Hoi allemaal,
Ik lees al een paar dagen mee maar sluit me toch ook graag aan! 14 januari eerste test gedaan en positief. licht streepje maar toch. 18 januari nieuwe test gedaan en dikke streep! jeeej.
Volgens eigen berekeningen (in de app) ben ik nu 6 weken en 3 dagen. Ik heb 28 januari een afspraak bij de VK voor een intake en een eerste echo. Heb het idee dat ik het daarna pas ECHT geloof hahaha.
Qua klachten valt het allemaal mee. Rugpijn (maar dat heb ik al een paar weken en wijtte ik vooral aan zwakke rug na hernia), af en toe steken en krampen, moe en een weeig leeg gevoel in mijn buik. Niet echt misselijk nog en mijn borsten voelen ook niet echt pijnlijk. Zo zie je maar hoe de klachten per persoon verschillen.
We hadden het trouwens helemaal nog niet verwacht. In september gestopt met de pil, wel meteen regelmatig maar dus blijkbaar in december al bevruchting. Ik had echt rekening gehouden met minimaal 6 maanden tot een jaar dus dit is echt super! Nu maar hopen dat we volgende week een werkend hartje zien. Zo spannend. Ook omdat er nogal wat verwarring is bij de VK en mijn zorgverzekering. De VK zegt een contract te hebben maar de zorgverzekering zegt van niet en dan moet ik 30% zelf betalen. Geen idee hoeveel dit is maar overweeg toch misschien nog te veranderen als dat nog kan. iemand tips?