Uitgerekend September 2019

Wat heftig minni zo bevalling maar bag gate Gefeliciteerd

Guusje is as zondag alweer 2 weken.. Ze doet het super goed.. Herstel van de keizersnee viel mij ook tegen maar echt meiden het wordt steeds beter Alleen de energie is nog steeds weinig... Ook ben ik heel blij dat het vandaag weer droog is zodat ik kan oefenen met stukjes buiten lopen want van de week werd ik best duizelig na een stukje lopen... Hebben jullie ook zo last van je rug vraag me af of het door die ruggenprik komt die was bij mij niet gelijk goed geprikt

Om de tijd te doden ben ik maar weer aan het schoonmaken geslagen. De badkamer is zojuist grondig gesopt, nu het hele huis stofzuigen en dweilen.. Zucht. Wat duurt wachten lang!

LadyJ, je hebt ook een app Sound Sleeper. Die heeft ook white noise, telefoon op vliegtuig stand en je kan ‘m gewoon dichtbij de kleine neerleggen.

Wat spannend dames. Jammer dat het bij jullie niet doorzet. Lijkt me vreselijk. Als ik dan kijk met mijn 5.5u bevalling van me eerste ben ik toch blij.
Ons kleine meisje doet het echt super, en met mij gaat het herstel ook buitengewoon snel. Iva slaapt snachts en overdag goed, eet goed en was gister 200gram afgevallen en nu was ze alweer 25gram aangekomen. Ze eet goed (flesvoeding om de 3u) en geeft ook aan dat ze honger heeft. We zijn enorm blij met haar en enorm trots dat ze het zo goed doet.
Ik sta ook echt te kijken hoe goed mijn herstel gaat. De hechtingen zien er goed uit en genezen goed. Ook heb ik alweer ontlasting gehad waar ik dus wel een beetje bang voor was qua pijn ondat mijn hechtingen daar vlakbij zaten maar dat viel mee haha. Nu dus lekker genieten van ons prinsesje.
En hopelijk mogen de wachtende dames snel mama worden ❤️

Gefeliciteerd minni wel ontzettend heftig, hoop dat je een spoedig herstel hebt en het een plekje kan geven. Fijn dat je wel kan genieten van je kleine meid?
Veel meiden met beginnende bevallingen zo te horen, heel veel succes?! 
Lieke jouw verhaal klinkt dat weer wel veelbelovend, wat fijn ook dat je herstel zo goed gaat! 
Hier inmiddels 40 +5 gehaald en het is vandaag rustig. Ben aan het bakken geslagen? Maarja gelukkig slaap ik goed en voel ik mij goed. En de gedachte dat het nu echt niet lang meer kan duren helpt ook☺️

Minni gefeliciteerd! Klinkt inderdaad heftig maar wat fijn dat ze er nu is!
lovesept dat van de pijn in je rug herken ik niet. Bij mij ging de ruggenprik wel meteen goed dus of het daaraan ligt weet ik niet.
ik zit nu op 3,5e week na de keizersnede en het gaat echt meer dan goed. Ben gisteren met vriendinnen uiteten geweest en als je me dat 2 weken geleden had verteld had ik je voor gek verklaard. Ik kan nu ongeveer een uur wandelen en de wond geneest mooi, op een paar korstjes na is het al helemaal dicht. Van binnen is het nog gevoelig maar pijnlijk ook niet meer echt. Kortom; hou vol lieve dames, het wordt echt beter!!! 
Verder doe ik nog wel iedere middag eens powernapje, merk dat me dat ook heel goed doet qua energie. 

Juffielies: goed je verhaal te lezen! Lijkt voor mij inderdaad nog zo ver weg. Zit nu op dag 8 en ben nog steeds niet buiten geweest. Ook mede door het weer en je wordt echt geleefd door kraamzorg / verloskundige / soms wat bezoek en de kleine dame haha. Morgen wil ik echt naar buiten. Heb onwijze hoofdpijn al sinds de keizersnede elke dag. Schijnt een hormoon dingetje te zijn die alles weer moet regelen.

Wauw wat klinkt dat fantastisch Lieke!! Ik hoop ook zo dat het bij mij dit weekend gaat gebeuren... Moet straks nog naar de tandarts, eergisteren is er een vullen uitgevallen, balen!! Maargoed zoals het nu lijkt, ga ik de afspraak iig redden ?

Terug
Bovenaan