Uitgerekend September 2019

Ik heb gister voor het eerst positief getest, nu bijna 4 weken dan. Het was al overduidelijk, want ik krijg nu al een licht buikje en groeiende borsten. Ik voel mij overigens super slecht. Dood moe, beetje licht in mijn hoofd en constant misselijk. 
Meer mensen die daar last van hebben? 

Hoi allemaal!
Ik lees stiekem al eventjes mee, maar nu ben ik er ook bij! Met aanmelden en meepraten is het zo definitief, en dat voelt wel spannend. 
Ik heb PCOS, en daarnaast hebben we samen nog wat medische dingetjes. Daarom dachten we dat het misschien wel een jaar/jaren zou gaan duren. Eind november gestopt met de pil, een paar weken later zwanger. Heel onwerkelijk, maar zo gaaf!! 
We zitten nu op 5.4 denk ik, op 16 september uitgerekend. De 29e gaan wij voor het eerst naar de VK. Het wachten duurt gevoelsmatig zo lang! Behalve moeheid nog nergens echt last van. Mijn zussen en moeder waren alle keren kotsmisselijk, dus elke ochtend dat ik wakker word en niet misselijk ben voelt het als winst. Wel een paar keer wat (oud) bloedverlies gehad, dat was wel schrikken.
Ik moest trouwens heel hard lachen om die droom van SeptemberMamaToBe, met buik verhuizen naar een tent, haha!
Groetjes, Mirte

Hai allemaal!
Poeh ik lees van alles wat bekend voor komt! Ik ben nu 7 weken en op 30 janauri eerste echo. Ben zo benieuwd of alles goed is. Gelukkig niet misselijk maar wel heel moe, verder hele zere borsten en zo nu en dan krampen vooral snachts. 
Ik hoop dat alles goed is bij de eerste echo. Kan niet wachten om het aan iedereen te vertellen. 
Groetjes, Sanne

Wat herkenbaar van iedereen haha.. alle kwaaltjes, onzekerheden, 1e echo's. Hier precies hetzelfde! Ik ben ook doodmoe en daarnaast wat last van mijn borsten. Ik slaap ook mega slecht maarja dat hoort erbij zei de VK. Verder eigenlijk weinig kwaaltjes, af en toe wat weeiig maar misselijk kan ik het niet noemen.
Nog 1.5 week en dan eindelijk onze 1e vroege echo. De dagen kruipen echt voorbij, ben ook zo benieuwd en vind het ook zooo spannend. Niemand weet het ook nog (behalve wij 2 uiteraard) en wil het zooo graag aan mijn ouders vertellen.. Nog even 1.5 week wachten.

@lovesept. Wat een goed gevoel moet je dat gegeven hebben zeg de eerste echo en dan ook goed nieuws, gefeliciteerd !! Nu voelt het pas ECHT denk ik hé?? ik kijk er ook zo naar uit! Mijn eerste echo en intake staan gepland voor de 31e.

Ik heb zojuist bezoek gehad van Moeders voor Moeders. Ik doe hier dan ook graag aan mee. Wij hebben er 14 maanden over gedaan om zwanger te worden en weet dus hoe het voelt wanneer het niet wilt Lukken. Help graag andere vrouwen met mijn urine, hoe makkelijk is het... Daarnaast deed ze ook meteen nog een extra zwangerschaps test, gelukkig nog hartstikke positief! Ik heb deze week wel getwijfeld, heb weinig symptomen. Maar ik denk en hoop dat ik bij het clubje hoor die er goed en makkelijk doorheen komt. Ik teken ervoor!
@evi ik meldt me graag aan voor de whatsapp groep. Heb je ook een berichtje gestuurd..  

Ja jajaaaaah ik mag bij deze club!!!
Ik mocht eigenlijk afgelopen woensdag testen, maar had er zo'n negatief gevoel in dus pas vanmorgen getest.  En daar was het plusje :) 
Gelijk vanmorgen naar het ziekenhuis gebeld ( ben daar namelijk vanaf feb 2018 onder behandeling). Leuk zeg die eerste felicitaties :D
Maar o wat vind ik het spannend... mijn vorige zwangerschap 3,5 jaar teru eindigde in een miskraam. Duimen tot 14 feb dan is mijn eerste echo. Hopelijk blijft alles dit keer zitten en zien we 1 of 2 hartjes. Kans is aanwezig op tweeling aangezien erbij de laatste controle van 2 jan twee eiblaasjes zijn gezien.

Zo in de wolken!!!!
Dames die al langer hier zitten, hebben jullie ook iedere keer krampen in je buik alsof je op t punt staat ongesteld te worden? Beetje griezelig vind ik dat wel...

Ik heb vaak savonds als ik in bed lig erge krampen zoals menstruatie krampen. Vaak moet ik dan naar toilet haha 
De krampen maakte mij best bang maar vk zegt dat niet erg is. Heb soms ook een kleine steek aan de zijkant of een rare druk op de schede als ik dat goed zeg .. raar gevoel iig. Ben heel benieuwd naar eerste echo :)

Krampen heb ik niet echt wel rommelen de darmen. 
Maar wat ben ik toch misselijk zonder eten en met eten en in de auto wordt het alleen maar erger ben benieuwd hoe lang dit gaat duren 

Terug
Bovenaan