Uitgerekend September 2019

Vreselijk Sfiie, heel veel sterkte!
Dat is inderdaad lastig wanneer het veel ocer zwanger zijn en baby's gaat, Noortjeee!
Gebruiker10103119, wanneer heb jij de eerste echo en hoe lang ben je dan zwanger?
Bij ons weer niemand het nog. Mijn vriend wil het liefste wachten tot we de eerste echo hebben gehad (dat duurt dus nog 5 weken!). Ik heb al aangegeven dat ik dat denk ik niet volhou. Ik ben veel te enthousiast haha. Dus ik ben benieuwd tot wanneer het mij lukt. Ik ben ook heel benieuwd naar hoeveel dames het al aan iemand verteld hebben en hoe lang je toen zwanger was.

Sfiie wat erg! Heel veel sterkte!
Mijn ouders wisten het al heel snel, ik was namelijk zo gestresst voor eerste echo en onderzoek omdat het vorige keer niet goed was gegaan, dat ik echt Mn verhaal kwijt moest op dat moment. Mijn man vond dat niet zo leuk, hij wilde langer wachten, maar snapte mijn reden ook wel.
Zijn ouders willen we het na de volgende echo vertellen, dan ben ik 8 weken.
De rest van vrienden en familie wachten we mee tot 12 weken ongeveer. Gewoon voor de zekerheid.

Wat erg Sfiie!  Het doet je zoveel verdriet.. :( Heel veel sterkte!
Ik heb het weer meteen tegen mijn ouders en de ouders van mijn vriend vertelt. Wij vinden het fijn om het met hun te delen. M'n beste vriendin weet het ook. Voor de rest houd ik het nog even stil. Voelt voor nu ook goed ofso.
Toen wij in november een miskraam kregen met 7-8 weken, wisten mijn collega's en een paar van onze beste vrienden het ookal. Misschien te vroeg vertelt, maar ik vond het heel fijn om zo'n steun te hebben tijdens de miskraam! 

Sfiie: heel veel sterkte! Wat verdrietig!
Wij hebben het direct tegen mijn ouders verteld. Mijn zus en een aantal goede vrienden zijn ook op de hoogte net als mijn werkgever. We hebben een zeer klein team en door mijn wisselende eetgewoontes zou het toch snel bekend zijn. We wachten met de aankondiging en de ouders van mijn vriend tot de uitslag van de combinatietest (die uitslag krijg ik 19-02). Dan mag iedereen het weten. Ik heb de 12 weken echo later aangezien het nu zeer druk is bij de Verloskundige. En ik ga niet zo lang wachten, maak me sinds de echo van gister ook een stuk minder druk.

Sffie veel sterkte voor je, wat verdrietig.. 
ik heb het alleen nog maar aan mijn beste vriendin verteld. Zij is op dit moment ook zwanger en wist dat we ermee bezig waren en wilde het voor haar dus niet geheim houden. Onze ouders, broers en zussen willen we het over 2 weken na de eerste echo vertellen. De rest van de wereld rond 12 weken. Ik denk dat ik het mijn werkgever ook met 8 weken vertel. Ik heb een goede band met haar en dat verklaart ook waarom ik de laatste tijd zo moe ben op het werk ;-) 

Wat erg siffie veel sterkte 
Ik heb het na de eerste echo afgelopen zaterdag aan mijn ouders verteld en morgen weet mijn schoonmoeder het ook.
Met 11 weken weer een echo en dan krijgen mijn zussen en vrienden het te horen en mijn werkgever mijn collega's vertel ik tijdens de vergadering een weekje later.
Ik vond het ook gek om het te vertellen en onze geheimpje te verklappen 

Terug
Bovenaan