Uitgerekend September 2019

Lovesept: tegen mij zeiden ze in het ziekenhuis dat ik na 2 weken weer mag autorijden. Je mag alleen geen gevaar vormen op de weg. 
Natuurlijk verschilt het wel per verzekeraar, maar 6 weken is volgens mij echt niet nodig. Er is ook geen wet en regelgeving voor. 
Je moet je natuurlijk wel fit voelen! 

Ah nee Hoopjegeluk, wat balen zeg. Heb je wel een nieuwe afspraak gekregen? En weet je al wel of je al wat ontsluiting hebt?
Ik kom net weer terug van de verloskundige. Ze stelde zelf al voor om even te kijken hoe het ervoor staat. En tot mijn grote opluchting zit ik niet potdicht. Mn baarmoedermond is al helemaal verweekt en verstreken en heb momenteel 1,5cm ontsluiting. Nu hopen dat het uitzichzelf snel vordert. Maar heb alvast voor de zekerheid een afspraak gekregen voor vooronderzoek vrijdagmiddag in het ziekenhuis en eventueel maandag inleiden. Maar ze had ook goede hoop dat de kleine toch nog uitzichzelf gaat komen. Spannend!!

@hoopjegeluk wat ontzettend balen zeg. Hoop voor je dat de bevalling vandaag natuurlijk begint zodat je toch nog je kleine in je armen kan sluiten
@majom oh dat is fijn zeg! Zonder voorweeën al wat ontsluiting is wel chill ?En wat zetten ze al snel door naar inleiding dan, dus je weet al zeker dat het niet lang meer gaat duren fijn☺️ Hopelijk alsnog natuurlijk bevallen uiteraard maar klinkt goed. 
Mijn verloskundige zei dat ze pas inleiden bij 42 weken maar liefst wel voor het weekend dus dat zal dan volgende week vrijdag zijn! 

@liesforum, ja het kan dus wel zonder voortekenen of iets, toch al de baarmoedermond helemaal verweekt en verstreken. Vaak heeft het ziekenhuis zelf een termijn voor het inleiden. Bij ons is dat rond de 41 weken. En omdat ik nu wel serieus vocht aan het vasthouden ben en het druk is in de ziekenhuizen krijg ik dus vrijdag alvast controleafspraak voor eventueel balonnetje of strippen en maandag inleiden, mocht het allemaal niet uit zichzelf komen. Voor nu hoop ik nog even dat de bevalling vandaag, morgen of vrijdag zelf verder op gang komt. Hopelijk voor jou morgen ook positief nieuws bij de verloskundige.

Hoopjegeluk, wat een domper. Met bevalshirt aan in de kraamkamer en dan toch weer naar huis. Hopelijk mag je je daar snel weer melden met spontane weeën ?? 
Wij zijn vandaag voor het eerst naar buiten geweest. Was zo fijn. Lekker ff de frisse lucht in, hond mee☺️ navelstreng is ook eraf, maar nergens terug te vinden?? grote navelstreng verdwijn truc hier haha??

Hier gaat het hopelijk gebeuren vandaag! (40+3)
Vanochtend bij de verloskundige bleek ik al bijna 3cm ontsluiting te hebben, dus heeft ze me meteen gestript. Nu hopen dat het doorzet, heb al wel kleine weeën volgensmij maar totaal nog niet regelmatig. Spannend!

Oooh wat een berichten weer!
Gefeliciteerd nieuwe mama's!!!
En succes voor degene die nog wachten... wat een spannende tijd nog eventjes.

Terug
Bovenaan