Uitgerekend September 2019

Een vraagje aan de kolcende moeders; hoe doen jullie dat precies? Gewoon iedere 3 uur kolven en dat aanbieden? Ik wil ook gaan kolven, maar ik weet niet goed hoe dat het precies moet qua wanneer. En als jullie melk willen bewaren voor als jullie weg gaan, wanneer kolven jullie dan? Hebben jullie beetje een schema voor mij? 

Eefje. Mijn bevalling die begon met lichte weeën en snel veranderde naar rugweeen vond ik wel erg heftig. Mijn vriend hielp mij goed met puffen (ivm persdrang). En de pijn was idd hels. Maar gewoon zodra die kleine dan op je borst ligt (bij mij na 7min pers weeën). Dan ben je die pijn echt al vergeten. En was het de pijn echt waard. Ik zou het zo weer doen zegmaar (maar laten we daar gewoon maar 2 a 3 jr mee wachten hahah).  Alleen het hechten vond ik wel heavy shit. Maar dat was meer omdat de verdoving niet goed werkte waardoor ik alles voelde (auw).
Verder gaat het hier goed. Al zijn de nachten nog zoeken. Vanacht heeft iva tussen ons in geslapen in een nestje. En van 11 tot 7u vanmorgen geslapen. Ik heb dr alleen (slapend) om 1u een fles gegeven die heeft ze op en sliep door. Dus een erg goede nacht gehad. Anders was ze veel wakker tussen 10 en 1u. En moest ze persee op mij slapen tussen 1u en 4u. Maar afgelopen nacht dus niet. En we hoefde haar ook niet wakker te maken om 4u omdat ze die fles best mag missen (ze zit namelijk nog maar 100gr van haar geboorte gewicht na 1 week) dus groeit erg goed!.
Nou dit was weer even een update vanuit mijn roze wolk. Ik ga weer lekker genieten van de laatste 2 ochtenden kraamzorg, en bovenal van ons meisje. Kan niet wachten lekker met haar te gaan wandelen en haar iedereen te showen! 

Hier ook weer wat leven! Heerlijk meisje hebben we alleen de nachten waren onwijs zoeken. Wel slaapt ze netjes in dr eigen bedje maar ze ligt continu beetje te jengelen en te miepen. Overdag in diepe slaap. Dag en nacht ritme ver te zoeken.
Gister avond na 1,5 uur stoeien hebben we haar de puck a baby aangedaan waar dr armpjes naast dr lichaam liggen. Jeetje minna! 2 keer 4,5 uur geslapen! Zo fijn. Hebben er wakker gemaakt voor de voeding. Vanaf het begin zit ze al onder de krasjes van dr handjes dus die houden madame ook gewoon wakker snachts. Ze spuugt nu ook veel minder na de voeding omdat ze gewoon lekker stil ligt. Hopelijk werkt dit vannacht weer. Zo is elke dag zoeken. Gister dag 12 en we zitten weer over het geboorte gewicht, yes! 

Ha mama'a
Wij doen het alweer 2 dagen Zonder kraamzorg. En Hanna doet het super. Ik merk dat ik nog wel wat onzeker ben over de voedingen. Ze vraagt er zelf niet om dus ik maak haar zelf vaker. De ene keer drinkt ze langer dan de andere keer. Maar ze is nog niet op geboortegewicht. Wegen jullie zelf je kindjes? En hoe dan? 
Voor de wachtende mama's hou nog even vol. Het duurt niet lang meer. En echt ze komen een keer. Ik was de hoop ook bijna verloren met 41+4 ;)

Terug
Bovenaan