Uitgerekend September 2019

Nikki. Bij mij begon zo de bevalling. Hele dag poepen. En opt laatst dunner (ook geen diarree). Uiteindelijk kreeg ik rond half 8 avond weeën. En die werden na 2u erger en sneller. Om half 11 bloedverlies door de druk van het poepen. En verloskundige gebeld en in de douche gestaan. Om 12u de vk gebeld. Die er half 1 was. En had rond 1u al 6cm. Toen werden de weeën ook heel heftig. Rond kwart over 2 9cm en enorme persdrang. Om 2.45 mocht ik eindelijk persen. En 2.52 is mijn dochter geboren. In 5.5u bevallen dus. Hopelijk jij ook snel! 
De meiden die nog wachten. Hopelijk zet het bij jullie ook door. En mag je snel je kleintje verwelkomen. Jullie hebben wel lang genoeg gewacht nu! Succes met de aller laatste loodjes en de bevalling!! 

Oeeh dat biedt dan toch nog een sprankeltje hoop Lieke, bedankt!
Al heb ik totaal nog niet het gevoel dat er weeën aan zitten te komen... Maargoed, wie weet komt dat dan nog! Hoop heel erg dat het deze nacht toch wel gaat gebeuren. Het is er helemaal klaar voor zei de vk, het hoeft alleen nog maar te gaan beginnen.. 
Durf bijna niet meer te hopen, maar wil het juist ook weer zo graag wel hopen hahha. Lekkere zin ook wel! Mijn man heeft avonddienst en hij appt me ook steeds, is er helemaal niet bij met zijn hoofd, arme jongen haha. 

Jolynn Over het kolven; daar kunnen de vk en kraamverzorgster je mee op gang helpen (mer schema). In het begin komt er niets tot een paar druppels uit je borsten. Dit is normaal hoor! Dus geen paniek. Daarom moet je dus in het begin regelmatig kolven, danwel de baby aanleggen om de borstvoeding te stimuleren. Met een lepeltje gaven we de opgevangen druppels aan onze dochter waarbij we daarnaast kunstvoeding gaven. Beginnende bij 10 ml aanbieden in flesje (hoeft niet op want maagje nog heel klein). Per dag kunnen ze wat meer aan.
Liekeseptbaby: wat herkenbaar, dat gespook aan einde avond en begin van de nacht en dan idd tot 04:00u bij je op de borst willen! Bij ons draait het inmiddels wel om. Met meer wakkere momenten in de middag. Ochtend nog steeds enorm diepe ZZzzZzzZz...

[quote quote=10251082]Hoop dat er bij de andere dames die gestript zijn wel iets is gebeurd, maar bij mij helaas helemaal niets! ?[/quote]
Kan nog komen. Moed houden kan tot 24uur na strippen gebeuren. Ik hoop het voor je!

Terug
Bovenaan