Uitgerekend September 2019

Ik had gisteren bij de gynaecoloog op controle al 2 a 3 cm en toen heeft ze me gestript. Dat heeft wel wat gedaan maar nier doorgezet. Maar ze hebben gebeld en morgen mogen we ons weer om 8u melden. En dan ga ik niet eerder meer naar huis dan met baby (hoop ik) ?

Ik heb hier trouwens een apart topic voor geopend maar misschien weet 1 van jullie dit wel. 
Na mijn keizersnee heb ik een week/anderhalve week gevloeid. Vrij minimaal, zoals een gewone menstruatie. Na die dagen vloeien was het ook over en nergens meer last van. Sinds vanmorgen begin ik weer met bloeden. Ik heb geen menstruatiepijn. Geen buikpijn. Geen gekke kwalen. Behalve dat ik af en toe steken heb tussen mijn navel en litteken, maar niet dat ik krom lig van de pijn.
Is het mogelijk om opnieuw te vloeien? Het lijkt me geen menstruatie en de wond lijkt me nog steeds dicht, want ik heb geen pijn. 

@hoopjegeluk ook mooi dat je morgen weer mag. Heel veel succes morgen? straks eindelijk je kleine in je armen. @milouvl voor jou ook spannend, hopelijk werkt het strippen en snel je kleine knuffelen.Ik heb vandaag wel wat krampen gehad, hopelijk wat voorwerk en zet het vannacht door?

Jessie ik heb hetzelfde als jij na mijn keizersnede. De ene dag vloei ik nog wat (heel minimaal) en dan bijv een paar dagen niet. Volgens mij hoort dat er gewoon nog bij (tot een week of 6).
Steken voel ik ook, vooral savonds wanneer ik denk ik dan te veel heb gedaan gedurende de dag. En inderdaad ik voel het, maar ook niet mega pijnlijk, gewoon een naar gevoel. Van binnen moet het natuurlijk ook nog genezen en dat voel je. Volgens mij staat dat los van het vloeien. 

Milouvl wat relaxed dat je al op de 3cm zit :) en dat met wat lichte krampen? je zou toch zeggen dat dit echt niet meer lang gaat duren. Wie weet morgenochtend jouw babynieuws hier. Spannend en succes?

Hier sinds vanmiddag krampen/weeen en sinds een uur of 5 dat het heftig werd, rond 9 de verloskundige langs geweest en heb gelukkig al 2 cm ontsluiting, nu afwachten tot de weeen heftige worden en meer regelmaat in komt hopelijk zet het door en heb ik morgen baby nieuws duimen?

Terug
Bovenaan