Uitgerekend September 2019

Bedankt voor jullie ervaringen met het herstel. Fijn te lezen dat het er over 1 of 2 weken al heel anders aan toe gaat. Mijn wond heelt al mooi maar de pijn zit echt in de diepere lagen daaronder. Ik heb het idee dat de spierpijn van eerst het persen en toen het geduw en getrek op de O.K. nu over zijn en ik kan al elke dag wat meer. Het lage energielevel en de duizeligheid zijn herkenbaar! Maar wat een heerlijkheid zo’n warm knorrend kindje naast je. :)

Leuk om te lezen hoe het gaat met de nieuwe moeders.
Hier nu 40+5 en ik vind het nu echt heel vervelend. Ik wil de kleine man zo graag ontmoeten, en ik heb gewoon helemaal nog niks gevoelt wat er toe doet... Ik ben er bang voor dat het bij mij niet vanzelf gaat gebeuren. Maandag ben ik 41+1 en dan gaan ze strippen ik ben echt benieuwd of het wat gaat doen. Ik denk in ieder geval dat het een oktober kindje gaat worden als het zo doorgaat ?. 
Verveel me, heb van alles bekeken op Videoland/ Netflix( working moms vond ik wel grappig) huis is zo fris en fruitig als iets, en omdat ik sinds kort ook tunnel syndroom heb aan allebei mijn handen, kan ik niet veel doen met mijn handen, normaal ben ik heel creatief, maar nu dus niet. Maargoed genoeg geklaagd... Ben benieuwd naar de nieuwe verhalen ?

Hier donderdag avond nog een brichtje geplaats dat het was begonnen rond half 3 snachts in het ziekenhuis aangekomen met 4 cm en binnen 3 kwartier al op 8 cm. onze kleine liv is om 05;40 geboren vond het zelf erg snel gaan maar helemaaal verliefd en toch nog voor de 40 weken. Iedereen die wacht succes bij mij begon het ook spontaan met wat krampjes. Hoop dat jullie niet lang meer hoeven tewachten☺️

Hey dames! Ik lees af en toe eens met jullie mee, gefeliciteerd allemaal! Ik wilde jullie even wat advies vragen ? ik ben 39+4. Afgelopen 2 dagen delen slijmprop vermoed ik, maar sinds vanmorgen verlies ik met regelmaat veel waterig vocht. Geen geur en kleur maar wel natte onderbroeken, heb geen echte krampen, zou dit mogelijk al druppelend vruchtwater kunnen zijn of nog steeds afscheiding en doe ik er verstandig aan dit te laten controleren of het even wf te wachten? 

Gefeliciteerd voor wie inmiddels bevallen zijn! 

Ben inmiddels 40+1 en ben het echt ontzettend zat. Ik had al gevoel dat ik over de uitgerekende datum zou gaan dus had er zoiezo niet veel waarde aan gehecht ( aan de datum). Is tenslotte slechts een berekening. Mijn andere kids waren 1 dag ervoor en de ander op de datum. Deze hele zwangerschap is gewoon totaal andere ervaring maar ben het nu behoorlijk zat! Heb wel gevoel dat niet heel lang meer gaat duren maarja. Succes verder nog iedereen die nog afwacht en geniet ervan. 

Becca

Dit had ik bij mijn tweede heel veel vochtverlies en uren later kwamen pas de weeën ( weeën  storm moet ik het eigenlijk noemen) anderhalfuur later was ze geboren! Als je twijfelt kan je altijd het even laten checken zou even boterham zakje of maandverbandje in doen zodat je dit ook kunt tonen. Succes !!!

Gefeliciteerd Maaikespat!!

Hier de hele dag wat steken in/boven mijn lies en vagina.. klinkt gek.. iemand ervaring mee? Hoop zo dat het snel gaat gebeuren!

Gefeliciteerd voor alle moeders die bevallen zijn! Zelf hier ook babynieuws, vanochtend om 7.50 uur zijn wij ouders geworden van onze zoon Lars ?
Het was een hectische bevalling die eigenlijk op allerlei fronten niet goed ging. Dus mocht je nog bevallen, hieronder mijn verhaal. Dan kun je ervoor kiezen om het te lezen of niet.
Na het strippen meer weeën gekregen. Deze zakten helaas ook uiteindelijk weer weg. Om kwart voor 2 braken ineens mijn vliezen en kwam ik onmiddelijk in een weeenstorm terecht. De kleine had in het vruchtwater gepoept en we moesten met 4 cm ontsluiting naar het ziekenhuis. In het ziekenhuis, 20 min rijden had ik al 8 cm. Ruggenprik was niet meer mogelijk en de weeën ontzettend heftig. 2 uur geperst maar meneer wou er niet uit. 4x met vacuümpomp kwam zijn hoofdje eindelijk. Schouder zat vast en heup ook. Net geen keizersnee geworden. Helaas brak mijn navelstreng van de placenta en moest ik toch naar de ok toe en onder narcose. Veel bloed verloren en we moeten allebei in het ziekenhuis blijven nu. Verder nog wat andere dingetjes, maar goed, nu ligt hij lekker naast me.
Ondanks alles kijk ik er toch niet helemaal negatief op terug. Hele fijne ondersteuning van de arts en verpleegkundigen. Kom op dames jullie kunnen het en het komt allemaal goed!

Terug
Bovenaan