En om 2.52 is iva geboren. De weeën waren hels ivm alleen maar rug weeën maar de vk en mijn vriend hebben me er doorheen geholpen. Een paar hechtingen want de persweeën waren wel geteld 7min  dus alles is heeeeeeeel snel gegaan. De vk was er zelfs van onder de indruk. Alles gaat nu goed met ons meisje, en ik tot nu toe ook op wat spierpijn na. Nu dus volo genieten ?

Gefeliciteerd ZazouSept en Liekeseptemberbaby! Fijn dat alles goed met jullie gaat. Wat een geboortes weer, wordt er een beetje jaloers van haha.
Vandaag alweer 40+3. Ik hoop zo gewoon deze week te mogen bevallen. Begin van de middag mn wekelijkse afspraak bij de verloskundige. Zit eraan te denken om te vragen of ze alvast wil kijken of ik al wat ontsluiting heb, maar ben ook bang voor een teleurstelling. Alle wachtende dames, succes! En voor alle al moeders, fijne dag met jullie kleintjes!

Gefeliciteerd aan alle moeders die al bevallen zijn. Ik ben pas in Feb uitgerekdnd maar lees iedere maan mee met de geboorte van babys. Moeders die nog wachten. Houd moet het moet er toch een keer uit. Het komt echt.?

Gefeliciteerd dames! Geniet van jullie kleintjes. 
Ik ben vandaag uitgerekend. Maar verwacht voorlopig nog niks. Geen voortekenen, al zegt dat natuurlijk niks. @ majom ja ik wordt nu ook wel jaloers. Ik ben gewoon zo benieuwd..

Gefeliciteerd alle mama’s, wat een geboortes weer? 
En Lieke wat fijn zo’n spoedige bevalling zeg!! 
Haha majom ik word er ook een beetje jaloers van. Meer in de zin van kan gewoon niet wachten, maar ook geen enkel voorteken. Ook 40 + 3 vandaag en morgen naar verloskundige, ik ga ook is vragen of ze wil kijken denk ik..
Goede nieuws is dat ik vannacht heeerlijk heb geslapen, maar had liever weeën gehad? raar dat je dat ooit zou zeggen he ;) 
achja mijn moeder zei net nog dat ze om 8 uur ‘s ochtends aan de koffie zat en 2,5 uur later was mijn broer geboren dus wie weet? 

Wauw weer veel gezonde kindjes geboren, gefelicifeerd allemaal!? En Lieke wat een bevalling joh, klinkt heerlijk haha. Hopelijk niet teveel last van naweeën.
Hier is de kraamweek nu ook officieel voorbij. Gisteren de hele dag lopen huilen toen onze kraamhulp voor het laatst was, vreselijk ? denk dat ik echt een beetje alles moest verwerken van de hele zwangerschap, de bevalling, de geweldige kraamweek. Uiteindelijk gaat alles zooo snel!?? 
Met ons meisje gaat het fantastisch. Was gisteren na 1 week weer boven haar geboortegewicht, borstvoeding gaat super. Genieten!? Ook wij hebben de 1e week nog weinig kraambezoek gehad, had ik ook echt geen behoefte aan. Moest echt even op aarde landen ? Komende weken komt dat allemaal wel.

Terug
Bovenaan