Uitgerekend September 2019

[quote quote=10251784]Ja dat snap ik dat je een beetje in dubio zit Nikkkiii. Ik heb de knoop doorgehakt, ze gaan morgenavond een ballonkatheter inbrengen en dan in de ochtend daarop als het kan vliezen breken en weeënopwekkers geven. Ik heb sterk het gevoel dat hij niet uit zichzelf komt, ook als ik kijk naar mijn moeder en schoonmoeder die beide ‘flink’ overtijd (3,5 week) waren. Het geeft me rust dat er een datum is, maar spannend vind ik het wel. Helaas dan hier ook geen thuisbevalling, maar dat was geen vereiste, hooguit mooi meegenomen als het kon. Kies waar je zelf achter staat! Succes![/quote]
Dat is al wel een vooruitzicht. Nu heb je netjes afspraak en dan begint het straks zomaar. Hopelijk voor je!! We wachten alle baby nieuws af? sterkte hoor voor laatste dagen

Lovesept: hoe doe je dat zolang slapen de baby haha. Hoeveel voeding krijgt ze? Geef je ook alles in flesjes? Ik ben nu ook overgestapt op het flesjes/kolven dit werkt super goed voor haar mbt het spugen en ze is veel rustiger (komt niet elk uur). Maar snachts nog wel om de 3 a 3,5. 

Ik ben nu 2 weken verder na mn keizersnede maar rij alweer auto, wandel 20 minuutjes maak wat schoon thuis. Ik merkte zelf hoe meer rust ik nam hoe pijnlijker het werd. Tuurlijk alles in mate, maar een beetje beweging en een frisse neus buiten doen wonderen. Mijn wond is overigens wel mooi en heelt perfect.

[quote quote=10251862]
Iemand hier ervaring met spruw ?
[/quote]
Ik gebruik hier sinds gisteren Nystatine...zien of t werkt..... hoezo?

[quote quote=10251862]
Iemand hier ervaring met spruw ?
[/quote]
Ik gebruik hier sinds gisteren Nystatine...zien of t werkt..... hoezo?

Wat spannend Nolaatje!

Ik heb ook ‘nieuws’, vanmiddag bij de gyneacoloog geweest. Pfff die hele ziekenhuissfeer en dan zo’n pittige tante van een gyneacoloog, bah ahhaha daar raak ik al gestresst van :p
Maargoed, inwendig onderzoek gehad en vruchtwater echo gehad. Zag er goed uit, kon morgen op zich al ingeleid worden, maar de stress daarvan steeg me direct naar mijn hoofd. Dus besloten het dit weekend nog de tijd te geven en dan maandag in te leiden... Dan zou ik 41+5 zijn. Hopelijk komt het dit weekend alsnog! Zondag gaat mijn verloskundige nog een laatste poging doen om te strippen, spannend hoor!

Maargoed, we krijgen iig babynieuws dus de aankomende dagen! Noortje, Nolaatje en ik! Spannend dames, we zijn er bijna!! Weten jullie al wat het is trouwens?

Terug
Bovenaan