Uitgerekend September 2019

Minni dr overproductie klinkt leuk dacht ik eerst ook in jou situatie maar onze dochter heeft denk ik reflux en met teveel levert dat onwijs veel problemen op. Ze vraagt ook continu om de borst kan dan verzachtend werken melk, maar ze kan oook honger hebben omdat alles eruit komt of of of geen idee. Ik kolf nu sinds gister middag alles af bent ben er doodziek van en het levert mij zoveel stress op. Morgen even consultatie bureau bellen om tips te vragen want we zitten veel met een huilend niet slapend meisje. 

Zo midden in de nacht na de voeding eindelijk momentje om even bij te lezen haha! Wat vliegt de dag voorbij zeg.
Ons meisje doet het super goed, ze drinkt echt goed en geeft het ook zelf aan. Borstvoeding komt goed op gang, nu al meer dan ze normaal verwachten op dag 3. Daardoor wel de bekende stuwing en bij een borst ben ik beetje bang voor ontsteking, morgen even vragen aan de kraamhulp. We hebben echt een topper zo blij mee!
@Advs het plassen lukt inmiddels wel. Het doet bij mij geen pijn qua prikken maar de hechtingen zitten zo dat zitten op de wc pijn doet en ik helemaal verkramp?maar leer inmiddels met die pijn om te gaan. Zo blij als de hechtingen zijn opgelost haha. Ik ben ook echt nog een oma, kan moeilijk lopen. Dus lopen is echt alleen voor elke voeding naar de wc en elke maaltijd probeer ik op een harde stoep te zitten aan tafel. Ben benieuwd hoe snel mijn energie wat beter wordt☺️
@anemoontje overproductie klinkt zo wel heel vervelend ja. En zo balen want je wil genieten van het borstvoedingsmomentje kan ik mij zo voorstellen, moet niet iets vervelends worden.
Wachtende dames nog even sterkte, wat lastig om geduld te houden he. Maar zal niet lang meer duren nu?

Minni heel herkenbaar! Ik had precies hetzelfde als jij en ben daarom ook “gestopt” met borstvoeding (al heb ik het nooit echt gegeven want er kwam gewoon niets tot nauwelijks uit mijn borsten). Het leverde ook bij mij enorme stress en tranen op en dat vond ik het niet waard.. 
anemoontje klinkt niet fijn zo, hoop dat het snel verandert en je goede tips krijgt.
nikki klinkt toch alsof er iets gaat beginnen. Spannend!! 
Hier vannacht gelukkig weer een goed nachtje met alleen om 3.00u er uit. Fijne dag vandaag allemaal :) 

Helaas weer niks? Ik begin de hoop op een thuisbevalling te verliezen ? 
Vanmiddag afspraak bij de gynaecoloog... ben benieuwd wat die ons te vertellen heeft

Liesforum: wat bij mij goed hielp met de stuwing is warm douchen en met de warme straal op je borsten deze goed masseren (de harde plekken) en na het douchen meteen afkolven. Nu kolf ik echter alles af en jij geeft misschien volledig de borst..? In dat geval douchen vlak voor een voeding? Alles komt namelijk door de warmte goed los en aan het stromen in je borsten. Ik heb daardoor maar 1 dag stuwing gehad en geen harde plekken meer (wat kans op borstontsteking vergroot).
Nikkiii: hoe ver ben je nu? Alles is nog mogelijk! Ik ben bij mijn eerste gestript 3 dagen voordat ik 42 weken was (41+4). Geen effect. Op 42 weken moest ik me melden in het zh voor een inleiding. Maar de vk heeft me de namiddag ervoor toch nog 1x gestript, dus bij 41+6. Drie kwartier erna barste mijn bevalling los en ben ik alsnog op de valreep thuis bevallen. Dus wie weet! Het kan echt maar zomaar gebeuren.. en 2x knipperen met je ogen en je bent ineens 3 weken verder.. ?
Hier een goede nacht gehad. Gevoed rond 00:30 en daarna om 07:30 uur.. ? En geslapen tussentijds! Nu heeft ze per ongeluk wel tussen ons in geslapen.. ze sliep snel na laatste voeding en we dachten 'we leggen haar zodadelijk als ze diep slaapt in de wieg', maar uiteindelijk ook wij in slaap gekukeld. Oeps. Ze lag wel stuk hoger dan wij hoor. Misschien voelt het voor haar heel vertrouwd tussen ons in. Immers in mijn buik lag ik ook vaak tegen mijn man aan met mijn buik tussen ons in. 
Tijdens (en ook na trouwens.. ?bterwikl we nog lekker languit op bed liggen) kijk ik via uitzending gemist dat programma van Lauren Verster ('ik wil een kind'). Tjonge, wat bijzonder allemaal. Kennen jullie dat programma? Het raakt me wel!

[quote quote=10251706]Helaas weer niks? Ik begin de hoop op een thuisbevalling te verliezen ? Vanmiddag afspraak bij de gynaecoloog… ben benieuwd wat die ons te vertellen heeft[/quote]
Aaaa nee wat jammer. Zit zo uit te kijken naar de laatste baby nieuws van de moeders die in sept was uitgerekend..
Hoop dat als je hoort wat gyn zegt de baby schrikt en je snel gewoon gaat bevallen.?

Terug
Bovenaan