Uitgerekend September 2019

Hoi allemaal ,

ik ben vandaag precies 8 weken zwanger en maak mij een beetje druk. Met 6 weken heb ik een echo gehad en er was een duidelijk hartje aanwezig. Ik ben daarvoor en daarna alleen maar ziek zwak misselijk geweest. Eigenlijk voel ik me sinds 2 dagen super goed.. wat me dan ook weer onzeker maakt ??‍♀️ Ook neemt de pijn in mijn borsten af. Ik ben natuurlijk heel blij dat ik niet meer 24/7 misselijk ben maar is dat wel een goed teken.. wie heeft hier ervaring mee?? 

Lieve allemaal,
Ten eerste gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Hier ook ons eerste kindje, erg spannend allemaal! over 2 weken onze eerste echo/afspraak bij de verloskundige. Fijn om allemaal dingen van jullie te lezen, zodat ik niet de enige ben die onzeker is haha.

Goedemorgen allen!

heeft iemand misschien een tip tegen de misselijkheid? Ik heb al bandjes om mijn polsen. Die vlakken de heftigste misselijkheid af. Maar ben ik 2 weken tijd al 2 kilo afgevallen omdat ik gewoon weg niks kan/wil eten. En als ik dan toch eet (vla ofzo) dan ben ik hierna echt mega misselijk. Alleen komkommer en wortels (licht verteerbaar) is makkelijk weg te eten!
help!!

@ Wendess: ik denk dat bij iedereen iets anders helpt maar bij mij zijn het volkoren wasa crackers met smeerkaas (vooral die Prestige van Eru). Ik ben niet gigantisch misselijk maar heb vooral een weeïg gevoel in mijn maag de hele dag en in bepaalde dingen echt geen trek. Hopelijk vind je snel iets wat bij jou helpt!

Ik kon net op tijd ergens mijn auto langs de kant gooien. Had alleen vla op, dacht dat ligt niet zo zwaar op de maag. Wat een drama. 
Ik las iets over pillen van de huisarts. Maar dat deze door de verloskundige afgeraden worden? Iemand ervaringen?

Hoi @wendess , 
ik heb vorige week de emesafene pillen van de huisarts gekregen tegen de misselijkheid. Ze hebben 2 dagen geholpen. Alleen werd je daar weer suffig van en mag geen auto rijden.
ik ben er weer mee gestopt. Bij mij helpt gemberthee met Citroengras van zonnetura 

hoop dat je je snel beter voelt 
groetjes

Poeh, 30 pagina's al... ik ga ze later allemaal lezen! Ikzelf heb laat getest en ben uitgerekend op 21 september. Ik zal wel de oudste zijn hier want ik ben al 38! In 2016 heb ik wel een keer een miskraam gehad met mijn ex. Nog meer ouwelui hier?

Terug
Bovenaan