Uitgerekend September 2019

Gefeliciteerd meiden met jullie baby's 
Wij zijn inmiddels een weekje verder en het gaat heel goed met Guusje we zijn overgestapt naar flesjes met afgekolfde melk en ze is nu een stuk rustiger dan aan de borst(heel weinig geduld als het om eten gaat) en ze slaapt nu afgelopen 2 nachten heel goed in haar bedje zo fijn.. .. Gisteren was de kraamverzorgster voor het laatst na 2 extra dagen gehad te hebben.. Wel spannend vandaag maar gelukkig werkt mijn vriend een halve dag... 
Met mij gaat het redelijk herstel van een keizersnee valt tegen je voelt je eigenlijk nu best goed maar je energie is echt heel weinig pff.. Ik baal ook van die 6 weken niet rijden maar ach..
Verder is het heerlijk genieten van het kleine moppie en wat verandert ze snel snik snik haha
Bij mij heb ik de eerste kraamweek ook weinig visite gedaan alleen familie want zo eerste week is prachtig maar ook pittig dus lekker focussen op het gezinnetje rest komt later wel

Hier ook nog geen voortekenen hoor liesforum. Ook de slijmprop nog niet verloren voor zover ik weet. Maar ik hou goede hoop dat het ook zonder voortekenen en verliezen van de slijmprop zomaar kan beginnen. Nog even geduld en dan hebben we ook onze kleine in de armen. Zin in! 

Gefeliciteerd aan alle nieuwe mama's???? jeetje Lieke binnen 7minuten persweeën! Maar fijn dat er weer een aantal de bevalling achter de rug hebben en nu lekker kunnen gaan genieten van de baby op de buik ipv in de buik?
Hier echt een horror nacht achter de rug met de kleine. De eerste regel dag heeft zijn intrede gedaan. Vanmorgen geen kraamhulp die voor de deur stond dus wij hebben de wekker uit geknald en nog even verder gegaan met uit/ bijslapen. Ben blij met mijn vriend, samen gelukkig een goed team? Hopelijk is volgende nacht de rust hier weer iets terug gekeerd.

Gefeliciteerd met jullie flinke ventje Zazousept!

En gefeliciteerd Liekeseptemberbaby!! Op de uitgerekende datum nog wel!! En het is dus een meisje geworden, wauwie mooi hoor!! Ik ben stiekem wel een beetje jaloers, ik wil ook vandaar op onze uitgerekende datum!! hhahah 

Majom ik heb er even op gegoogled en lees dat veel vrouwen zonder voortekenen bevallen, dus wie weet?
Volgens mij zijn er niet heel veel september wachtenden meer of wel? 
Ik had net een half uurtje krampjes, zoals mijn moeder ze had omschreven. Maar denk dat het uiteindelijk door de koffie kwam? komisch hoe blij je er dan even van kan worden. Maar helaas they are goneee. 

Ik ben ongelooflijk aan het balen. Gisteren bij de gynaecoloog geweest vanwege een gesprek om in te leiden. Ze heeft gestript en we hadden voor vanmorgen 8u afgesproken. Helaas word ik nu naar huis gestuurd omdat het best druk is. Natuurlijk allemaal in t belang van de baby's, mama's en veiligheid. Maar wij waren helemaal ingesteld om vandaag te bevallen. Ik zat al in de kraamkamer met mn bevalshirt aan te wachten tot ze de vliezen kwamen breken.. 
Nu 41.3 en weer naar huis :(

Gefeliciteerd nieuwe mama’s! Geniet van jullie kleintje en de kraamweek!
Ook hier inmiddels 40+1. En nog geen slijmprop gezien, geen voorweeen.
Wachtende mama’s; laten we hopen dat wij geen voortekenen krijgen en snel aan de beurt zijn om onze baby’s te verwelkomen! 
Ik weet af en toe niet meer wat ik moet doen de hele dag. Schoonmaken heb ik echt geen zin in en alles voor de baby staat al lang en breed klaar etc. Zo maar weer m’n dagelijkse uitje naar de supermarkt. Met dit weer wordt je ook niet heel erg gemotiveerd om lekker naar buiten te gaan ?

Jakkes wat naar Hoopjegeluk... Ik hoop dat het snel zal beginnen en dat je anders snel terecht kan, wat een tegenvaller zeg!

Hahah ik hoop ook dat de voortekenen niet nodig zijn, want heb hier ook niks... Laat maar gebeuren!! Aaaaahhhh

Terug
Bovenaan