Uitgerekend September 2019

Phoe Minni heftig verhaal, maar toch ook super gefeliciteerd met jullie kleine wonder!!
Het regent hier super hard lijkt me heerlijk om nu te mogen bevallen... vandaag 40 weken. Maar reken niet op iets... geen enkel teken. Dus verwacht vanaf morgen ook te mogen beginnen met optellen ipv aftellen 

Van harte Minni! Zo.. wat een pittig verhaal van je bevalling! Maar wat mooi dat je zo positief eindigt en je dochter het zo goed doet! ?? Heel krachtig en dit allemaal een plekje geven zal je ook echt lukken. Lekker aan jullie zelf denken nu!

Jeetje heftig Minni. Fijn dat het nu eindelijk voorbij is. Gefeliciteerd met je dochter!
Hier helaas nog geen babynieuws te melden. Ik ben vanmiddag om 14.30 gestript met 2cm ontsluiting. Daarna kwamen de weeën om de 4 en een tijdje om de 3 min. Nu helaas weer schommelend naar de 5 min. Verloskundige is net nog een keer geweest en nu 3 a 4cm ontsluiting. Ga nu rustig op bed liggen in de hoop wat te dommelen tussen de weeën door. Mocht het vannacht niet doorzetten, bepalen we morgen of ze mn vliezen gaan breken. Nog ff doorzetten dus. Fijne avond/nacht allemaal! 

Hallo allemaal. Gefeliciteerd aan alle nieuwe mama’s en succes voor wie nog wacht! Ons mannetje is vandaag 5 dagen oud. Het gaat heel goed met hem en de borstvoeding is goed op gang gekomen. Ik vind het herstel van de keizersnede wel pittig. Hoe ervaren anderen dat die een spoedkeizersnede hebben gehad?

Zazousept: ik zit vandaag op dag 8 na de spoedkeizersnede en ook mij valt het echt onwijs tegen. Snachts mn bed uit is dramatisch. Ik moet niet denken die kleine meid op te gaan pakken en zelf borstvoeding geven en verschonen etc. Het enige wat ik kan is de borstvoeding en de rest moet mn vriend doen.
Merk wel dat je een beetje moet blijven bewegen in een goede combinatie met rust, maar anders blijft die wond branden. Naarmate de dag vordert word ik altijd wat soepeler. Ik ga mijn vriend zo ook naar de huisarts sturen ik vermoed blaasontsteking van die stomme katheter. Verder moet je maar denken voglende week is het weer anders, maar we hebben gewoon pech en de eerste dagen moet je nou eenmaal alles met de baby uit handen geven. :(

Gefeliciteerd Minni met je dochter. Pff jij hebt idd een pittige bevalling te verwerken zeg. Fijn dat wel alles goed is met de kleine en jou en rustig aan en neem je tijd voor alles.
Zo ik heb nooit het idee gehad dat een keizersnede makkelijk(er) zou zijn, maar nu ik jullie verhalen zo lees is dat beeld nog meer aangepast. Sterkte met het herstellen meiden? 
Hier gaat alles goed met ons en de kleine. Gister op dag 9 zat de kleine al boven het geboortegewicht. Mama maakt slagroom. 's nachts is nog wel erg wisselend en veel last van krampjes. Op advies van de verloskundige bieden we nu soms wel een speentje aan, omdat ze veel zuigbehoefte heeft en kan helpen tegen de krampjes. Daardoor idd vaak een vredig sabbelend meisje met minder last van de krampjes. Ook helpt White noise ons goed. Op YouTube te vinden ruis geluiden waardoor mevrouw snel rustig is en vaak weer gauw in slaap valt 's nachts. Uitkomst al die tips? 
Succes weer voor alle wachtenden ⏰ PS dat sommige al een paar centimeter ontsluiting hebben zonder al te veel last is echt fijn. Ik was uren al weeën aan het opvangen, zat ik op 1/2 cm? succes met de bevalling voor de dames die goed op weg zijn. Jullie kunnen het??

Wachten wachten wachten... ik ben benieuwd wie er vandaag weer komt met babynieuws! 
respect voor de dames met een keizersnede, lijkt me heel heftig om van te herstellen! 
Vandaag 40+4 en ik ben er echt wel klaar mee. 

Nou ik dacht echt ff dat het zou beginnen vannacht! Werd om 4 uur wakker van krampen in mijn rug en had voor het allereerst een keiharde buik, ik was er gewoon blij van! Hahhah ik dacht jaaaaaa zet door! Maar helaas was het na een uur weer over en ben ik weer in slaap gevallen.... zucht :p Maargoed, misschien zijn dit de eerste voortekenen en gaat het alsnog vandaag of morgen beginnen, hoop het zo! 

40+2

Terug
Bovenaan