Uitgerekend September 2019

Gefeliciteerd dames!! 
Ik heb woensdagavond een test gedaan, omdat ik de volgende dag een MRI scan zou krijgen. Op het formulier werd de vraag gesteld "bent u zwanger of heeft u een vermoeden zwanger te zijn".  Eeuh ik hoop het, maar ik denk dat ze dat niet als een correct antwoord beschouwen ;-). 
Heb een onregelmatige cyclus dus het was een beetje aftasten of ik al kon testen of niet. Hou het meestal op 26 dagen ipv een 28 dagen cyclus. Naar de toilet en een testje mee.. wauw en wat kwam er snel een + te staan.  Kon niet wachten om het mijn partner te vertellen. 
Mijn oudste zoon is in september 9 geworden , dus ik ga weer helemaal terug de baby wereld in. Voor mijn partner is dit zijn eerste kindje. 
Hij is heel positief dat het allemaal goed blijft gaan met de baby. Ik daarentegen ben nog wat angstig , heb 2 miskramen gehad rond de tijd van mijn eerste zoon. Is 9 jaar geleden maar toch blijft het spannend.. wij zijn als het goed is rond 24 September uitgerekend. 
Heel veel succes dames met de zwangerschap en dat we mooie en vooral gezonde kindjes op deze wereld mogen brengen.. 
Kusjes 

Wauw egeltje gefeliciteerd! Wat fijn dat het toch heeft mogen lukken. En voor @loveyourself natuurlijk ook :)
Ik heb ook last van een soort mensturatie gevoel hoor, lijkt er echt helemaal bij te horen. Maar bij alles wat ik voel zoek ik me suf op internet Hahaha tot ik er gek van wordt!
Heb woensdagnacht zelfs ontzettende pijnlijke krampen gehad waar ik wakker van werd, hield zo'n 10minuten aan. Ik werd zo bang, dacht dat het over was. Maar het lijkt er nog steeds te zitten. We blijven duimen dat alles goed gaat. Pijntjes horen erbij 
Xxxx

@Rowena M. 
Dankjewel ?
Wat vervelend dat je krampen heb gehad woensdagnacht, verder geen last meer gehad ?
Ik kan me ook helemaal vinden in je zoektocht op het internet. Op het moment heb ik zelf dat ik denk dat mijn borsten minder pijnlijk zijn , en daardoor dat de zwangerschap al gestopt is. Je kunt jezelf zo gek maken hiermee. ?
We blijven maar positief denken dat alles goed gaat met onze inimini mensjes.. ❤

Kusjes 

Ik heb zondag positief getest en juist helemaal nergens last van. Het maakt me zo onzeker of alles wel goed is. Kan daardoor ook nog niet genieten. Moet nog tot 19feb. Wachten tof de 1e echo. 

@Evi Leuk idee groepsapp ik stuur je een berichtje!
Verder herkenbare verhalen allemaal en wat heeft iedereen al snel echo. Moet nog tot 22 februari wachten pas bij 10 weken echo niet te doen dat wachten :)
Ik merk ook dat ik tot keer naar de wc moet vooral snachts even wennen zeg

Hoi hoi! 
Allereerst iedereen die zwanger is, van harte gefeliciteerd!
Gisteren was ik 2 dagen overtijd en heb ik smorgens een kruidvat zwangerschapstest gedaan, daar ontstond een heeeel licht streepje, dus ik werd helemaal hyper! 
Daarna moest ik naar mijn werk (juf groep 3) en 's middags op weg naar huis een cb test gehaald om het zeker te weten, en ja hoor, ik ben zwanger!!! Zo blij!! Het is voor mij en mijn man de eerste keer, super spannend! Ik hoop dat alles goed blijft gaan :)
Ik denk dat ik rond 26 september uitgerekend ben, maandag ga ik bellen naar een verloskundige :) 

Heej allemaal,
Na stiekem alleen meegelezen te hebben nu toch maar zelf me aanmelden. Even verhaaltje in het kort. 
Moeder van tweeling meisjes van 10 jaar. Zware periode achter de rug met lastige scheiding maar inmiddels al ruim 5 jaar gelukkig met mijn nieuwe partner. Vorig jaar januari ondanks leeftijd (nu 35) toch bewust keuze gemaakt om te proberen samen een kindje te maken. 
Helaas was het ons niet echt gegund en heb ik 2x een vroege miskraam gehad afgelopen jaar. 
Nu als het goed is precies 6 weken zwanger. Ik voel van alles wat me ook juist weer heel onzeker maakt. Maar aan de andere kant moet ik het denk ik juist positief zien. Zolang ik van alles voel en klachten heb gebeurd er wat in het lichaam toch ☺️
5 feb eerste echo. Tot die tijd maar duimen draaien en proberen mezelf niet helemaal gek te maken. 

JEE de club wordt steeds groter gefeliciteerd jullie ook met de zwangerschap!!
@loveyourself. Die woensdagnacht dat ik wakker werd met die krampen ging ik naar de wc, zat te wachten op bloed wat niet kwam. Heb wel 3 dagen voor die krampen last gehad van bruinverlies wat me erg onzeker maakte. Maar hoe gek ook, na die hevige krampen is het bruinverlies gestopt en ook niet meer teruggekomen. Ik blijf erop hopen dat het allemaal goed zit. Als het fout was geweest had er wel bloed moeten volgen (daar hou ik me in ieder geval aan vast). Ookal is er geen standaard draaiboek voor dit alles. Moet proberen positief te blijven en te genieten! 

Terug
Bovenaan