Uitgerekend September 2019

Hoi allemaal,

Ik lees al een paar dagen mee maar sluit me toch ook graag aan! 14 januari eerste test gedaan en positief. licht streepje maar toch. 18 januari nieuwe test gedaan en dikke streep! jeeej.
Volgens eigen berekeningen (in de app) ben ik nu 6 weken en 3 dagen. Ik heb 28 januari een afspraak bij de VK voor een intake en een eerste echo. Heb het idee dat ik het daarna pas ECHT geloof hahaha.
Qua klachten valt het allemaal mee. Rugpijn (maar dat heb ik al een paar weken en wijtte ik vooral aan zwakke rug na hernia), af en toe steken en krampen, moe en een weeig leeg gevoel in mijn buik. Niet echt misselijk nog en mijn borsten voelen ook niet echt pijnlijk. Zo zie je maar hoe de klachten per persoon verschillen.
We hadden het trouwens helemaal nog niet verwacht. In september gestopt met de pil, wel meteen regelmatig maar dus blijkbaar in december al bevruchting. Ik had echt rekening gehouden met minimaal 6 maanden tot een jaar dus dit is echt super! Nu maar hopen dat we volgende week een werkend hartje zien. Zo spannend. Ook omdat er nogal wat verwarring is bij de VK en mijn zorgverzekering. De VK zegt een contract te hebben maar de zorgverzekering zegt van niet en dan moet ik 30% zelf betalen. Geen idee hoeveel dit is maar overweeg toch misschien nog te veranderen als dat nog kan. iemand tips?

JLG: Bij mijn verzekering krijg ik alleen alles vergoed bij een door hun gecontracteerd bedrijf/instelling. Deze lijst stond op hun pagina en daaruit heb ik een VK gekozen.
Je kunt misschien nog eens kijken op de pagina van je verzekering en anders switchen van VK?

anemoontje  dus nu toch wat klachten! Ik nog steeds helemaal niks. Soms denk ik van wou dat ik wat kwaaltjes had. Word hier zo onzeker van.

Loesjeee: wil op zich wel ruilen hoor haha? Maar ik snap je gevoel wel. Ik had vannacht wel echt het gevoel dat er wat aan het gebeuren is. Je bent alleen meteen bang voor bloedverlies. Dat heb ik gelukkig niet gehad! Ach elke dag is er weer 1 overleefd in deze spannende weken:) 

ben nu weer top fit trouwens haha geen kwaaltjes 

@MenW ja ik had ook op de website gekeken. Ik woon echter in een heel klein dorpje en bij ons heb je niet heel veel keus. De dichtsbijzijnde VK stond dus niet op de site en degene die wel op de site staat is al snel 20km verderop. Wat zouden jullie doen? We gaan de 28ste natuurlijk wel info inwinnen bij de VK waar we een kennismaking hebben. We kunnen dan natuurlijk altijd nog switchen maar al paar keer heen en weer gebeld en het blijft erg onduidelijk. heb geen zin in extra stress hahaha

Thanks voor je antwoord Gebruiker10097776
Ik kan het ze wel vertellen natuurlijk. Maar vind het wel lastig of ik zal gaan en dan niet te veel in sauna's gaan. Maar alleen in de baden of dat ik beter helemaal niet kan gaan. Ik ga zo de VK bellen. Hopelijk heeft zij nog tips. 
Gelukkig kwam jij er ook optijd achter dat je een wijnproeverij had. Dat was echt niet handig geweest nee...

Vandaag 6 weken zwanger. Moeders voor moeders is net geweest. Ook bij haar een mooie positieve test! Een test, omslagdoek en tijdschriften cadeau, helemaal leuk!

Terug
Bovenaan