Uitgerekend September 2019

Hier gelukkig geen probleem met niet kunnen eten... op het moment dat ik me een weeig voel ga ik vlug wat eten. Tot nu toe werkt dat prima :)
Wel die krampen... daar wordt je ongerust van... iedere keer checken of ik toch niet stiekem ongesteld ben ( ik voel me bijna belachelijk).
#Eefie vol houden meid lekker onder de dekens en morgen is er weer een dag.

Die soort krampen en denken dat je ongesteld moet worden heb ik ook, ga ieder uur wel naar de wc om te checken ? 
verder heb ik wat gevoelige borsten en slaap ik sinds ik het weet niet zo goed, steeds maar wakker?

En nog iets geks misschien, maar ik moet echt veel vaker..... poepen dan voorheen?

@Nikkkiii count your blessings voor wat betreft het naar de wc gaan. Ik heb het omgekeerde (obstipatie) en dat is niet echt genieten ?. Ik lijk sommige momenten al 4 maanden zwanger en broeken willen niet meer dicht. 
Gelukkig hoef ik nog 1 dag te wachten tot intake en echo bij de VK. Hoop op goed nieuws en dat door het wegvallen van wat gezonde spanning en stress dit zwangerschapskwaaltje wellicht wat afneemt!

Mijn broeken zitten 's avonds ook echt heel strak. Heb een paar fijne chill broekjes gekocht, die ik ook best naar mijn werk aan kan.
Vandaag heb ik ook weer echt een krop in mijn keel. Heel irritant dat ik het maar voor 5 min wegkrijg door te eten.
Heb geen moeite met eten gelukkig. Alles gaat er goed in. Probeer ook weer geen vreetkicks te krijgen natuurlijk.?

@joy gefeliciteerd! Tot nu toe gelukkig ook nog weinig klachten.. Wel na een paar uur flauw en dan weer wat eten. Daarna gaat t dan prima:)
@juffielies; wat grappig we zijn op dezelfde datum uitgerekend! Nu is t al een bosbes he haha! Wij hebben de intake pas op 15 feb en de echo op de 18e.. 
Maar de dagen gaan ook wel weer snel door onze verbouwing en verhuizing eind februari!
Fijne zondag allemaal xx 

Ik ben ook in september uitgerekend!!  heb vorige week getest en was volgens de huisarts al 6 weken zwanger. 4 februari gaan we voor de eerste echo. Super spannend allemaal. 
Xx

Net op een verjaardag geweest. Wat is dat dan lastig zeg. Niemand weet het nog (behalve mijn vriend uiteraard) maar met hapjes en zo toch wel lastig merk ik. 

Oh wat is het spannend, november een miskraam gehad bij eerste zwangerschap en nu afgelopen week een positieve test (meerdere.. ben nogal testverslaafd haha). 
Zit in dubio wanneer ik de vk bel.. denk eind volgende week ofzo? Ik ben heel blij.. maar durf het niet voor de volle 100% te zijn ( 99% wel hoor haha). 
Ben zo onzeker nu in deze fase en geloof hey niet voor ik een goede echo heb gehad..

Terug
Bovenaan