Zo midden in de nacht na de voeding eindelijk momentje om even bij te lezen haha! Wat vliegt de dag voorbij zeg.
Ons meisje doet het super goed, ze drinkt echt goed en geeft het ook zelf aan. Borstvoeding komt goed op gang, nu al meer dan ze normaal verwachten op dag 3. Daardoor wel de bekende stuwing en bij een borst ben ik beetje bang voor ontsteking, morgen even vragen aan de kraamhulp. We hebben echt een topper zo blij mee!
@Advs het plassen lukt inmiddels wel. Het doet bij mij geen pijn qua prikken maar de hechtingen zitten zo dat zitten op de wc pijn doet en ik helemaal verkramp?maar leer inmiddels met die pijn om te gaan. Zo blij als de hechtingen zijn opgelost haha. Ik ben ook echt nog een oma, kan moeilijk lopen. Dus lopen is echt alleen voor elke voeding naar de wc en elke maaltijd probeer ik op een harde stoep te zitten aan tafel. Ben benieuwd hoe snel mijn energie wat beter wordt☺️
@anemoontje overproductie klinkt zo wel heel vervelend ja. En zo balen want je wil genieten van het borstvoedingsmomentje kan ik mij zo voorstellen, moet niet iets vervelends worden.
Wachtende dames nog even sterkte, wat lastig om geduld te houden he. Maar zal niet lang meer duren nu?