Uitgerekend September 2019

@Mama-in-september: ik kwam er op 26-12 achter dat ik zwanger was (toen net 4 weken) en heb me meteen aanvullend laten verzekeren. Ik wil absoluut in het ziekenhuis bevallen en die kosten zijn echt torenhoog als dit zonder medische indicatie is. Liever het zekere voor het onzekere. 
@Esterseptember: fijn he nog even die extra bevestiging? Ik vond dat tijdschrift ook echt heerlijk om te lezen.

Ik ben inmiddels de uren aan het aftellen tot de eerste echo van vanmiddag. Ik heb ook gelijk de intake. Heeft iemand nog tips voor vragen die ik echt niet moet vergeten? Mijn hoofd zit nu zo vol van zenuwen dat ik zelf niet echt op prangende vragen kom.. 

@marieke zeker een fijne bevestiging! Ja heb ik gelijk iets te doen vanmiddag;-)
Hoever ben je nu? Spannend..nog een paar uurtjes! Laat je weten hoe het ging?

Hoi dames,
volgens mij heb ik een zwaar virus gehad waardoor ik me de afgelopen dagen zo vreselijk (extra) moe voelde en alleen maar op de bank kon liggen en slapen. Sinds gistermiddag voel ik me namelijk een stuk fitter en vandaag nog meer. Ik zat gewoon hoog in afweer van de griep en dat kost extra energie.
De misselijkheid probeer ik voor te zijn door tussentijds op tijd te eten. Vanochtend eerst half liggend in bed paar crackertjes gegeten, dat werkt goed.
Zo.. wat ben ik blij dat ik dat virus overwonnen heb. Ik dacht echt 'dit trek ik niet nog een paar weken'. Wat niet wegneemt dat er bepaalde mate van vermoeidheid blijft in eerste trimester.
Nu 7wk+2... aftellen tot volgende week vrijdag voor de eerste echo. Druifje is nu iets van anderhalf/2 cm. Gek idee nog steeds dat er iets in mij groeit (hoop ik).
Groet,
Eef

[quote quote=10157033]sffie nee verder geen klachten .Sinds gisteravond ook niks meer gemerkt. Hoe is het met jou?[/quote]
Ik ben net terug van de spoedafdeling voor toch te laten controleren,, hebben ze opnieuw bloedgeprikt heg was gestegen maar niet extreem veel. Hebben ze ook een inwendige echo gedaan maar daar was niets op te zien enkel verdikt baarmoederslijmvlies. Volgende week maandag opnieuw bloed laten prikken.

Wat naar zeg eefje die griep. 
Wel fijn dat er iets tegen je misselijkheid te doen is bij mij wil niet veel helpen en ben echt zo misselijk vooral ochtend en avond maar eigenlijk de hele dag door wel. 
Droommama je kan ook zeggen dat je ongesteld bent heb ik vorige week ook gezegd dat je daardoor andere x naar de sauna wilt. 
Sfie oef wat spannend zeg hopelijk is alles goed. 
Leuk dat deze groep zo groot wordt maar wel moeilijk om al die namen te onthouden haha

Flinke stress hier! Half uur geleden enorme heftige krampen gekregen, kon niet meer lopen van de pijn. In december begon zo de miskraam en ben nu zo bang dat het weer op 5 weken fout gaat!
Gelukkig nog geen druppel bloed verloren (dat was toen wel anders) en had morgen al een afspraak bij VK staan, dus hopelijk is er niks, maar jeetje zeg wat naar dit!
Lig nu op bed met een kruik, ben gelukkig vrij vandaag...

Terug
Bovenaan