Uitgerekend September 2019

gebruiker1010... Ik zou zsm de verloskundige bellen, is voor hun agenda ook prettiger toch? En je weet zelf eerder waar.je aan toe bent.
Ik heb me afgelopen woensdag aangemeld. Moet nog teruggebeld worden, maar ga dat morgen zelf maar doen (zou volgens de website donderdag of vrijdag ochtend gebeld worden). Wil nu zelf ook wel weten wanneer de afspraak is. We krijgen in mijn 8e zwangerschapsweek NL ook de sleutel van ons nieuwbouwhuis. En denk dat dan ook de eerste afspraak bij de verloskundige zal zijn. Spannend!

Oh nee, ik had net heeeel licht bloedverlies, weet dat het niks hoeft te betekenen. Maar die onzekerheid... Jeetje. Ik wil ieder kwartier wel naar de wc rennen. 
Morgen 6 WK zwanger trouwens (als het goed is dan hè)

Yay, 
Ook ik had gister een positieve test in mn handen! Als het goed is ben ik nu 4 weken... Vandaag bel ik de verloskundige! Zo bizar en onwerkelijk nog! Ik voel me opzich nog goed maar heb wel last van buikkrampen en pijnlijke tepels. De buikkrampen zijn de reden dat ik nu om 5.44 klaar wakker ben haha;p 
Oja nog een dilemma: ik zou volgende week naar de sauna gaan... Echt zo balen aangezien dat word afgeraden voor 14 weken... Wilde het nieuws eigenlijk nog even voor me houden maar vind het stom om zomaar af te zeggen. Hebben jullie tips?

He Droommama,
Wij lopen precies tegelijk! Ik heb gisteren ook een (knal)positieve zwangerschapstest in mijn handen gehad. Zo onwerkelijk zeg. Van harte gefeliciteerd! 
Ik zou ook 4 weken zijn volgens de berekeningen. En voel me ook nog prima, behalve onwijs gevoelige borsten en rugpijn (maar ik dacht dat het van het klussen/verhuizen kwam ... ). 
Over je saunadilemma: kun je niet zeggen dat er iets anders tussen is gekomen? Een leugentje om bestwil? Ik weet niet met wie je naar de sauna zou gaan maar je kan het natuurlijk ook gewoon vertellen. Een aantal mensen uit mijn omgeving zijn inmiddels ook op de hoogte van mijn positieve test (met heel veel slagen om arm; dat alles nog mis kan gaan etc. etc.).
Zelf had ik geluk met een vrijgezellenfeest binnenkort op de planning: ik vond het te duur maar ik vroeg naar de activiteiten met als reden dat ik de laatste tijd veel dinertjes heb etc. met alle drank inclusief terwijl ik zelf nauwelijks drink. De activiteit bleek een wijnproeverij te zijn .. Ben ik daar toch mooi even onderuit gekomen. 

Pfff waar ik vorige week nog zei 0 kwaaltjes is het vannacht begonnen (nu 5 weken). Heb onwijze buikkrampen 2 x gehad zo’n 5 minuten daarna zakte het weer af. Voelde echt als menstruatie krampen onderin buik en rug. Heb wat gegoogled kwam overal tegen darmen die plek maken etc. Maar je bent toch zo bang voor een miskraam. Meerdere die deze kwaaltjes hebben?:(

Hallo allemaal,
Ook ik mag aansluiten bij de september club.
Ik ben zwanger geworden dmv IUI, eerste ronde. Vanzelf zwanger worden met een vrouwelijke partner zit er niet in ?. 30 dec inseminatie gehad en 12 januari positief getest. 
Af en toe misselijk in de ochtend, zeer gevoelige en pijnlijke borsten. Ook ik merk dat ik een opgeblazen buik heb en daardoor zitten mijn broeken niet zo fijn. Maar lang leve de joggingbroek en pantyleggings!
6 februari eerste (inwendige) echo bij het centrum waar ik de inseminatie heb gedaan en de dagen daar op volgend bij de VK afspraken gemaakt. Ik ben zo benieuwd! Het is toch allemaal een beetje spannend en ik denk dat als ik 6 feb ben geweest ik echt rust en zekerheid heb van een kleintje in mijn buik.
@Anemoontje:
Daar heb ik ook last van gehad en soms ook nog wel. Ook ik ben gaan googlen en kom tegen dat je lichaam aan het voorbereiden is en dat het idd je darmen kunnen zijn. Nu ik daar op let, merk ik ook dat het voornamelijk mijn darmen zijn. Volgens Google en een rubriek hier op ouders van nu geven ze ook aan dat je stoelgang wat lastiger kan zijn en last van winderigheid kan hebben. Van dat laatste heb ik geen last, maar merk wel dat mijn stoelgang anders is.

Hallo allemaal,
Ook ik mag aansluiten bij de september club.
Ik ben zwanger geworden dmv IUI, eerste ronde. Vanzelf zwanger worden met een vrouwelijke partner zit er niet in ?. 30 dec inseminatie gehad en 12 januari positief getest. 
Af en toe misselijk in de ochtend, zeer gevoelige en pijnlijke borsten. Ook ik merk dat ik een opgeblazen buik heb en daardoor zitten mijn broeken niet zo fijn. Maar lang leve de joggingbroek en pantyleggings!
6 februari eerste (inwendige) echo bij het centrum waar ik de inseminatie heb gedaan en de dagen daar op volgend bij de VK afspraken gemaakt. Ik ben zo benieuwd! Het is toch allemaal een beetje spannend en ik denk dat als ik 6 feb ben geweest ik echt rust en zekerheid heb van een kleintje in mijn buik.
@Anemoontje:
Daar heb ik ook last van gehad en soms ook nog wel. Ook ik ben gaan googlen en kom tegen dat je lichaam aan het voorbereiden is en dat het idd je darmen kunnen zijn. Nu ik daar op let, merk ik ook dat het voornamelijk mijn darmen zijn. Volgens Google en een rubriek hier op ouders van nu geven ze ook aan dat je stoelgang wat lastiger kan zijn en last van winderigheid kan hebben. Van dat laatste heb ik geen last, maar merk wel dat mijn stoelgang anders is.

Terug
Bovenaan