Uitgerekend September 2019

Van harte gefeliciteerd nieuwe mama’s! Heftige verhalen weer zeg jeetje...
Hier 40+4 en ook ik ben de hoop een beetje aan het verliezen op een september baby?? heb vrijwel nergens last van, qua voortekenen ofzo.. dinsdag afsprak bij de vk, heeel benieuwd!

Amai. Wat een heftige verhalen. Wat ben ik blij met mijn 5.5u bevalling, en alleen maar rugweeen. Want als ik het hier zo lees ben ik dus echt een mazzellaar. Met zo'n snelle bevalling. Het persen was 7min dus ons meisje wilde er kennelijk echt uit. Maar als ik dan hier de verhalen lees.. Pfoe.
Ons meisje doet het super. Al heb ik nu 2 gebroken nachten gehad, na 2 goeie nachten. Ik neem het voor lief, en geniet zo van haar. Gisteren ook de eerste kraamtranen gehad. Het besef dat het kindje in mijn buik, nu dat meisje in me armen is kwam zo intens binnen. Dus de tranen waren vreugde tranen. Iva vind in bad gaan vind ze super fijn. En verder huilt ze alleen als ze honger heeft. Het gaat hier dus heel goed. En wij zitten zeker op die roze wolk! 

Jeetje wat een bevalverhalen toch allemaal zeg! Klinkt idd erg heftig. Gelukkig gaat het met alle kindjes en mama's nu goed? gefeliciteerd allemaal!!
Hier alles nog steeds erg goed: borstvoeding gaat super en Feline groeit als kool. Ik zie haar lijfje gewoon met de dag veranderen en ook wordt ze steeds wakkerder. Slapen gaat gelukkig heel goed 's nachts, ze moet nu nog wel om de 4 uur gevoed worden maar meldt zichzelf heel goed en slaapt daarna ook snel weer in. Dus wij klagen niet ? 
Hoe vinden jullie het dat je alles weer mag eten? Ik heb helemaal niks gemist eigenlijk tijdens de zwangerschap maar vind het vooral heerlijk dat ik niet meer na hoef te denken en bang hoef te zijn!! 

Vandaag op mijn uitgerekende datum liepen wij met ons meisje van alweer bijna 2 weken oud in een overdekt winkelcentrum ? Aangezien het weer het telkens niet toe laat om een lekkere wandeling te maken, maar gekozen voor de semi frisse neus? ging super goed en was fijn om er even uit te zijn. Zij heeft geslapen en aan het einde toen ze wakker werd voor voeding zijn we een koffietentje in gedoken? nu moe maar voldaan weer thuis. 
Mientjeee om de 4uur, dat is echt super netjes zeg. Wij zitten nu om de 2,5u. Ene nacht gaat beter als de ander. Heeft hier met krampjes te maken. Echt sneu als ze er veel last van heeft?
Ik eet vegatarisch en drink geen alcohol. Dus daarin niks gemist. Maar vind het wel fijn dat ik niet meer hoef op te letten met voedsel. Heerlijk ?

Hier de kleine meid al weer 4 dagen oud gaat zo snel? sinds gister toch wel veel last van krampjes mocht iemand de gouden tip hebben graag ze krijgt fles voeding.
Voor de wachtende dames voor je het weet is het zo ver. Had woensdag de heledag gerommel en rond 11 uur savonds zette het door en 6 uur later was ze er al?

Gefeliciteerd iedereen! Wat een unieke verhalen! 
Liv is ruim 2,5e week oud. Het is net of het nooit anders is geweest en we leren haar steeds beter kennen. Als ze goed wakker is kijkt ze heel alert om zich heen. Paar rommelige nachten gehad waarbij ze haar wakkere periode 's nachts had (overdag bijna alleen maar slapen tussen de voedingen ?), maar vannacht geslapen van 01:00 t/m 07:30 uur.. ?
Volgende week naar het consultatiebureau voor de gehoortest. Ik ben inmiddels ook al wezen wandelen en winkelen en naar school en sport met haar geweest. Langzaamaan vanuit onze cocon weer het 'normale' leven in..

Onze zoon is morgen alweer 4 weken oud ? bizar hoe snel het gaat! 
Qua eten vind ik het fantastisch, sowieso weer dat er “ruimte” in mijn buik is maar daarnaast alle lekkernijen die ik 9 maanden gemist heb.. 
maaikespat wij gebruiken infacol tegen buikkrampjes. Of het echt helpt weet ik niet maar vond het het proberen waard. Schijnt toch ook wel een fase te zijn waar ze helaas doorheen moeten.. 

Oh wat een heerlijke verhalen dames, echt om jaloers op te worden... Ik zit nog op de wachtstoel en ben er zo onderhand echt heeeeeel erg klaar mee... We zijn zo benieuwd naar onze mini! Er rommelt ook nog niks dus ben bang dat ik hier nog een dikke week zit te wachten, bah!

Sorry moest even klagen ?

Terug
Bovenaan