Uitgerekend September 2019

Aah jammer Nikkkiii dat de 2e keer strippen niet gelukt is. Wil je echt thuis bevallen of maakt je dat niet uit? Ik moet zo naar de verloskundige voor een vruchtwaterecho. De kleine is wel erg aan het bewegen de laatste dagen, ook goed zichtbaar aan de buitenkant. Ik denk niet dat hij veel ruimte heeft, maar we zullen zien. 

Bij mij ook niets hoor Nikiii. Ik heb een uur na het strippen flinke krampen gekregen die toenamen in de avond, maar vannacht helaas weer minder zijn geworden. Morgen op 41+5 word ik ingeleid. Ben benieuwd wat er bij jou uit het gesprek komt! 

Ha Dames
jullie geduld wordt wel op de proef gesteld. Probeer niet te veel op te zien tegen inleiden, het is mij meegevallen (ookal duurde het bij mij heel lang ?). Je weet dan tenminste zeker dat er iets gaat gebeuren ;)

Juffielies toevallig dat jij dat ook hebt. We waren ook op dezelfde datum uitgerekend :p 
Toch fijn om te lezen dat er meer zijn, ik vind echt heel veel steun op dit forum. Leuk ook dat veel mama's blijven delen!
Anemoontje dat klinkt inderdaad moeilijk. Mijn lactatiekundige was een engel en volgens mij zijn ze dat allemaal. Hopelijk snel vooruitgang! 
Wat ik ook moest doen (voor stimulatie weliswaar maar toch) was de "wisselborst". Dus dan wissel je je baby om de paar minuten van borst. Misschien helpt het als de baby alleen aan 1 borst toe komt?
En voor de wachtenden voor je het weet is je baby er en kom je dagenlang in een waas tussen waken en slapen voordat je weer boven water komt ?  succes met alle gesprekken met de artsen. Vraag goed door naar de mogelijkheden om nog langer af te wachten of misschien nog een keer te strippen! Zolang het verantwoord is maken die paar dagen wachten ook niet meer uit. ?

Bedankt lieve allemaal voor het meeleven! 
Voor degene die het vroeg, weet even niet meer wie hihi, ik ben nu 41+2, heb dus nog heeel eventjes.
Ja zou wel heeel graag thuis willen bevallen Nolaatje... Tenzij er een hele goede reden is om het niet te doen. Maar tot nu toe is dat alleen dat de bevalling niet op gang komt. Met mij en mijn kindje gaat het gelukkig allemaal heel goed. Behalve dat ik het mentaal wat zwaar krijg nu. Succes straks met de echo!
Goh wat balen Noortje, dat het bij jou ook niet gelukt is.. Wel flinke krampen en dan niet doorzetten, wat balen! Wat ontzettend spannend morgen, ik hoop voor je dat het alsnog gaat gebeuren, en anders heel veel succes morgen!

Ben heel benieuwd wat de gynaecoloog straks te zeggen heeft bij ons. Ik weet zelf niet zo goed of ik vandaag, morgen of juist maandag pas wil worden ingeleid. Wil het ook graag nog een kans geven ofzo, want dan kan het toch nog thuis misschien. Maarja ik weet het even niet zo goed... Oh dat is wel fijn om te horen in ieder geval Zazousept, geeft wel beetje rust hihi. 

Het enige wat ik nu heb is dat ik nog steeds best wat slijm verlies, en af en toe een harde buik heb.

Hier bevallen met 41+6 dus echt op de valreep dus het kan echt nog komen meiden..
Hier gaat het goed Guusje is as zondag alweer 3 weken wow vannacht heeft ze van 21u tot 4u geslapen heerlijk zeg Alleen moest ik er wel uit om te kolven.. 
Mijn productie is weer op gang dus gelukkig hoef ik niet meer om de 2 uur kolven.. Ik trok dat echt niet meer was helemaal gesloopt.. 
Ik vindt het herstel van de keizersnee echt tegen vallen wordt een beetje gek binnen wil zo graag naar buiten wandelen en autorijden gelukkig gaan we zondag gezellig op pad met zijn drietjes zo zin in. 

Ik leef net jullie mee wachtende zwangeren!?
Wij hebben vanmorgen uitgeslapen met z'n drietjes tot 11uur? en een goede nacht waarin mijn vriend mij heeft ontzien. Ik hoefde niet het bed uit, kreeg ons kindje in me armen als het voed-tijd was en verder kon ik lekker blijven liggen en doorslapen. Leek wel moederdag ❤️
Die meyco swaddle lijkt toch wel echt een uitkomst te zijn. Veel rustiger?

Ja dat snap ik dat je een beetje in dubio zit Nikkkiii. Ik heb de knoop doorgehakt, ze gaan morgenavond een ballonkatheter inbrengen en dan in de ochtend daarop als het kan vliezen breken en weeënopwekkers geven. Ik heb sterk het gevoel dat hij niet uit zichzelf komt, ook als ik kijk naar mijn moeder en schoonmoeder die beide 'flink' overtijd (3,5 week) waren. Het geeft me rust dat er een datum is, maar spannend vind ik het wel. Helaas dan hier ook geen thuisbevalling, maar dat was geen vereiste, hooguit mooi meegenomen als het kon. Kies waar je zelf achter staat! Succes!

Terug
Bovenaan