Uitgerekend September 2019

Ohh wat fijn lovesept! En inderdaad al weer snel een echo!! Ik kan ook niet wachten ik mag de 28e nog 11 dagen whaaaa? 
en eefje ik denk stiekem ook wel ooh misschien zijn het er wel twee het lijkt me wel heel erg leuk en het zit ook in de familie bij mij.. 
valerie ik duim met je mee dat je volgende echo goed is?
ik ben sinds twee dagen echt super moe en misselijk me borsten zijn al twee weken aardig opgezwollen en ik heb ook een opgezwollen buikje ? ben nu 6.2 weken zwanger 

Goedemorgen dames,
Ook ik mag me aansluiten op dit forum! Zoals het er nu naar uit ziet ben ik op 11 september uitgerekend. Bij mijn vorige zwangerschap hebben we een app groepje gemaakt met een aantal zwangere mamas die allemaal in dezelfde maand waren uitgerekend. Dit eas erg leuk en fijn. Zijn er mamas die hier interesse in hebben? 

Liefs Evi

Mocht je intersse hebben in een gezellig app groepje met nog meer september mamas stuur me dan maar een whats app berichtje. Mijn nummer is 0622721064.
Liefs Evi

Hoi Evi,
welkom!
Lief van je aanbod (app). Persoonlijk vind ik het fijn om hier te delen en anoniem te blijven.. Gefeliciteerd iig!
@lovesept Wat een mooi nieuws! Dat je dan dat knipperlichtje ziet...  Inwendige echo valt idd best mee.
@Valerie: voor jou hoop ik dit volgende week ook! Heb je wel kwaaltjes/zwanger gevoel?
@Krissje Dat wordt even spannend dan met die verhoogde tweelingkans! 
Hebben jullie dat trouwens ook dat je totaal niet uitgerust opstaat? Ik werd vannacht ook wakker met een knorrende holle maag.. ? Wat gaat er een energie naar het zwanger zijn toe zeg...! Ik wist het wel, maar nu voel ik het weer.
Groet,
Eef

@eefje ja zo noemen we ook hem of haar onze knipperlichtje en hij knipperde super sterk.
Ik voel me totaal niet uitgerust kan ook heel moeilijk 's avonds gezellig een filmpje kijken op de bank val nu elke x in slaap

Hoi! 
Ik had deze week positieve test ? kindje 2 maar weer erg spannend die eerste weken. 
Deze keer wel gelijk veel kramp en bandenpijn. Bevalling van eerste kindje 2017 erg heftig dus schrijf het maar even weg als hyper gevoelige mama ? Valentijnsdag naar de vk voor eerste echo. 
Voor iedereen verder natuurlijk van harte gefeliciteerd ???

Terug
Bovenaan