Uitgerekend September 2019

@ Marge: wat naar, hopelijk helpt die warme kruik en zakt het weer. Ik heb rond de 5-6 weken ook last gehad van krampen (vooral 's nachts). Inmiddels is het flink afgenomen. Ik hoop dat dit voor jou ook geldt! 

Ik heb over 2 weken mijn eerste afspraak bij de verloskundige. Dan ben ik 8 weken zwanger! Spannend.

Zo leuk om gefeliciteerd te worden trouwens, door de assistente van de verloskundige. Onwennig ook nog. Want verder weet niemand het nog.

Hoi allemaal,
Vandaag ,als het goed is, 5 weken en 2 dagen zwanger. In november een miskraam gehad tussen de 7 en 8 weken dus het is allemaal erg spannend nu. Ik heb ook helemaal geen kwaaltjes. De vorige keer wel wat last van m'n borsten maar nu helemaal niks. Hebben meerdere van jullie ook geen kwaaltjes?
Ik heb volgende week vrijdag 1 februari de eerste echo ivm de miskraam. Ben heel benieuwd. Heel gek, maar de vorige keer had ik er al geen goed gevoel bij vanaf het begin en nu wel! Hopelijk wil dat zeggen dat het nu wel goed zit.. Ik ben soms een beetje bang maar ik heb er vertrouwen in :)

Liefs!

[quote quote=10157202]Sfie betekent het dat je dan niet zwanger bent als ze niks zien? Of konden ze niks achterhalen waardoor het bloedverlies optreed?[/quote]
Ben wel zwanger aangezien het hcg er wel is en ook verdikking van het slijmvlies maar dat het nog veel te vroeg was voor de echo. Ze hebben niets gezegd vanwaar het bloedverlies kon komen. 
Gelukkig is het ondertussen wel veel minder dan deze ochtend. Duimen maar

Hey,
jeetje wat is het toch spannend die eerste weken. We kunnen denk ik allemaal niet wachten tot we in de iets veiligere weken aankomen.. Ik kan in ieder geval niet wachten!
Ben benieuwd hoe de echo vandaag was bij Mariekesep.
Sfiie en JulieD ik hoop dat het gewoon innestelingsbloed was!
Morgen hebben wij de eerste echo en dan zou ik 6.3 zijn. Ik weet dat er een kans is dat er nog geen hartje te zien is, maar ik hoop het wel want na 2 miskramen is de angst wel echt aanwezig. We hebben helaas nog geen 1 keer een hartje mogen zien kloppen. Ik hoop dat als we dat morgen zien dat dat me wat meer rust geeft.. spannend!
Ik ben trouwens ook aanvullend verzekerd bij IZA.
Oh en ik zou onder de sauna uit proberen komen, je zou het jezelf kwalijk nemen als er iets zou gebeuren. 
Xx hoopjegeluk

Ik heb net de intake en eerste echo gehad. Alles was helemaal goed. Ik ben iets verder dan ze dachten (8 weken en 2 dagen) en de baby is nu 1.8cm. Meteen was het hartje zichtbaar, voor mij echt een gigantische geruststelling. 
Ik hoop voor jullie allemaal dezelfde uitslag bij de eerste echo. Ik merk dat ik er meteen al wat anders in sta. Dit is mijn eerste zwangerschap (ook nooit een miskraam) maar door alle verhalen maar je je toch heel druk over alles. Nu wachten tot de combinatietest en de volgende echo met 12 weken!

Wat fijn MariekeSep!
Ik mag vandaag over een week. Ben dan als het goed is ook precies 8 weken. 
Ik ben nu al 2 dagen non stop misselijk. Weet echt even niet meer waar ik t zoeken moet.
Gisteravond voor t eerst ook echt overgegeven. Hoopte dat dat zou opluchten, maar helaas niet?
Ik kan wel goed eten en drinken overdag. Ik eet de hele dag door crackers. Iemand nog tips??

Terug
Bovenaan