Uitgerekend September 2019

Liesforum, ook van harte! Ook bij mij waren de persweeen niet goed en ook zolang over het laatste deel gedaan. Ik ben geknipt en niet gescheurd. Ik ben al 3x wezen plassen, gewoon doen hoor. Eerste x in het ziekenhuis onder de douche na verwijderen katheter anders mochten we niet naar huis, toen thuis nog een keer onder de douche en ging ik bijna flauw vallen. Dus zorg wel dat er iemand bij je in de buurt is! En net een keer op de wc. Goed naspoelen in ieder geval!

Gefeliciteerd alle nieuwe mama's!
Tip voor het plassen met hechtingen: Ik heb een spoelflesje van het ziekenhuis meegekregen omdat we een dag en nacht moesten blijven. Als ik terwijl ik plas met water spoel is de pijn wat minder. Ze vertelden daar dat je ook goed kunt spoelen met een spa flesje of iets dergelijks. 

Gefeliciteerd Liesforum en AvdS!?? Bijzonder dat jullie beval verhalen ook zo op elkaar lijken. 
Hier vanmiddag de puckababy uitgeprobeerd. Nou ik weet niet of het toeval is, maar ze heeft uren geslapen en ook heel rustig. Dat biedt hoop voor vannacht ?

Van harte Lies en AvdS! Ook weer meisjes, leuk! Pittig hoor, maar nu eindelijk de kleine daar!
LadyJ: ik dacht al dat ik de enige was die de weeën niet te harden vond.. Ik heb 3 verschillende bevallingen gehad, maar die weeën elke keer.. aiaiai.. ?
Ik zal aan jullie denken op dezelfde tijd in de nacht wanneer ik met half dichte oogluiken onze dochter troost en knuffel of voed. Het lijkt wel of ze ons echt zit te roepen vanuit de wieg dat ze erbij wil zijn! Kan al aardig goed de huiltjes/kreten onderscheiden wat dat betreft. Hier was het raak van half 5 tot 7. 
Wat is die puckababy eigenlijk voor ding waar jullie het over hebben? Wij hebben van dat merk een soort wikkelzak gekregen die vlgns mij ook in de maxi cosi kan. Een deel waar benen in kunnen en een soort cape bovenin. Maar onze dochter zwemt daar nog in. Is echt pas iets voor over paar maanden lijkt het. Het moet dus haast iets anders zijn waar jullie het over hebben.

https://www.puckababy.com/nl/piep?gclid=CjwKCAjwldHsBRAoEiwAd0JyberRpsUy_TINdjUKFXA_tDwOsqh_vuIiIIqLX0olG8b19uaYAloIoxoC-X8QAvD_BwE
Heb hier ook de puckababy piep vanaf waneer gebruiken jullie deze ?

Onze dochter is nu 2 weken en wij gebruiken ook de puck a baby piep. Handige eraan is dat de armpjes dus geborgen naast het lichaam liggen. Ze kan zichzelf niet wakker maken ermee en schijnt een geborgen gevoel te geven voor de baby’s. 
Hebben er hier dames ook problemen met overproductie? Onze kleine meid drinkt aan 1 borst per keer sowieso. Dan is ze voldaan, maar ze spuugt dus enorm veel soms maar lang niet altijd. Mijn borst stond net op ontploffen en ze verslikte zich aantal keer en na (wellicht achter) te kort boertjes gelaten heeft ze bizar veel gespuugd. Hele kleding onder de vloer onder er zat een mega druk achter zo zielig. Zijn er dames met tips hoe je dit moet aanpakken? Kolven schijnt weer productie verhogend te werken.
overigens heb ik een lactatiedeskundige gemaild voor een afspraak... ben benieuwd of die verder kunnen helpen tav het spugen en dat ze niet zonder tepelhoedje drinkt.

Eefje, dat is de Gogo die jij hebt. Hebben wij ook, wikkel daar ons kleintje nu in zonder dat ze de maxi Cosi in gaat en ondanks dat ze er inderdaad in zwemt haha
de anderen hebben het over het slaap/inbakerzakje. Een soort slaapzak waarbij ze ingebakerd liggen maar dan zeg maar niet de strakke variant. Google het eens, schijnen echt mega fijn te zijn voor kleintjes. 

Terug
Bovenaan