Liesforum: wat bij mij goed hielp met de stuwing is warm douchen en met de warme straal op je borsten deze goed masseren (de harde plekken) en na het douchen meteen afkolven. Nu kolf ik echter alles af en jij geeft misschien volledig de borst..? In dat geval douchen vlak voor een voeding? Alles komt namelijk door de warmte goed los en aan het stromen in je borsten. Ik heb daardoor maar 1 dag stuwing gehad en geen harde plekken meer (wat kans op borstontsteking vergroot).
Nikkiii: hoe ver ben je nu? Alles is nog mogelijk! Ik ben bij mijn eerste gestript 3 dagen voordat ik 42 weken was (41+4). Geen effect. Op 42 weken moest ik me melden in het zh voor een inleiding. Maar de vk heeft me de namiddag ervoor toch nog 1x gestript, dus bij 41+6. Drie kwartier erna barste mijn bevalling los en ben ik alsnog op de valreep thuis bevallen. Dus wie weet! Het kan echt maar zomaar gebeuren.. en 2x knipperen met je ogen en je bent ineens 3 weken verder.. ?
Hier een goede nacht gehad. Gevoed rond 00:30 en daarna om 07:30 uur.. ? En geslapen tussentijds! Nu heeft ze per ongeluk wel tussen ons in geslapen.. ze sliep snel na laatste voeding en we dachten 'we leggen haar zodadelijk als ze diep slaapt in de wieg', maar uiteindelijk ook wij in slaap gekukeld. Oeps. Ze lag wel stuk hoger dan wij hoor. Misschien voelt het voor haar heel vertrouwd tussen ons in. Immers in mijn buik lag ik ook vaak tegen mijn man aan met mijn buik tussen ons in.
Tijdens (en ook na trouwens.. ?bterwikl we nog lekker languit op bed liggen) kijk ik via uitzending gemist dat programma van Lauren Verster ('ik wil een kind'). Tjonge, wat bijzonder allemaal. Kennen jullie dat programma? Het raakt me wel!