Bedankt lieve allemaal voor het meeleven!
Voor degene die het vroeg, weet even niet meer wie hihi, ik ben nu 41+2, heb dus nog heeel eventjes.
Ja zou wel heeel graag thuis willen bevallen Nolaatje... Tenzij er een hele goede reden is om het niet te doen. Maar tot nu toe is dat alleen dat de bevalling niet op gang komt. Met mij en mijn kindje gaat het gelukkig allemaal heel goed. Behalve dat ik het mentaal wat zwaar krijg nu. Succes straks met de echo!
Goh wat balen Noortje, dat het bij jou ook niet gelukt is.. Wel flinke krampen en dan niet doorzetten, wat balen! Wat ontzettend spannend morgen, ik hoop voor je dat het alsnog gaat gebeuren, en anders heel veel succes morgen!
Ben heel benieuwd wat de gynaecoloog straks te zeggen heeft bij ons. Ik weet zelf niet zo goed of ik vandaag, morgen of juist maandag pas wil worden ingeleid. Wil het ook graag nog een kans geven ofzo, want dan kan het toch nog thuis misschien. Maarja ik weet het even niet zo goed... Oh dat is wel fijn om te horen in ieder geval Zazousept, geeft wel beetje rust hihi.
Het enige wat ik nu heb is dat ik nog steeds best wat slijm verlies, en af en toe een harde buik heb.