Uitgerekend September 2019

Gefeliciteerd alle nieuwe mama's!
Hier ook verliefd op ons mannetje. Ik geef borstvoeding maar dat komt nog niet echt op gang mede door de 1.2 liter bloedverlies. Dus nu ook wat bijvoeden met Nutrilon. Wel lastig nu hoeveel je bijvoedt, het is nogal een hongerig mannetje haha. Iemand die hier ervaring mee heeft?
Voot de wachtende dames. Ik had ook geen voortekenen en mijn slijmprop kwam echt pas nadat mn vliezen ook braken. Dus het kan echt! Heel veel sterkte en succes met het wachten.

Hier ook nog steeds geen baby. Wel meer slijm/afscheiding maar dat wisselt ook per dag. Gisteravond wel iets in de trant van voorweeen gehad denk ik zelf maar dat heeft duidelijk niet doorgezet.
manlief is ondertussen met gespannen en zenuwachtig, zo lief! Maar tot op heden geen baby. Mag dinsdag weer naar de vk, ben dan 41 weken en dan kijken of ze kunnen strippen.
Mede mama’s-to-be: zet me nog even op! Ook onze eindstreep komt in zicht!!

Hi ladies! 
Ik ben eindelijk weer eens bij gelezen. Gefeliciteerd alle nieuwe mama's! Weer een aantal heftige ervaringen, sterkte met het herstel!
Hier komt ook de borstvoeding niet op gang,  door de spoedkeizersnede. Dat maakt alles best heftig omdat ik moet borstvoeden, kunstvoeden en kolven en zo blijft er eigenlijk weinig tijd over in de dag. 
Ik begin ook echt ongeduldig te worden, want ik wil graag voeden op verzoek. Nu moeten we de hele tijd een slaperige baby aanleggen dus dat is best wel een uitdaging. Zit nu al op dag 7 en begin zo langzamerhand het vertrouwen een beetje te verliezen in dat het ooit nog op gang komt. Mijn geduld wordt wederom op de proef gesteld! ?
Het gaat verder nu wel heel goed met ons meisje, ze groeit gelukkig weer en is een blije baby ☺️
Laatste dagje van september! Ook een mooie datum, wie weet dat de baby'tjes in de buik een deadline gaan voelen en gewoon allemaal komen ??

Wow wat veel verhalen weer een wat veel keizersnede zeg
Gefeliciteerd kersverse mama's 
Mijn borstvoeding kwam juist heel goed op gang maar met een extreem hongerig meisje lukte het aanleggen niet zo dus kolfde ik het af.. Dit ging super tot afgelopen vrijdag toen kwam er opeens bijna niks meer uit.. Mijn lichaam had het seintje uitgezet.. Ik heb de lactasiedeskundige gebeld en ik moet nu om de 2uur kolven ook in de nacht en dat is doodvermoeiend hopelijk komt het snel weer op gang.. Er komt ieder geval weer iets uit. Ik geef wel 2 flesjes kunst op de dag want red het nu niet om aan genoeg flesjes te komen.. Ik geef nu 90cc met 3 schepjes dit werkt goed maar wil het straks wat ophogen als de borstvoeding ook weer op gang is

Jeetje wat een heftige bevallingen zijn er geweest (even een tijdje niet gelezen). Enorm veel respect voor jullie en hopelijk herstellen jullie allemaal goed! Vandaag alweer de laatste dag van september, zal morgen even de lijst bijwerken!
@Lovesept: ik heb exact hetzelfde. Hongerige jongen die door mijn overproductie super onrustig dronk. Ik kolf nu alles af (om de 3-5 uur). Ik vind het wel een gedoe, vooral het schoonmaken van de kolf iedere keer. Ik hoef nog niet bij te voeden maar ook in mijn hoofd ging het even mis en was er opeens véél minder werk. Door inderdaad wat vaker en langer te kolven is het gelukkig weer op gang. Hoop dat het voor jou ook snel zo is! 
Maaikespat: hier gebruiken we Kruidvat Darmkrampjesdruppels. Helpt zeker maar je moet wel tegen de extra scheten en boeren kunnen ?. Ook wat vaker spuitluiers. Maar wel veel minder pijn voor mijn gevoel en dat is het belangrijkste.

Bedankt voor je motiverende praatje Majom! Ik hoop dat het bij ons ook zomaar ineena begint dan☺️
Ik zit in hetzelfde schuitje als jij AvdS, alleen ben ik 1 dag later uitgerekend. Ook ik ga morgen naar de verloskundige om te zien of ze kunnen strippen. Spannend hoor... hoopte zo dat dat niet nodig zou hoeven zijn...
Maargoed, we houden nog even vol!

Wel spannend die borstvoedingsverhalen, ik hoop dat het bij jullie allemaal wat soepelen zal gaan!

Vandaag 41 weken, bij mij kijken ze morgen of ze kunnen strippen. Het rommelt sinds gisteren wel weer heel erg, maar dat is niet de eerste keer... tot nu toe dus nog helemaal niets! Ik begin de moed een beetje te verliezen. 

Gefeliciteerd nieuwe mama's!
Lekker wachten weer. Ik heb niet het idee dat het bij mij vanzelf op gang gaat komen. Morgen ook weer naar de verloskundige. We zullen zien wat ze er van zegt/doet. Wat ik wel irritant vind, van mezelf, dat ik bang ben dat het misgaat met de baby. Ik denk dat ik dit morgen ook maar even ga bespreken met de vk. 
Ja ik ben benieuwd naar de geüpdate lijst. Wie er allemaal bevallen zijn en wie nog wachten. Fijne week maar weer voor iedereen!

Terug
Bovenaan