Uitgerekend September 2019

Nolaatje, Noortje en Nikki, wat toevallig dat we alledrie nog wachtende zijn en morgen allemaal naar de verloskundige moeten. Ik hoop zo voor ons dat ze wat kunnen doen zodat we dan toch deze week echt onze kleintjes kunnen vasthouden.
Heb wel weer de hele ochtend al een soort menstruatieachtig gevoel. 

Mama’s: hopelijk gaat het kolven jullie helpen om de productie weer een beetje op gang te brengen! Succes!!

Bij ons werkte infacol niet/niet goed genoeg.
We gebruiken nou sab simplex, dat is sterker en vind het makkelijker omdat het in de fles kan. 

Hoi meiden,
Allereerst gefeliciteerd met al jullie mooie kindjes!
Ik heb al even niks geplaatst. Zat echt even op mijn eigen 'blauwe' wolk.
Op 16 september is onze zoon Lev geboren met 40+6. De dag ervoor ben ik gestript. 'S ochtends begonnen de weeën en die kwamen direct om de 2 minuten. Ze werden steeds intenser en ik kwam uiteindelijk in een weeënstorm terecht. In bed kon ik de weeën echt niet opvangen. Ik vond de yoga bal erg prettig om op te zitten.
Toen ik uiteindelijk volledige ontsluiting had, bleven de persweeën uit. Ik heb onze flinke zoon (bijna 9 pond) op eigen kracht eruit geperst. Helaas daardoor wel wat uitgescheurd, dus een aantal hechtingen.
Al met al duurde de bevalling 10 uur. Direct na de bevalling zei ik: nooooit weer. Maar alle clichés zijn waar. Zodra je je kindje vast hebt, is alles goed. En de pijn vergeet je snel weer. Ik kijk nu vooral heel trots op mijn bevalling terug.
Lev doet het super. Drinkt goed, slaapt goed, we genieten volop. Ook hier wel wat last van krampjes. De nachten vind ik wel pittig, maar dat nemen we maar voor lief.
Voor de dames die nog op het wachtbankje zitten, veel succes!! Ik weet hoe lang het wachten kan duren, maar het kan echt niet lang meer duren.
Ik lees nog lekker mee, ben benieuwd naar jullie verhalen!?

Hier dag 5 gelukkig doet de kleine het goed? zelf helaas wat minder nog erg moe en tot nu toe elke avond misselijk met af en toe spuugen? hopen dat t met hormonen temaken heeft ?

Wauw wat mooi Septembermamatobe! Gefeliciteerd met jullie flinke zoon Lev!!

Ik had net rugkrampen, werd gewoon blij van de pijn hahah dat is toch wat! Hoop enorm dat het doorzet en ik dus niet naar de vk hoef morgen, maar dat ze straks bij mij moeten komen?

Nog van harte met Lev! Mooi dat je ook zo trots terugkijkt op jezelf en de bevalling Septembermamatobe. Ik vind iedereen wel vrij mild over de weeën, hadden jullie niet zoiets van 'what the...' toen ze op volle kracht waren? Vooral omdat het voor de meesten hier de eerdte keer was? Ik vond ze opnieuw echt hels, maar gelukkig dat moeder natuur ook ons helpt het op een bepaalde manier te vergeten! ?
Ik kolf ook alles af. Ik vind het wel fijn om te zien wat ze binnenkrijgt. Maar idd.. elke keer de kolfstukken schoon maken/omspoelen.. Ik kolf niet 's nachts. Er zit dan 6-7 uur tussen 2 kolfbeurten. Overdag zit er rond de 3-3,5 uur tussen. Ik wil morgen ook wat opvoeren om productie extra te stimuleren, want ook hier nog deels kunstvoeding (wat ik op zich niet erg vindt, grootste deel is inmiddels borstvoeding). Maar met 2 andere kids en inmiddels ook weer meer naar school.. sportclubjes.. halen/brengen mbt spelen vriendinnetjes.. boodschappen doen etc.. is het best veel. Gewoon de hele planning tussen slapen, voeden, kolven in. Ben al blij dat het überhaipt lukt te kolven. Maar eigenlijk zitten we nu best al in een ritme. En het scheelt dat de oudsten al zo zelfstandig zijn!

Terug
Bovenaan