Uitgerekend September 2019

@Rowen M 
Heel goed dat je zo positief blijft.. en wat je zegt is ook waar.. als het echt fout zou zitten zou je veel meer verliezen en nu nog waarschijnlijk. 
Helaas is er geen draaiboek maar misschien ook maar goed ?  Gewoon vertrouwen op je lichaam..  positieve gedachten brengen ook positieve dingen (zeggen ze) 
Kusjes 

Hoi allemaal,
gefeliciteerd allemaal! Leuk om vrouwen te vinden die oom in september uitgerekend zijn, voor ons het eerste kindje! Super spannend ook!
fijn weekend,
suus

Hoi iedereen, 
Ik lees al een tijdje mee. En heb toch besloten om ook mee te gaan reageren. Het is erg leuk om mee te lezen. Ik voel me niet zo goed en kan alleen bij mijn man klagen. Dus hopelijk lucht het ook wat op als ik het van mij af schrijf. 
Zelf ben ik nu 7 weken en 4 dagen. Voor nu nog op 3 september uitgerekend. 28 januari staat de eerste echo gepland en de 30e de intake. Zooo spannend de dagen kruipen voorbij ik zie er erg naar uit! 
De 28e willen we het gelijk aan onze ouders en beste vrienden vertellen. Dit ook omdat ik 24 uur per dag misselijk ben. Smorgens en 's avonds het ergste. Ik sta soort in de overlevings modems. Zo had ik het niet in gedachten en probeer van de wat betere momentjes te genieten. Maar naast mijn werk hou ik erg weinig energie over. En val regelmatig in slaap.  Herkent iemand dit? 

Groetjes, 

Hoi allemaal,
allereerst gefeliciteerd! Ook ik mag me bij de forum aansluiten (al voelt dat nog heel onwerkelijk). 
Afgelopen woensdag een hele dikke positieve test. Ik dacht dat ik de kwaaltjes inbeeldde, maar het was dus allemaal echt! Kan het nog nauwelijks geloven! Ik ben tot nu toe uitgerekend op 15 september en mag 5 februari naar de verloskundige. Kan niet wachten...
Verder alleen wat last van mijn borsten en een vol gevoel (vooral net het avondeten) ik vind het moeilijk om het nog even geheim te houden dus fijn om er hier met jullie over te praten. 
Fijn weekend allemaal! Liefs 

Inmiddels bijna 6 weken zwanger hier. Na een midweek zonder klachten (eerder waren die er volop) maakte ik me een beetje zorgen. Tot vanmorgen de misselijkheid weer begon. Jeetje wat voelde ik mij beroerd!
Wel lastig om alles nog voor ons te houden. Al voelt het ook wel fijn om zelf rustig aan het idee te wennen. Wordt als het goed is maandag terug gebeld door de verloskundige.

Hi all! 
Ik sluit me aan, gek om dit te zeggen!!!
Dinsdagochtend, na 3 dagen overtijd, vetpositief getest! 
Heel onverwachts en eerste kindje... 
Komt een heftige periode aan, we moeten verhuizen. 
Zijn er meer mensen die weinig klachten hebben? 
Ik heb pijnlijke borsten, beetje krampjes en menstruatiegevoel soms. 
Fijne zwangerschap gewenst allemaal! 
Liefs Joy. 

Hoi septzwanger,
Ik zit ook even in de overlevingsmodus.. Ik wist rationeel nog wel hoe die vermoeidheid toe kon slaan t/m week 11.. maar omg.. dit is echt zwaar. Of ik moet ook een virus aan het afweren zijn, maar lig het liefst de hele dag onder deken op de bank. Komt ook heel weinig uit mijn handen.
Voor wie zich zorgen maakt over het niet hebben van kwaaltjes.. die zijn er niet altijd daags na een positieve test. Bij mij begint het tot dusver (3e zwangerschap) vanaf 6 weken. Dus kan nog komen. Overigens heb ik geen gevoelige of gespannen borsten die ook nog niet groeien (1 dag wat steekjes gevoeld), geen buikje en geen buikkrampen. Alleen obstipatie, MOE en misselijke vlagen wanneer mijn maag leeg is (en dat is sneller dan normaal), voelbaar als dikke krop in keel.
Kruipt weer onder dekentje..
Groet,
Eef

Niet leuk voor jou eef dat dit herkenbaar is. Maar het is toch fijn dat je leest dat je niet de enige bent.
Eten is echt een opgave.al in eerste dagen vd zwangerschap. Nergens zin in. Maar je weet dat het goed is voor de baby dus moet je eten. 
Een warme kruik Netflix en een dekentje zijn mijn beste vriendjes :)

Terug
Bovenaan