Uitgerekend September 2019

Eindelijk wachtende dames van wachten verlost nu nog de laatste paar die septembar 2aren uitgerekend!! Het komt echt snel!! Hiud de moed eri !!
Gefeliciteerd aan de moeders die bevallen zijn!!

Ja idd een inbaker(slaap)zak waarbij je met klittenband een band over de buik doet (schijnt voor de krampjes te kunnen werken) en daarna kan je hem dicht vouwen met de armpjes strak langs het lichaam. Daardoor slapen ze een stuk rustiger. Vanmiddag werkte dit echt goed?  ze sliep zelfs zo lang en rustig dat ik er onrustig van werd en maar ging kijken?
Met overproductie werd bij mij idd afgeraden om te kolven, daar schijn je het alleen maar nog meer mee te (over)stimuleren. Met verslikken kreeg ik de tip om tegen de zwaartekracht in te voeden. Dus bijvoorbeeld schuin/ rechtop liggen en dan je baby meer verticaal op schoot ipv horizontaal.. (oké lastig uitleggen, maar vast te googlen?) daardoor moeten ze meer moeite doen en door dat de zwaartekracht 'tegenwerkt' spuit het niet met macht 10 eruit waardoor ze minder verslikken. Maar de lactatiekundige gaat je hier vast bij helpen. Hoop dat je net zo een topper hebt als ons. Veel kleine maar onwijs praktische tips gehad? 

Dank dames, ik heb idd de 'puckababy gogo'. Maar die is echt mega nog! ? Had nog geen tijd gehad op de site van puckababy te kijken, maar zie nu idd verschillende producten.
Nou.. hier nog een wakkere aap. Hoop dat ze gauw gaat slapen, maar de oogjes staan me nog veel te alert.. ?
Hier lijkt trouwens afentoe een lachje door te breken. Het zijn geen grimasjes, maar echt veranderde gezichtsuitdrukking met een soort smile. Bijv. als ze verdrietig is en ik opeens boven haar hoofd hang. Maar nog geen regelmaat erin. Is nou 3 weken, zou wel vroeg zijn, maar wel overtijd geboren dus wel bij geboorte al rijpe baby. Zien jullie daar ook al wat van? 

Hier heeft de puck a baby 1 nacht goed gewerkt lijkt. Zit nu nog met een niet slapend meisje vanaf half 2. Op dit soort momenten denk ik echt waarom wilde ik kids hahaha 

Jeeeh Liesforum ook van harte met jullie dochter! Wat een meisjes! Best gek, droom al een tijdje dat we een jongen krijgen, maar vannacht toch ineen gedroomd dat het een meisje was! Spannend hoor! 

Ik moet vanmiddag voor een 2e en laatste poging om te strippen. Ook bespreken we dan wanneer ik ingeleid kan worden als het weer niet gaat werken... erg spannend vind ik het.. Ik hou jullie op de hoogte!

Ik wacht met je mee Nikkkiii. Zijn wij nog de enige twee of heb ik dat mis? Hopelijk werkt het strippen vandaag wel. Ik moet morgen naar de verloskundige. We zullen zien wat eruit komt. Ik ga vandaag maar wat bakken om de dag door te komen;)

Terug
Bovenaan