Hoi meiden,
Allereerst gefeliciteerd met al jullie mooie kindjes!
Ik heb al even niks geplaatst. Zat echt even op mijn eigen 'blauwe' wolk.
Op 16 september is onze zoon Lev geboren met 40+6. De dag ervoor ben ik gestript. 'S ochtends begonnen de weeën en die kwamen direct om de 2 minuten. Ze werden steeds intenser en ik kwam uiteindelijk in een weeënstorm terecht. In bed kon ik de weeën echt niet opvangen. Ik vond de yoga bal erg prettig om op te zitten.
Toen ik uiteindelijk volledige ontsluiting had, bleven de persweeën uit. Ik heb onze flinke zoon (bijna 9 pond) op eigen kracht eruit geperst. Helaas daardoor wel wat uitgescheurd, dus een aantal hechtingen.
Al met al duurde de bevalling 10 uur. Direct na de bevalling zei ik: nooooit weer. Maar alle clichés zijn waar. Zodra je je kindje vast hebt, is alles goed. En de pijn vergeet je snel weer. Ik kijk nu vooral heel trots op mijn bevalling terug.
Lev doet het super. Drinkt goed, slaapt goed, we genieten volop. Ook hier wel wat last van krampjes. De nachten vind ik wel pittig, maar dat nemen we maar voor lief.
Voor de dames die nog op het wachtbankje zitten, veel succes!! Ik weet hoe lang het wachten kan duren, maar het kan echt niet lang meer duren.
Ik lees nog lekker mee, ben benieuwd naar jullie verhalen!?