Uitgerekend September 2019

Hallo allemaal,
Ook ik mag aansluiten bij de september club.
Ik ben zwanger geworden dmv IUI, eerste ronde. Vanzelf zwanger worden met een vrouwelijke partner zit er niet in ?. 30 dec inseminatie gehad en 12 januari positief getest. 
Af en toe misselijk in de ochtend, zeer gevoelige en pijnlijke borsten. Ook ik merk dat ik een opgeblazen buik heb en daardoor zitten mijn broeken niet zo fijn. Maar lang leve de joggingbroek en pantyleggings!
6 februari eerste (inwendige) echo bij het centrum waar ik de inseminatie heb gedaan en de dagen daar op volgend bij de VK afspraken gemaakt. Ik ben zo benieuwd! Het is toch allemaal een beetje spannend en ik denk dat als ik 6 feb ben geweest ik echt rust en zekerheid heb van een kleintje in mijn buik.
@Anemoontje:
Daar heb ik ook last van gehad en soms ook nog wel. Ook ik ben gaan googlen en kom tegen dat je lichaam aan het voorbereiden is en dat het idd je darmen kunnen zijn. Nu ik daar op let, merk ik ook dat het voornamelijk mijn darmen zijn. Volgens Google en een rubriek hier op ouders van nu geven ze ook aan dat je stoelgang wat lastiger kan zijn en last van winderigheid kan hebben. Van dat laatste heb ik geen last, maar merk wel dat mijn stoelgang anders is.

Hallo allemaal,
Ook ik mag aansluiten bij de september club.
Ik ben zwanger geworden dmv IUI, eerste ronde. Vanzelf zwanger worden met een vrouwelijke partner zit er niet in ?. 30 dec inseminatie gehad en 12 januari positief getest. 
Af en toe misselijk in de ochtend, zeer gevoelige en pijnlijke borsten. Ook ik merk dat ik een opgeblazen buik heb en daardoor zitten mijn broeken niet zo fijn. Maar lang leve de joggingbroek en pantyleggings!
6 februari eerste (inwendige) echo bij het centrum waar ik de inseminatie heb gedaan en de dagen daar op volgend bij de VK afspraken gemaakt. Ik ben zo benieuwd! Het is toch allemaal een beetje spannend en ik denk dat als ik 6 feb ben geweest ik echt rust en zekerheid heb van een kleintje in mijn buik.
@Anemoontje:
Daar heb ik ook last van gehad en soms ook nog wel. Ook ik ben gaan googlen en kom tegen dat je lichaam aan het voorbereiden is en dat het idd je darmen kunnen zijn. Nu ik daar op let, merk ik ook dat het voornamelijk mijn darmen zijn. Volgens Google en een rubriek hier op ouders van nu geven ze ook aan dat je stoelgang wat lastiger kan zijn en last van winderigheid kan hebben. Van dat laatste heb ik geen last, maar merk wel dat mijn stoelgang anders is.

Hoi,
Even een praktische vraag. Zijn jullie al aanvullend verzekerd bij je zorgverzekering? Het kan nog tot en met januari. Maar wij hebben 1 februari de eerste echo. Misschien voor de zekerheid toch maar vast doen? Het heeft wel wat voordelen.

Hey iedereen,,
ondertussen ben ik nu 5 weken zwanger maar deze ochtend ook ineens bloedverlies...
Bang afwachten dus
@JulieD ken je situatie! Ben hier zelf ook aant flippen. Heb jij voor de rest nog klachten?

[quote quote=10157000]Hoi, Even een praktische vraag. Zijn jullie al aanvullend verzekerd bij je zorgverzekering? Het kan nog tot en met januari. Maar wij hebben 1 februari de eerste echo. Misschien voor de zekerheid toch maar vast doen? Het heeft wel wat voordelen.[/quote]
Hoi Mama-in-september,
Ik ben wel aanvullend verzekerd, IZZ/VGZ zorg voor de zorg 3, krijg nu eigenlijk alles vergoed (op eigen risico hier en daar na).
Verschil maakt denk ik ook wel of je thuis of in het ZH wilt bevallen.. Ik mag bijvoorbeeld kiezen met mijn pakket, want ik wil graag in een ZH bevallen.

Gebruiker 101..: wat vervelend he die krampen het maakt je zo onzeker. Toen ik vannacht ging nadenken over mijn stoelgang wist ik niet eens meer wanneer de laatste keer was. Kortom wel iets om in de gaten te houden. Wil nu echt meer vezels gaan eten en lijnzaad... vannacht was namelijk ook echt geen pretje! 

Sfie wat vervelend. Veel bloedverlies? Ook buikpijn? 

Mama-in-september: ik ben aanvulle verzekerd durfde de gok niet te nemen en gaf mij toch veel rust! Zou het zeker doen als je al zwanger bent.

[quote quote=10157029]Gebruiker 101..: wat vervelend he die krampen het maakt je zo onzeker. Toen ik vannacht ging nadenken over mijn stoelgang wist ik niet eens meer wanneer de laatste keer was. Kortom wel iets om in de gaten te houden. Wil nu echt meer vezels gaan eten en lijnzaad… vannacht was namelijk ook echt geen pretje! Sfie wat vervelend. Veel bloedverlies? Ook buikpijn? Mama-in-september: ik ben aanvulle verzekerd durfde de gok niet te nemen en gaf mij toch veel rust! Zou het zeker doen als je al zwanger bent.[/quote]
Beetje helder bloedverlies en lichte krampen... Ik hoop dat ik me drukker maak dan nodig

Terug
Bovenaan