Uitgerekend September 2019

O wat spannend allemaal...Hoopjegeluk, veel succes vandaag, hopelijk heb je nu snel je kleine in je armen. Voor degene bij wie het rommelt, hopen dat het allemaal doorzet en er een hoop baby's geboren mogen worden.
Zelf zit ik nu ook met een rommelende buik aan de keukentafel. Af en toe menstruatiekramp die opkomt en weer gaat. Of het echt al weeën zijn twijfel ik aan. Dus maar even uit bed en met een pittenzak op schoot, kijken hoe het verder gaat. Hopelijk zet het allemaal door :)

Wow wat veel mensen op gang aan het komen. Bij mij was het allemaal zo snel gegaan de bevalling. En nu de eerste nacht ook super gegaan. Ik zit echt op een roze wolk. Ons meisje doet het zo goed.
Toen ik de eerste krampjes en weeën had ben ik warm gaan douche.. Toen binnen 1.5u van normale weeën naar ontsluiting weeën gegaan. Maarja mijn bevalling is zo ie zo bizar snel gegaan.
En ondanks ik alleen maar rugweeen heb gehad en het echt heel zwaar was. Zou ik het zo weer over doen!
Alleen zij de verloskundige dat ik dan bij de eerste echte wee al moet bellen dan komen ze bij ons logeren anders xijn ze vast niet optijd om de kleine op de wereld te zetten haha. Omdat mijn bevalling gister zo snel verliep en bij 2e vaak nog sneller verwachten ze dat ik binnen no time ga bevallen met een 2e. Maar dat duurt allemaal nog heeel lang eerst masr eens ons kleine meisjr groot brengen. Masr ooit komt er een broertje of zusje voor haar. 

Hoi Lieve dames, 

afgelopen zondag dacht mijn verloskundige miss dat ik een blaasontsteking had haha, maar nee gelukkig waren het mijn weeen. Zondagnacht helemaal niet kunnen slapen door de pijn dacht van de blaasontsteking. Maandagochtend de verloskundig gebeld en aangegeven dat ze moest komen kijken dat ik te veel pijn had voor ene blaasontsteking en het bleek dat ik al 6/7 cm ontsluiting had, maar mijn weeen waren niet hee krachtig. Ik zou in het ziekenhuis bevallen en ben toen naar het ziekenhuis geweest. Daar kwamen de weeen niet goed op gang. Heb ik een beetje weeen opwekkers gehad. Het bleek later dat mijn vliezen niet goed gebroken waren, waardoor mijn weeen niet door kwamen. Nou gelukkig is mijn kleine prinsesje maandag middag gezond geboren??

Gefeliciteerd mamatjell! Wat een bizar verhaal haha van een mogelijke blaasontsteking naar 6/7 cm! Wow!
Geniet in ieder geval van jullie kleine meisje!
zo te horen ben ik echt nog de enige waar het niet rommelt. Begin ook de hoop op een september baby langzaam te laten gaan. ?

Gefeliciteerd Mamatjell! Veel meisjes geboren in september volgens mij of niet? 

Ik heb een redelijke kak nacht gehad, super veel pijn aan mijn heupen door het sporten gisterenavond... Af en toe ook wat lichte krampjes in mijn rug gehad, voelt een beetje als menstruatie rugkrampen.. Ik hoop dat dat het begin is en het door gaat zetten, vanaf vandaag tel ik namelijk op en niet meer af :p 40+1

Nee hoor AvdS ik voel ook nog niks, ben vandaag 40+1. Alleen enorme pijn weer aan de onderkant. Maar dat gaat ook al een paar weken op en af. Vanmiddag weer de wekelijkse controle bij de verloskundige. Verveel me onderhand behoorlijk, want veel kan ik ook niet meer. Alles kost veel energie. Nouja, niet te veel klagen zeg ik altijd, maar dat kost soms moeite. Haha. We wachten maar weer verder ;)

Gefeliciteerd Mamatjell! 
Hier nog geen geboortenieuws, maar wel gerommel en dus beginnende weeën sinds vannacht. De verloskundige belde net al zelf om te vragen of er iets begonnen was, omdat ze het al een beetje had gedacht en gehoopt. Ga nu even rustig een uurtje liggen en kijken hoe het zich vordert. Ze bood al aan om vanmiddag nog even langs te komen om te kijken of de ontsluiting al verder is en eventueel gelijk even te strippen. Hopelijk zet het zich allemaal door vanmiddag. 
Voor de wachtende dames, geduld is echt lastig. Ik ben nu 40+4 maar het kan dus nog gewoon een beetje vanzelf op gang komen. Succes allemaal!

Terug
Bovenaan